ja, diequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met dat kuikentje als foto?
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Je kan het altijd proberen en gewoon solliciteren als het je leuk lijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Zal direct een gemotiveerde sollicitatiebrief gaan pennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
quote:Fylax for mod
quote:
dealquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.
Ook als ze iemand anders kiezen, als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh trouwens drie dagen lang ontgroening als dp het wordt
thnx broquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |