'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit laten we even weg als argument (staat er meteen onder).
of steeds meer mensen komen er gewoon achter dat je teveel betaalt voor wat je krijgt bij het merk met het appeltje als logo? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef Zaktabak het volgende:
Het is tegenwoordig populairder om te laat zien "dat je een Android-toestel hebt en dus niet vastgekend bent aan Apple" dan het welbekende Apple logo'tje te dragen.
ligt eraan wat je 'teveel' noemt. Tevens, een willekeurige Toshiba, Medion, Asus, Acer of Samsung laptop heeft ook het logo achterop staan. Dus wat boeit dat appeltje nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
of steeds meer mensen komen er gewoon achter dat je teveel betaalt voor wat je krijgt bij het merk met het appeltje als logo? Dat kan ook natuurlijk.
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ligt eraan wat je 'teveel' noemt. Tevens, een willekeurige Toshiba, Medion, Asus, Acer of Samsung laptop heeft ook het logo achterop staan. Dus wat boeit dat appeltje nou.
Oké.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.
een smartphone met geeneens hd resolutie, een 4inch schermpje, slechts 1gb ram en 16gb geheugen, net een 8mp camera, een matige 1560MaH batterij en een a7 processor vind ik geen 700 euro waard als ik eerlijk ben.
Voor 300 euro heb ik een qualcomm 800 quad core (adreno 330 GPU), 64gb schijfruimte, 2/3gb RAM en een 3050maH batterij. Tevens heb ik een 13 megapixel camera erop, full HD scherm enz enz. En dat is met hoesje erbij en inclusief verzendkosten. Tja...
Een S5 is bv. ook te duur voor wat je ervoor krijgt, maar maakt tenminste nog IETS waar i.t.t. zo een middelmatig product. Of iOs je 400 euro extra waard is, is verder je eigen beslissing ofcourse, alleen kun je niets anders dan schoorvoetend toegeven dat het toch echt veels te duur is.
vind jij het het geld waard? even serieusquote:
Oké.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind jij het het geld waard? even serieusVoor die hardware heb ik hoogstens 250 euro over. En ik ga sowieso geen 450 meer betalen enkel voor iOs.
Oppo find 7 is awesome!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef MAHL het volgende:
Heb een (uiteraard gehackte + geroote) Chinese Oppo met CyanogenMod erop gegooid. Wat raadt TS aan?
Heb nog de oude Find 5. Zodra die op is (heb hem nu een jaartje en werkt nog steeds uitstekendquote:
Dat je batterijduur vergelijkt op basis van mAh en fotokwaliteit op basis van megapixels zegt genoeg...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
als in 400 euro teveel voor een smartphone voor wat het doet? Het logootje maakt me niet veel uit overigens. Alleen betaal je echt teveel voor wat je krijgt.
een smartphone met geeneens hd resolutie, een 4inch schermpje, slechts 1gb ram en 16gb geheugen, net een 8mp camera, een matige 1560MaH batterij en een a7 processor vind ik geen 700 euro waard als ik eerlijk ben.
Voor 300 euro heb ik een qualcomm 800 quad core (adreno 330 GPU), 64gb schijfruimte, 2/3gb RAM en een 3050maH batterij. Tevens heb ik een 13 megapixel camera erop, full HD scherm enz enz. En dat is met hoesje erbij en inclusief verzendkosten. Tja...
Een S5 is bv. ook te duur voor wat je ervoor krijgt, maar maakt tenminste nog IETS waar i.t.t. zo een middelmatig product. Of iOs je 400 euro extra waard is, is verder je eigen beslissing ofcourse, alleen kun je niets anders dan schoorvoetend toegeven dat het toch echt veels te duur is.
Ik kijk enkel even naar hardware specs en op basis daarvan Is de IPhone een middenmoot telefoontjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat je batterijduur vergelijkt op basis van mAh en fotokwaliteit op basis van megapixels zegt genoeg...
Als je van neon en felle witte vlakken houdt is het wel goed ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld OS, kwaliteit en design.
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kijk enkel even naar hardware specs en op basis daarvan Is de IPhone een middenmoot telefoontje1gb ram... Sorry hoor haha
Onzin.jij gaat mij niet wijsmaken dat je ooit MIUI, CyanogenMod enz gebruikt hebt. Anders zou je dit al niet zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijnequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol is
En komt met de specs waar de iPhone juist onderaan het lijstje staat. Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijneverder gaat zijn telefoon maximaal een dag mee. Die van mij toch wel iets langer
![]()
Design is subjectief.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
Oke, en nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:
Voorkant camera: 1,2MP : 2MP
Achterkant camera: 8,0 MP : 8,0MP (en dan is die van de S4A minder omdat ie waterdicht is)
Batterij: 1560 mAh : 2600 mAh
Verbruik: 5h : 5h (Bij constant gebruik, dus in standby gaat het voordeel richting de S4.)
Jup.
...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees jouw quote in mijn post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |