Had het deze keer niks mee te maken. Maar de volgende mag iemand anders wel hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd dat ze je abbo afpakken, je pakt te veel lapo's.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij geen MOD wordt.
Als je al geen verstand van vrouwen hebt, hoe kun je dan ooit de complexe hiërarchie in de Klaagbaak begrijpen?
quote:
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef De_Dorstige het volgende:
Om te janken dat niemand op mij gestemd heeft:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?
Nee mijn standaard ligt hoger, zelfs mijn fapstandaardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
Klopt, maar niet op haar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
nee, wat zeg jij nou man...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends is het vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
dat zijn nou typisch nachtbaggertopicsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
ik wil plaatje aanvragen manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat zijn nou typisch nachtbaggertopics
Ik draai nu niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil plaatje aanvragen man
Mwah, denk niet dat de nachtbagger echt het probleem zal zijn. Meer die onophoudelijke stroom van bagger van users als beverton enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
Dat is al beter.quote:
Vooral die kuttopics idd. Nachtbagger boeit niemand, zolang het binnen de perken blijft, wat het meestal ook doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat de nachtbagger echt het probleem zal zijn. Meer die onophoudelijke stroom van bagger van users als beverton enzo.
Gast, ik ben de enige die dit forum van kwaliteit voorziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?
Die mag mij heel wat notes gevenquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral die kuttopics idd. Nachtbagger boeit niemand, zolang het binnen de perken blijft, wat het meestal ook doet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, ik ben de enige die dit forum van kwaliteit voorziet.
Maakt dat uit?quote:
Niet alles zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zou serieus alles raken wat op je pad komt ouwe zedendelinquent dat je bent
Kutzooi, worden we nu allemaal opgepakt omdat we die foto gezien hebben?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Net jezelf 10x afgetrokken en nu heb je geen libido meer bedoel jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een man jongen met klasse
Vreemde snuiter.quote:
Nee, ik zou d'r serieus niet doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Net jezelf 10x afgetrokken en nu heb je geen libido meer bedoel je
sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kutzooi, worden we nu allemaal opgepakt omdat we die foto gezien hebben?
me exquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Op je 15e al zulke jetsers hebben
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.quote:
Is niet zo erg hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.
Watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.
Hehe was me ook al opgevallenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Dag 1 van de zoektocht naar een nieuwe klb-mod
Half 11 - Enthousiast opende ik een topic om het nieuws kenbaar te maken: heden zijn wij op zoek naar een nieuwe mod! De eerste reacties stroomden snel binnen, namen werden genoemd, suggesties gedaan, anderen afgewezen, het publiek is betrokken.
Half 2 - Het tweede topic is geopend, het is fijn om te zien dat de gemeenschap haar interesse toont. Over twee weken zal de naam van de nieuwe mod bekend worden gemaakt. Tot dusver loopt het goed.
Half 6 - Deadprez opent plichtsgetrouw de reekstopics. Tot dusver houdt iedereen het bij het onderwerp, het lijkt een van de minst verzande klb-topics ooit te worden
Half 7 - Deadprez heeft wederom het volgende topic geopend. Het onderwerp klb-mod vervaagd steeds verder naar de achtergrond maar in sommige posts wordt gerefereerd naar users die vooral geen mod moeten worden.
Kwart over 9 - Deadprez heeft opnieuw het volgende topic geopend. Zover er spraken was van het zoeken naar een nieuwe mod, alle hoop is vervlogen. Tietfoto's worden gepost. Het topic is verzand in een nachtbagger. Helaas moeten we nog twee weken.
Als mevrouw Debrin dit bericht leest, ik hou van je.
Ja het is wel erg offtopic inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Half 11 - Enthousiast opende ik een topic om het nieuws kenbaar te maken: heden zijn wij op zoek naar een nieuwe mod! De eerste reacties stroomden snel binnen, namen werden genoemd, suggesties gedaan, anderen afgewezen, het publiek is betrokken.
Half 2 - Het tweede topic is geopend, het is fijn om te zien dat de gemeenschap haar interesse toont. Over twee weken zal de naam van de nieuwe mod bekend worden gemaakt. Tot dusver loopt het goed.
Half 6 - Deadprez opent plichtsgetrouw de reekstopics. Tot dusver houdt iedereen het bij het onderwerp, het lijkt een van de minst verzande klb-topics ooit te worden
Half 7 - Deadprez heeft wederom het volgende topic geopend. Het onderwerp klb-mod vervaagd steeds verder naar de achtergrond maar in sommige posts wordt gerefereerd naar users die vooral geen mod moeten worden.
Kwart over 9 - Deadprez heeft opnieuw het volgende topic geopend. Zover er spraken was van het zoeken naar een nieuwe mod, alle hoop is vervlogen. Tietfoto's worden gepost. Het topic is verzand in een nachtbagger. Helaas moeten we nog twee weken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha prutser je faalt zelfs op fok. iedere meid hier is zo makkelijk als wat
Was hij niet ook forumadmin op het laatst?quote:
SG niet, die is highclass.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha prutser je faalt zelfs op fok. iedere meid hier is zo makkelijk als wat
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Als mevrouw Debrin dit bericht leest, ik hou van je.
Het is abo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd dat ze je abbo afpakken, je pakt te veel lapo's.
Nee, de meeste bloeden gewoon langzaam dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?
ja, diequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met dat kuikentje als foto?
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Je kan het altijd proberen en gewoon solliciteren als het je leuk lijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Zal direct een gemotiveerde sollicitatiebrief gaan pennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
quote:Fylax for mod
quote:
dealquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.
Ook als ze iemand anders kiezen, als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh trouwens drie dagen lang ontgroening als dp het wordt
thnx broquote:
Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.quote:
Aliens, DP, aliens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.
quote:
Ik heb je er vaker op gewezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
lijkt me best komisch eigenlijk.quote:
Voor hooguit vijf minuten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lijkt me best komisch eigenlijk.
en dan zijn alle klb topics verdwenenquote:
tot over twee week kan je mailenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
komt er al witte rook uit de schoorsteen, of hoe lang gaat dit nog duren?
Er kan nog twee weken gesolliciteerd worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
kijk mijn mail in één foto
[ afbeelding ]Niemand wil een strontkar kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.
nog 2 weken dan maken ze een beslissingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
2 wekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
Ik weet waarom je was gebandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
onze dm's openbaren, banquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Nu kun je dat modschap wel vergeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Gast, je baalt als een stekker.quote:
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan LN.
(Zien jullue admins: ik ga verantwoordelijk om met betrouwbare informatie)
Mijn hele dag is nu naar de klote inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, je baalt als een stekker.
gewoon deadprez.rar googlen joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?
Ik vond ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon deadprez.rar googlen joh.
Inderdaad, wat ben ik toch een verdraaide aap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu kun je dat modschap wel vergeten.
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik vond dit
[ afbeelding ]
Ben jij de linker of de rechter?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetje
quote:
Haha!quote:
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Guus_geluk7 stop aub met dat wannabe mod gedoe van je
Heb je nou al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.
&isaac4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat jouw wereld uiteen gaat storten als jij geen mod wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry broquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry bro
VD is hier ook ooit MOD geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD is hier ook ooit MOD geweest.
Volgens mij doen ze gewoon ienemienemutte ofzo.
gun je het mij ook of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.
weet niet, je bent soms een beetje een debieltjequote:
oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet, je bent soms een beetje een debieltje
Ewa.quote:
Niet echt. Over het algemeen alleen animatieseries als South Park en Boondocks enzo.quote:
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
dat neppe aardig doenerijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Ga weg jij.quote:
zemmelquote:
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Zelf ff een kantje schrijven gaat sneller dan het aan deadprez leren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijven
ligt eraan wat hij ervoor in de plaats doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
Ik ben ook iets minder he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.
iedereen is gelijkquote:
quote:
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die anderequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
De enige juiste reactie die je hier kan plaatsen is:
Reeksen doen we niet aan jongens, dit is het laatste deel.
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Dat bepaal ik wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Goede grap.quote:
Je moet je KPD topic ook hoogstnodig eens bijwerken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zo
Solliciteren kan nog twee weken, dus ergens daarna.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer wordt er bekend wie het wordt?
Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Solliciteren kan nog twee weken, dus ergens daarna.
Ik hoop dat ze voldoende ruimte hebben in de inbox, afgaande op dit topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.
Ja vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.
Dat denk ik dus echt nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook al af.Denk dat het er best veel zullen zijn.
Misschien ook niet idd.quote:
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef Remqo het volgende:
En toch he, ik dacht dat een klotebaantje als mod werd toegewezen door admins die je een opvallende gebruiker vinden. Maar nu moet je solliciteren voor dat baantje, is KLB nou zo'n puinhoop geworden?
Opvallend ja..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)
denk dat veel mensen gewoon een poging wagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Ik wordt de nieuwe KLB mod en ga de eerste dag jullie allemaal anaal vernederen.
Heerlijk, ik kijk ernaar uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Ik wordt de nieuwe KLB mod en ga de eerste dag jullie allemaal anaal vernederen.
Fijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Dat je opvallend bent is een feit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)
FOK! is ook een gevaarlijke drugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is het toekomstperspectief. Iets waar je als klein jongetje van droomde. Waar je ouders, toen je geboren werd, stilzwijgend over fantaseerden, maar nooit uitspraken uit angst om wel erg arrogant te klinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wat is het salaris?
En wat voor toekomstperspectief heeft deze job?
Ik ga me aanmelden!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is het toekomstperspectief. Iets waar je als klein jongetje van droomde. Waar je ouders, toen je geboren werd, stilzwijgend over fantaseerden, maar nooit uitspraken uit angst om wel erg arrogant te klinken.
Mijn naaktfoto's worden niet meer up-to-date dan dat. Spijt me voor je man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je KPD topic ook hoogstnodig eens bijwerken.
Er wordt vrij weinig meer gereld in VBL johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop op een omstreden mod zodat er gereld gaat worden. Zeg maar wat GGMM is voor VBL. Zo iemand moeten we hier ook in KLB hebben. Wie is de grootste trol hier? Geef die maar een blauw kleurtje.
Niet in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt vrij weinig meer gereld in VBL joh
Nee, jullie overdrijven gewoon een tikkeltje. Als GGMM alleen al een post zet, komen de bakken met duivenpoep aanvliegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet in het Ajax-topic.Wel in het Feyenoord-topic als GGMM weer eens grappig denkt te zijn.
En terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jullie overdrijven gewoon een tikkeltje. Als GGMM alleen al een post zet, komen de bakken met duivenpoep aanvliegen.
Goede vraag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Heb je als mod ook automatisch toegang tot het keldertje?
lijkt mij van nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Dat opperde ik gisteren ook nog in één van onze uitvoerige gesprekken via PM, maar ze staat erop dat ik het gaat doen.quote:
En voor wie mij niet gelooft:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook nog in één van onze uitvoerige gesprekken via PM, maar ze staat erop dat ik het gaat doen.
Dus ik stel voor dat we het overleg nu staken. Wie verder nog vragen over dit onderwerp heeft, kan terecht in KLB-feedback, waar ik samen met mijn mede-mods graag jullie vragen beantwoord.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
En voor wie mij niet gelooft:
[..]
Dus ik stel voor dat we het overleg nu staken. Wie verder nog vragen over dit onderwerp heeft, kan terecht in KLB-feedback, waar ik samen met mijn mede-mods graag jullie vragen beantwoord.
Je bent zelf een kelder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh dan denk ik er nog even over na.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Jij wilt Vogeltjes_Dans als moderator?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop op een omstreden mod zodat er gereld gaat worden. Zeg maar wat GGMM is voor VBL. Zo iemand moeten we hier ook in KLB hebben. Wie is de grootste trol hier? Geef die maar een blauw kleurtje.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Pas op dat het geen slowchat gaat worden.
Als jij geen drugs gebruikt, hoe verklaar jij dan je soms ietwat aparte postgedrag?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een ellende zou dat zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij wilt Vogeltjes_Dans als moderator?
lobi mattiequote:
Heb jij al gesolliciteerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Pas op dat het geen slowchat gaat worden.
quote:
Die sollicitatie is waarschijnlijk door zijn vriendin geschreven, dus ik denk niet dat het heel overtuigend zal zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef probeer het volgende:
Het lijkt er na 5 topics op dat de meeste mensen het een goed idee zouden vinden als Deadprez de nieuwe KLB mod zou worden. Iets waar ik het persoonlijk mee eens ben.
Maar .. !! .. zal deadprez, onze geliefde deadprez nog wel blijven als zijn naam opeens in het blauw verschijnt? Want als ik moet kiezen heb ik denk ik liever de user, dan de mod.
Dus het lijkt mij belangrijk dat hij ons er van overtuigt, of in ieder geval enigszins gerust stelt, dat de macht hem niet naar het hoofd stijgt en hij zelfs in het blauw nog steeds de vriendelijke, graag geziene, KLB-user blijft.
Een extra sollicitatie, gericht naar ons, de KLB users, lijkt me dan ook wel op zijn plaats.
Ik ben en blijf een man van het volk mi man, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef probeer het volgende:
Het lijkt er na 5 topics op dat de meeste mensen het een goed idee zouden vinden als Deadprez de nieuwe KLB mod zou worden. Iets waar ik het persoonlijk mee eens ben.
Maar .. !! .. zal deadprez, onze geliefde deadprez nog wel blijven als zijn naam opeens in het blauw verschijnt? Want als ik moet kiezen heb ik denk ik liever de user, dan de mod.
Dus het lijkt mij belangrijk dat hij ons er van overtuigt, of in ieder geval enigszins gerust stelt, dat de macht hem niet naar het hoofd stijgt en hij zelfs in het blauw nog steeds de vriendelijke, graag geziene, KLB-user blijft.
Een extra sollicitatie, gericht naar ons, de KLB users, lijkt me dan ook wel op zijn plaats.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die sollicitatie is waarschijnlijk door zijn vriendin geschreven, dus ik denk niet dat het heel overtuigend zal zijn.
Tieten mogen weer gepost worden dus dat komt vast wel goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die sollicitatie is waarschijnlijk door zijn vriendin geschreven, dus ik denk niet dat het heel overtuigend zal zijn.
Wilders beweert ook een man van het volk te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een man van het volk mi man, maak je geen zorgen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilders beweert ook een man van het volk te zijn.
Is hij toch ook. Hij zou IS en zo stoppen, terwijl Rutte bang is dat baghadaddhi hem in de kont neemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilders beweert ook een man van het volk te zijn.
Jaa .. dat zeg je nu. Maar als meneer eenmaal op het pluche zit ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een man van het volk mi man, maak je geen zorgen.
Niks. Ik wil gewoon iedereens notes kunnen lezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Jaa .. dat zeg je nu. Maar als meneer eenmaal op het pluche zit ...![]()
![]()
![]()
Garanties willen we! Wat kan jij voor ons doen?
Hier moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is hij toch ook. Hij zou IS en zo stoppen, terwijl Rutte bang is dat baghadaddhi hem in de kont neemt.
Mods krijgen orders van bovenaf ze doen wat ze doorkrijgen zelf hebben ze geen fuck te willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Jaa .. dat zeg je nu. Maar als meneer eenmaal op het pluche zit ...![]()
![]()
![]()
Garanties willen we! Wat kan jij voor ons doen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Als ik mod word wordt KLB één grote orgie.
nicequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik doe niet aan gayporn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Mogen we dan allemaal over Bijna heen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we dan allemaal over Bijna heen?
Haha dat had je bijna gehoopt hè xdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we dan allemaal over Bijna heen?
Lijkt me wel een goede voorwaarde eigenlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha dat had je bijna gehoopt hè xd
Dat is dus een ja?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha dat had je bijna gehoopt hè xd
iesch van mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede voorwaarde eigenlijk.
quote:
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks. Ik wil gewoon iedereens notes kunnen lezen.
share the loot, egoïst.quote:
whehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?
*voelt zich lichtelijk teleurgesteld*
pics van Bijna en haar zusje pls.quote:
Je snapt zelf toch ook wel dat die structuur eerst moet worden aangelegd door een onschuldig ogende user als ik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?
*voelt zich lichtelijk teleurgesteld*
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
pics van Bijna en haar zusje pls.
Is goed. Jij regelt de drugs. Ik zorg wel voor die users met meer privilegesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat die structuur eerst moet worden aangelegd door een onschuldig ogende user als ik?
Vera is voor mij he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Is goed. Jij regelt de drugs. Ik zorg wel voor die users met meer privileges![]()
. Hebben we alleen vera nog nodig voor het vrouwelijk naakt
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In KLB doen wij niet aan privébezit.
Vieze corrupte nepcommunist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals overal waar privébezit wordt onteigent mag de leiding van KLB dat wel hebben
En daar begint het al .. slijmen bij de wellicht toekomstige baas .. Animal farm ns gelezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals overal waar privébezit wordt onteigent mag de leiding van KLB dat wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |