Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijnequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Middenmoot qua mAh en aantal megapixels, wellicht. Middenmoot qua batterijduur en fotokwaliteit, dat is een heel ander verhaal.
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een trol, toch? Zeg dat dit een trol is
En komt met de specs waar de iPhone juist onderaan het lijstje staat. Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee dit Is een Apple fundamentalist die wanhopig alles dat krom Is recht probeert te lullen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vriend met iPhone 5s zei me gisteren dat mijn telefoon veel scherpere foto's maakte dan de zijneverder gaat zijn telefoon maximaal een dag mee. Die van mij toch wel iets langer
![]()
Design is subjectief.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Incendio het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld OS, kwaliteit en design.
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
Oke, en nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
iPhone 5S vs Mijn Galaxy S4 Active:
Voorkant camera: 1,2MP : 2MP
Achterkant camera: 8,0 MP : 8,0MP (en dan is die van de S4A minder omdat ie waterdicht is)
Batterij: 1560 mAh : 2600 mAh
Verbruik: 5h : 5h (Bij constant gebruik, dus in standby gaat het voordeel richting de S4.)
Jup.
...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees jouw quote in mijn post...
de Sony (camera)sensor zit er al inquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef rumiii het volgende:
scherm van Samsung speakers van HTC
Camera van Sony en performance van Apple
Heb ik nodig
Eeh met alle respect maar juist de hardware Is heel erg matig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een 5 inch iPhone met Sense 6.0 zou de ultieme droomtelefoon zijn. De beste software op de beste hardware.
sense is toch van htc, waarom zou je dan een iPhone willen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een 5 inch iPhone met Sense 6.0 zou de ultieme droomtelefoon zijn. De beste software op de beste hardware.
Mijn droomtelefoon zou een nieuwe Nexus zijn met groter scherm met de behuizing van de One M8, de camera van de Lumia 1520 en de stylus van de Notes. Apple mag het doosje vouwen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Een Xiaomi mi4 is je telefoon dus (met uitzondering van de stylus )quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mijn droomtelefoon zou een nieuwe Nexus zijn met groter scherm met de behuizing van de One M8, de camera van de Lumia 1520 en de stylus van de Notes. Apple mag het doosje vouwen.
Nou ja, onmogelijk dus.
Meer gezond verstand en niet door Apple anaal genomen willen worden door te overbetalen voor een beetje extra geheugen en daar een kleiner schermpje voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
iPhone gewoon voor de eckte eckte. Beste telefoons die er zijn. Mensen die haten hierop zijn gewoon arm en lopen te pronken met hun specs want ja de huawei heeft 1Bit meer geheugen dan de iPhone en ja dat merk je wel ja. Nee, je bent gewoon jaloers dat je deze shit niet kan payen.
Daarom Windowsphone 8.1! Goeie Nokia toestellen, stabiel snel geoptimaliseerd voor enkele processors/hardware zoals Apple dat doet. Betere hardware en stuk goedkoperquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
iPhone gewoon voor de eckte eckte. Beste telefoons die er zijn. Mensen die haten hierop zijn gewoon arm en lopen te pronken met hun specs want ja de huawei heeft 1Bit meer geheugen dan de iPhone en ja dat merk je wel ja. Nee, je bent gewoon jaloers dat je deze shit niet kan payen.
nogmaals...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef eend112 het volgende:
wat een bullshit. Wat precies is er dan "geoptimaliseerd"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Daarom Windowsphone 8.1! Goeie Nokia toestellen, stabiel snel geoptimaliseerd voor enkele processors/hardware zoals Apple dat doet. Betere hardware en stuk goedkoper
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
1gb RAM, 16gb ROM, geen full HD 4 inch schermpje, a7 processor, 8mp camera en een matige batterij... wat is hier precies goed aan?"beste telefoons die er zijn"
troll je ofzo?
ik heb hier een HTC HD2 die 5-6 jaar oud is en het nog perfect doet, jammere is dat het standaard OS zwaar achterhaald is (WM 6), maar ik kon er als tijdelijk toestel (hij heeft ~1 jaar in de kast gelegen) alles mee doen wat ik zou willenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
HTC hier en doet het ook nog steeds perfect. Mensen laten zich graag nemen door Apple en betalen 300 euro meer omdat er een appeltje op staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat het betere specs zijn hoeft het nog niet beter te zijn. Ik heb mijn ifoon al 2 jaar en doet het nog perfect. Al die mensen die een huawei of htc kochten en mij belachelijk maakte met een iPhone zijn daar gedurende die 2 jaar wel van terug gekomen
326 ppiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof specs belangrijk zijn op een smartphone.![]()
Full HD op een mini-schermpje.![]()
Nou ja, het is wel te doen hoor, maar het is te achterlijk voor woorden dat je je rom moet vervangen wil het een beetje werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Cyanogenmod toch wel ingewikkeld overkomt qua installatie, op mijn Sony Xperia is het twee weken na iedere reset weet huilen qua snelheid.
16GB ROM? Dat ligt eraan wat je kiest, 32GB of 64GB bestaan ook nog. Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat. A7 processor? Wel eentje van 64 bits en daarnaast een tweede M7 processor voor bewegingen. En die camera op de 5S heeft een prima focus, blijf me verbazen wat voor foto's je er mee kan maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
"Hij doet het nog perfect" is een nietszeggende meetvoorwaarde. Mijn Nokia 3310 doet het ook nog perfect. Jouw iPhone doet perfect wat-ie allemaal kán doen, maar dat is vanzelfsprekend aangezien een iPhone aanzienlijk minder kán.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor een 11-inch Macbook, klinkt te klein, maar het scherm is zo helder en haast pixelloos (ik zie ze in iedergeval niet in tegenstelling tot genoeg andere schermen) dat het echt geen zak uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Meer gezond verstand en niet door Apple anaal genomen willen worden door te overbetalen voor een beetje extra geheugen en daar een kleiner schermpje voor terug krijgen.
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen full HD 4 schermpje? Geloof ik is mijn Retina scherm scherp zat.
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Zaktabak het volgende:
Specneuktopic, merk het al.
'Ja maar mijn Nokia heeft 1 GHz en een snellere processor en dus beter'
Doei
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat is er dan beter aan een iphone? De specs zijn minder en het design is subjectief. Ik vind nogmaals een oppo mooier dan een iphone. Jehebt ook 0,0 keuze. Er komt 1 telefoon per jaar uit en als je betere speakers wilt of iets met een groter scherm dan kan dat niet....
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, maar dan moet je gewoon geen iPhone nemen, klaar. Niemand verplicht je.
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
nogmaals...
troll je ofzo?
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeah idd, ben toch niet hartstikke gestoord zeker... zal het dus ook niet kopen
Yeah sowieso samsungquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen mensen die het wel kopen gestoord noemen slaat nergens op. Ik heb nu zelf een galaxy S4 en ik kan net zo hard zeggen dat iedereen die nu nog een Samsung koopt de dom is om te schijten, wat een TERINGapparaat is dat zeg.
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Psst, heb je het tegen mij?quote:Prima dat je een voorkeur voor Android hebt, maar als er 1 ding is wat het bij een iPhone altijd doet is het, alles!
Ja, dat roepen ze nu al 5 jaar, maar het gaat nog steeds prima met Apple.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Druppelss het volgende:
Apple is dik achterhaald en het merk zal alleen maar meer bergaf gaanvooral de 5 is erg erg matig, behuizing krast al als je erover aait
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overschakelen van de camera naar de fotogallerij zie ik op een Samsung al paar seconden duren, net zoals na het maken van een foto.
Terwijl op de iPhone de camera-app nog doorloopt met beeld en alles terwijl je hem op voorvertoning zet (twee keer homebutton).
[..]
Psst, heb je het tegen mij?
Dat bedoel ik, specsneukenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.quote:
Op mijn HTC weer geen last van... dus het ligt niet aan Android denk ik? (misschien ligt het gewoon aan die samsung galaxy s4?)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat soort dingen, maar de galaxy is op papier sneller hoor!
Dat zegt enkel dat Samsung de marktleider is op het gebied van Android verneuking, waar heel dit topic over gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit dat een iPhone onder alle omstandigheden zonder lag loopt en een dikke quad core in de S4 moeite heeft met het opstarten van de camera zegt genoeg.
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansloos idd. Net als beweren dat 4 inch voor IEDEREEN te klein is, terwijl er dagelijks mensen zijn die de huidige generatie 5+ inch gewoon veels te groot vindt.
Eens opzich hoor, ik heb nu dus een 5s en een S4 en gebruik de galaxy voornamelijk voor het scherm en Swype.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
Het menselijk oog is sinds 2010 niet ineens een stuk beter geworden hoor. Waarom zou je een hogere PPI moeten hebben puur voor het aantal pixels? 80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.quote:
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat het even bezinken dat PPI van de nieuwste iPhone nog altijd gelijk is aan die van de iPhone 4, vier jaar geleden. De enige manier waarop "Retina" scherp zat is, is omdat je tevreden bent omdat je simpelweg niks beters gewend bent. Het verschil met een schermen rond de 450 ppi is significant merkbaar.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit zijn louter mensen die het nooit geprobeerd hebben. Ik ken tientallen mensen die nooit meer een kleiner scherm willen en niemand die het scherm uiteindelijk te groot vond.
LOL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
80% van de mensen ziet geen verschil tussen 326 PPI of nog hoger. Het vreet alleen meer batterij omdat er meer pixels moeten worden aangestuurd.
quote:So this is how it is. If a healthy adult brings any display screen or printed paper or whatever 4 inches (100 mm) from his or her face, the maximum resolution he/she can see at is 2190 ppi/dpi. It doesn’t get any better than this for 99.99% of us, except maybe during pre-kindergarten years.
But the legally accepted norm of 20/20 vision only asks for 876 ppi/dpi at 4 inches!
Blijkbaar niet hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het niet. En ik heb prima ogen.
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Applequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LOL.
http://wolfcrow.com/blog/(...)on-of-the-human-eye/
[..]
[..]
Blijkbaar niet hè
Dit is toch wel hilarisch hoor. Apple voedt jou die 326 ppi bullshit en jij vreet het als zoete koek.
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple komt als eerste met zo'n type scherm, de rest jat het en nu is het bagger van Apple.
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Alle fabrikanten hebben gewoon een constant stijgende lijn van schermresoluties gevolgd, Apple koos ervoor om in 1x een flinke stap te maken, héél eventjes voorop te lopen en vervolgens véél te lang op dat niveau te blijven en ondertussen hopeloos achter te lopen. Ik zal het zo voor je uittekeken.
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar niet, want het is wederom specsgegeil, het beeld op een iPhone is haarscherp en helder zat. Meer pixels mag best, komt ook wel weer, maar het is nergens een probleem. Alleen types als jij die lijstjes met cijfers naast elkaar leggen boeit dit, maar mij niet, ik heb een leven.
Blablabla, maar wat is nou het uiteindelijke resultaat op je scherm sjappie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb al getekend dus zul je 'm krijgen ook.
[ afbeelding ]
Het probleem met Apple fanboys is dat zij de vlakke progressie van Apple gedurende de volledige lengte als "vooruitstrevend" zien en zich volledig afschermen voor de natuurlijke, lineaire progressie die andere fabrikanten doormaken en waarmee ze inmiddels een gigantische voorsprong hebben op Apple.
Het is natuurlijk makkelijk om loze kreten als "ik heb een leven" te roepen wanneer je weet dat je op het punt staat op je ongelijk gewezen te worden, maar het is toch wel belangrijk dat je dat weet. Dat je ongelijk hebt.
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een bullshit. Wat precies is er dan "geoptimaliseerd"En waarom kan dat op andere telefoons niet?
Ik heb nog geen telefoon gezien die superhoog in de benchmarks scoorde en ubertraag was in je dagelijks gebruik. En nee een Galaxy s4 scoort niet superhoog in de benchmarksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Als iets alleen meetbaar beter is maar je er in de praktijk niets van merkt is het een totaal overbodig iets en dus specsgeilen.
In de benchmark... ja, maar nu IRL.
Daarom HTC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind dat goedkope plastic trouwens zo klacht waardig.
Dat vind ik het fijne van Samsungs, gewoon een hardware knop onder aan je scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze dingen zo irritant. Ik ga altijd naar het home scherm als ik op spatie wil drukken,
ivm met een workstation PC vind ik een mac ook veel mooier hoor... maar je kunt qua cases veel beter krijgen dan workstationsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
Nu het topic toch weer op dit punt aanbeland is:
Steve Jobs lijkt (of leek) me een gigantische oetlul en een verschrikkelijk mens, maar Bill Gates vind ik een echte klasbak. En ook weet ik dat je met een Windows in feite meer kan.
Toch vind ik het design en de workflow van een Macintosh 10x zo fijn dan een Windows en heb ik er met mijn werkzaamheden veel meer aan.
Dus, jammer bitches
dat doet de mijne ook. Ik daag je uit om een mankement aan mijn telefoon te vinden en daag je uit te stellen dat ie langzamer werkt dan een iPhone 5s. Ik zeg je nu al: dat kun je niet. Niet alleen dat.. niemand die het ding in zijn handen gehad heeft, had er ook maar 1 klacht over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het werkt gewoon altijd. Bij een iPhone gebeurt zomaar opnieuw opstarten niet. Dat had ik met de Nexus 5 regelmatig, omdat hij wat ik deed niet trok. Fok! mobiel lagt niet. De camera maakt betere foto's dan die van mijn Nexus 5. De batterij is niet eens zo slecht.
welke toestellen draait die eruit dan?? Ik kan je verzekeren dat de toestellen die ik in gedachten heb sneller zijn dan een Lumia 520.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Met geoptimaliseerd bedoel ik dat de software zo goed mogelijk is afgesteld en getweaked op enkele processors. Daarom haalt Apple zo goede prestaties uit hun pc'c en iPhone met matige specs. Nokia Lumia 520 draait qua soepelheid androids in dezelfde prijsklasse eruit. Door de apps bladeren etc. Gaat net zo als m'n toestel van 480,- lumia 930)
iOS heeft minder input-lag dan android.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Michielos het volgende:
OS is qua tactile response nagenoeg hetzelfde als de duurste Apple
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef Michielos het volgende:
mijn telefoon met MIUI v5 erop heeft 0.0 input lag. Gewoon 0,0.
quote:
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]nee, er is altijd enige vorm van input lag. Alleen naast een Apple 5s gelegd te hebben is het gelijk. niet minder, niet meer. Wat wel is, is dat mijn apps sneller starten dan op de 5s. Wil er best een filmpje van maken ofzo
One plus met MIUI, mi3 en mipad. Ik merk totaal geen input lag (i.t.t. mijn oude Samsungs met Touchwiz sowieso niet). Ik maak nog wel een filmpje. Vriend komt deze week toch nog over de vloer met zijn 5s.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat apps sneller starten geloof ik best, maakt mij vrij weinig uit, en je hoeft geen filmpje te laten zien, bedankt.
En er is meer input lag, welke MIUI device heb je dan?
HTC One: 46msquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
iOS heeft minder input-lag dan android.
Overigens heb je over alle andere dingen gelijk.
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
One plus met MIUI, mi3 en mipad
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van, zelfs niet op mijn mi3 (welke mi's oudere model is reeds, aangezien de mi4 uit is).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mi3 heeft vrijwel zeker meer input lag (Adreno 330 GPUs sowieso), maar de OnePlus One en MiPad zullen waarschijnlijk net zoveel of minder input lag hebben (gezien hardware), maar toch vind ik de verwerkingen van de touches op de menu's van android niet zo soepel als bij iOS.
Heb je professionele apparatuur voor nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar kan ik dit testen, want ik merk er helemaal niets van.
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nice, laatste keer dat ik de input lags checkte was iPhone nog steeds de leider.
Ik verkies zelf ook Android / Windows PCs boven Apple hoor, nooit anders gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, dan kan dat argument ook uit het raam. Er blijft echt enkel het design verhaal over.. en dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik word geiler van dikke coolermasters en Antec cases dan van een Mac computer. Verder vind ik mobiele boordcomputers veel vetter dan priegelen op een 4 inch schermpje
ah jammer, want ik wilde het wel testen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je professionele apparatuur voor nodig.
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vierkant-scherm.html
Kijk, DIT is een volledig debiel overpricede smartphone.
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maakt Apple niet minder overpriced hoor, je Punt?![]()
Heb jij al eens hulp gezocht voor je onvermogen om niet wanhopig ad hominem te gaan wanneer je teergeliefde Apple wordt afgezeikt(volledig terecht zo blijkt) en je geen argumenten meer hebt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je trouwens al eens hulp gezocht voor extreme obsessies want zoveel haat jegens een product is echt niet gezond hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC One (M8): 48ms
iPhone 5s: 75ms
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706200
Jammerrr joh. Met je trage minuscule pauperphone.
De uitvoering van de test wordt door lesnumeriques niet bekend gemaakt en dat kan een heel groot verschil maken. Dat zie je overal in terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |