Ja ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:42 schreef roodborst het volgende:
[..]
Nokia is van Microsoft en Windows Phone ook.
50ms is niet zo merkbaar though.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
InderdaadWelke debiel koopt er nou een toestel dat minstens 50ms sneller reageert op schermaanrakingen dan Android-toestellen en met minder hardware gelijke of betere prestaties behaalt dan high-end Android-toestellen. Stelletje mongolen.
50ms inderdaad niet. 100ms of meer zeker wel. Ik merk het overduidelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
50ms is niet zo merkbaar though.
Het is een behoorlijk licht besturingssysteem zonder bloatware.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik wel.
Maar over het besturingssysteem.
Oh, heb het er graag voor over om Android te kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
50ms inderdaad niet. 100ms of meer zeker wel. Ik merk het overduidelijk.
Nee, maar begin dan niet over trage apple's als ze aantoonbaar sneller zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
50ms is niet zo merkbaar though.
Dat was ik niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar begin dan niet over trage apple's als ze aantoonbaar sneller zijn.
I know, maar dan nog klopt het wat ik zegquote:
HTC One (M8): 48msquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
InderdaadWelke debiel koopt er nou een toestel dat minstens 50ms sneller reageert op schermaanrakingen dan Android-toestellen en met minder hardware gelijke of betere prestaties behaalt dan high-end Android-toestellen. Stelletje mongolen.
Er is helemaal geen keuze. Als ik iets met een groter scherm wil dan kan dat niet. Android heeft veel meer variatie in de toestellen. Het probleem is natuurlijk wel dat er ook veel zooi toestellen tussen zitten (samsung starquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC One (M8): 48ms
iPhone 5s: 75ms
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706200
Jammerrr joh. Met je trage minuscule pauperphone.
De M8 en 5s staan niet eens in dat rijtje, wat is je punt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit laten we even weg als argument (staat er meteen onder).
Staat daar nou 'Retard tactile'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar staat die M8 eigenlijk ? OF een Xiaomi? Of zijn die zo slecht dat die niet eens in t lijstje mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beter voor??? heb je hun koers gezien? ze verkopen minder smartphones dan ooit heb ik gelezen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
PhoneArena.Volgens mij is dat een van de weinige website die ik niet check.
Noise-cancelling oordopjes erbij krijgen zegt niks over het toestel, dat is een accessoire.
HTC staat er juist beter voor, ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt.
via RGB instellingen in menuquote:
Retard betekent o.a. 'traagheid' in het Engels.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Staat daar nou 'Retard tactile'?
Maar hun vlaggenschip is wel steeds beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Beursaap het volgende:
[..]
beter voor??? heb je hun koers gezien? ze verkopen minder smartphones dan ooit heb ik gelezen...
[..]
via RGB instellingen in menu
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Retard betekent o.a. 'traagheid' in het Engels.
Die speakers Idd. Ze laten andere Phone manufacturers mijlen achter zich in dat gedeelte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Ireyon het volgende:
Oh en Xperia Z2. Zelfs Sony vond 'm zo kut dat ze maar meteen aan de opvolger Z3 zijn begonnen.
Noise-cancelling headphones. Die heb je inderdaad wel nodig wanneer je telefoon zulke kutspeakers heeft. Ondertussen klinkt uit mijn M8 veruit het beste geluid wat ooit uit een telefoon heeft geklonken.
Precies. Het is niet zo maar AL is een iphone sneller (iets), als je iets wilt met een groter scherm of betere speakers dan gaat dat niet omdat er maar 1 toestel is ... Dus al is ie IETS sneller, er zijn nog andere dingen waar je keuzes op kunt baseren (camera, speakers etc)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die speakers Idd. Ze laten andere Phone manufacturers mijlen achter zich in de gedeelte.
Windowsphone 8.1 is baas. Net als desktop! Al zien nexus er ook wel goed uit. IPhone vind ik net te veel geld voor mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Wat is er mis met simplistisch?
Android wordt mettertijd traag, er is steeds snellere hardware nodig om het aan te kunnen.
Ik heb twee jaar lang Android gehad, een jaar iOs en nu ruim een jaar Windows Phone. De laatste geeft sowieso mijn voorkeur, maar ook iOs. Simplistisch en het doet wat het moet doen en goede hardware.
Android is de Windows Vista van telefoonbesturingssystemen: teveel rotzooi die niemand nodig heeft of gebruikt in een telefoon gepropt en dat zien als iets goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |