quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we dan allemaal over Bijna heen?
Haha dat had je bijna gehoopt hè xdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mogen we dan allemaal over Bijna heen?
Lijkt me wel een goede voorwaarde eigenlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha dat had je bijna gehoopt hè xd
Dat is dus een ja?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha dat had je bijna gehoopt hè xd
iesch van mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede voorwaarde eigenlijk.
quote:
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks. Ik wil gewoon iedereens notes kunnen lezen.
share the loot, egoïst.quote:
whehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?
*voelt zich lichtelijk teleurgesteld*
pics van Bijna en haar zusje pls.quote:
Je snapt zelf toch ook wel dat die structuur eerst moet worden aangelegd door een onschuldig ogende user als ik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus met jou aan het roer zal er hier geen subcultuur ontstaan van users die eigenlijk net ietsjes meer privileges hebben dan andere users, naakte vrouwelijke fokkers via dm/pm en een enorm 'achter de schermen' pep/sos netwerk?
*voelt zich lichtelijk teleurgesteld*
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
pics van Bijna en haar zusje pls.
Is goed. Jij regelt de drugs. Ik zorg wel voor die users met meer privilegesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat die structuur eerst moet worden aangelegd door een onschuldig ogende user als ik?
Vera is voor mij he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Is goed. Jij regelt de drugs. Ik zorg wel voor die users met meer privileges![]()
. Hebben we alleen vera nog nodig voor het vrouwelijk naakt
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In KLB doen wij niet aan privébezit.
Vieze corrupte nepcommunist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals overal waar privébezit wordt onteigent mag de leiding van KLB dat wel hebben
En daar begint het al .. slijmen bij de wellicht toekomstige baas .. Animal farm ns gelezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals overal waar privébezit wordt onteigent mag de leiding van KLB dat wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |