quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Ireyon het volgende:
Oh en Xperia Z2. Zelfs Sony vond 'm zo kut dat ze maar meteen aan de opvolger Z3 zijn begonnen.
Noise-cancelling headphones. Die heb je inderdaad wel nodig wanneer je telefoon zulke kutspeakers heeft. Ondertussen klinkt uit mijn M8 veruit het beste geluid wat ooit uit een telefoon heeft geklonken.
Dit is sinds Android 4.3 met TRIM ondersteuning niet meer aan de orde en sinds Android 4.4 zijn de minimum harware requirements juist omlaag gegaan waardoor het zelfs op een ¤120,- kostende Moto E retesoepel draait.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Wat is er mis met simplistisch?
Android wordt mettertijd traag, er is steeds snellere hardware nodig om het aan te kunnen.
1. nogmaals, veel reviewers vinden die camera van de M8 helemaal niet zo slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]Toevallig wordt de Z2 door elke reviewer geadoreerd en aangeraden als toptoestel. Kutspeakers? Vind je die k*nker Samsung speakers beter klinken soms? Zijn de speakers van de M8 soms waterdicht??? Dat scheelt toch een hoop qua geluidskwaliteit als je ze ook nog eens waterdicht wilt maken he, n00b.
Ga maar lekker met de S5 oordopjes spelen die zo hol en schel klinken als wat.
En Sony komt elke halfjaar met een opvolger, puur om falende concurrenten als HTC en Samsung te etsen.
Met de M8 kun je prachtige foto's maken he?een BB van 150,- maakt nog betere foto's
![]()
Waterdichtheid is een gimmick met als doelgroep louter mongolen met glibberige kleuterhandjes. Maar veel plezier verder met het eindeloze gepriegel met goedkope plastic afdekklepjes,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]Toevallig wordt de Z2 door elke reviewer geadoreerd en aangeraden als toptoestel. Kutspeakers? Vind je die k*nker Samsung speakers beter klinken soms? Zijn de speakers van de M8 soms waterdicht??? Dat scheelt toch een hoop qua geluidskwaliteit als je ze ook nog eens waterdicht wilt maken he, n00b.
Ga maar lekker met de S5 oordopjes spelen die zo hol en schel klinken als wat.
En Sony komt elke halfjaar met een opvolger, puur om falende concurrenten als HTC en Samsung te etsen.
Met de M8 kun je prachtige foto's maken he?een BB van 150,- maakt nog betere foto's
![]()
mijn punt is dat waterdichte speakers nu eenmaal van mindere kwalitiet zijn, HTC heeft makkelijk praten dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. nogmaals, veel reviewers vinden die camera van de M8 helemaal niet zo slecht.
2. wat voor klapmongool laat zijn mobiel regelmatig in bad vallen oid. De M8 en zelfs mijn oudere M7 hebben geen moeite in regen als je dat bedoelt.
3.De speakers van de M8 zijn baas boven baas, heer en meester in de smartphone wereld. Hij zei niks over de S5, die is ook kut net als die van de Z2.
ik zit nu op een pentium 4, vanavond post ik wel wat vergelijkingen die de genadeklap zullen geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waterdichtheid is een gimmick met als doelgroep louter mongolen met glibberige kleuterhandjes.
Met de M8 heeft HTC ervoor gekozen om een camera in te bouwen die prachtige foto's weet te maken in de handen van een bekwame fotograaf.
Wat jij verwacht is een camera die jou faciliteert in de behoefte om high-res kutselfies te maken en daarbij rekening houdt met het feit dat jij 0.0 verstand hebt van compositie, scherptediepte, kleurbalans, etc. Dan moet je het inderdaad lekker bij een S5 of Z2 houden.
de M8 was voor mij misschien een 2e keus geweest met een andere skin erop. vinde HTC skin er depri uitzien. wel zijn we het erover eens dat de S5 bagger isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef Ireyon het volgende:
http://www.colbybrownphot(...)the-htc-one-m8-2014/
http://forum.xda-develope(...)15071&postcount=8428
Maar goed, al zou de camera van de Z2 zoveel beter zijn, dan gun ik je dat wel. Immers is dat gelijk letterlijk het enige punt waarop de Z2 beter kan scoren.
Want ook zonder de beste camera ben ik meer dan tevreden met de ongeėvenaarde speakerkwaliteit, recordbrekende touch-response, superieure software, aanzienlijk luxere hardware en zodoende allround snellere en betere HTC One.
Mocht ik op pad gaan om foto's te schieten, dan neem ik gewoon m'n 450D mee die de camera's van zowel de M8, Z2 en S5 gelijk op hetzelfde niveau van insignificantie zet.
Nou, de S5 komt zo'n beetje aan de top bij alle testen dus een baggertoestel is het zeker niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef Beursaap het volgende:
[..]
de M8 was voor mij misschien een 2e keus geweest met een andere skin erop. vinde HTC skin er depri uitzien. wel zijn we het erover eens dat de S5 bagger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou, de S5 komt zo'n beetje aan de top bij alle testen dus een baggertoestel is het zeker niet.
Dat het je qua stijl, skin en materiaal niet aanspreekt kan, maar dat is iets heel anders.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:56 schreef PandaDrop het volgende:
Voortaan telefoons met titanium omhulsel maken.![]()
Voorbeeld gebruik titanium bij horloges
[ afbeelding ]Kenne beter kevlar gebruiken zoals de Motorola Razr. Geen krasje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Helaas een oud model, net als de alle Nokia's uit 2000quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Kenne beter kevlar gebruiken zoals de Motorola Razr. Geen krasje te zien
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:
De S5 stottert gigantisch bij zo'n beetje elke doodnormale handeling. Touchwiz is een teringgezwel en met Touchwiz is de S5 een laggy teringtoestel. Veruit de slechtste flagship phone die je dit jaar zou kunnen kopen.
iPhone 6 dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef rumiii het volgende:
scherm van Samsung speakers van HTC
Camera van Sony en performance van Apple
Heb ik nodig
ik geloof best dat die goed isquote:
September ergens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
ik geloof best dat die goed is
iphone levert kwaliteit hoe je het ook went of keert
wanneer komt die uit?![]()
Prive een Galaxy s4, zakelijk een iPhone 5. Ik "krijg" een 6 als het goed is van de zaak, want contract voor de 5 is afgelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:42 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ben je van plan deze nieuwe iPhone te kopen, als ik vragen mag? Welke telefoon heb je nu?
iOS staat me niet aan en ongetwijfeld weer bakken met geld betalen voor een beetje extra geheugen.quote:
De meeste van die dingen zijn met een paar tweaks op te lossen. Mensen overdrijven ook vaak flink over Touchwiz. Doe er nou al bijna twee jaar mee en geen centje pijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Stijl, skin, materiaal zal me allemaal een worst wezen als je vlaggenschip nog niet eens zo vloeiend werkt als een 120 euro kostende Moto E:
De S5 stottert gigantisch bij zo'n beetje elke doodnormale handeling. Touchwiz is een teringgezwel en met Touchwiz is de S5 een laggy teringtoestel. Veruit de slechtste flagship phone die je dit jaar zou kunnen kopen.
Zou ook nog kunnen inderdaad, maar ik vind Xperia wel fijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eventueel kan je de Motorola G nemen. Die is 100% waterdicht, heb er 1 in een volle bak met water gedaan, en later nog eens met dezelfde. Er zit een nanocoating op van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |