Had het deze keer niks mee te maken. Maar de volgende mag iemand anders wel hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd dat ze je abbo afpakken, je pakt te veel lapo's.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij geen MOD wordt.
Als je al geen verstand van vrouwen hebt, hoe kun je dan ooit de complexe hiërarchie in de Klaagbaak begrijpen?
quote:
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef De_Dorstige het volgende:
Om te janken dat niemand op mij gestemd heeft:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?
Nee mijn standaard ligt hoger, zelfs mijn fapstandaardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
Klopt, maar niet op haar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
nee, wat zeg jij nou man...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends is het vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
dat zijn nou typisch nachtbaggertopicsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
ik wil plaatje aanvragen manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat zijn nou typisch nachtbaggertopics
Ik draai nu niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil plaatje aanvragen man
Mwah, denk niet dat de nachtbagger echt het probleem zal zijn. Meer die onophoudelijke stroom van bagger van users als beverton enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
Dat is al beter.quote:
Vooral die kuttopics idd. Nachtbagger boeit niemand, zolang het binnen de perken blijft, wat het meestal ook doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat de nachtbagger echt het probleem zal zijn. Meer die onophoudelijke stroom van bagger van users als beverton enzo.
Gast, ik ben de enige die dit forum van kwaliteit voorziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?
Die mag mij heel wat notes gevenquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral die kuttopics idd. Nachtbagger boeit niemand, zolang het binnen de perken blijft, wat het meestal ook doet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, ik ben de enige die dit forum van kwaliteit voorziet.
Maakt dat uit?quote:
Niet alles zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zou serieus alles raken wat op je pad komt ouwe zedendelinquent dat je bent
Kutzooi, worden we nu allemaal opgepakt omdat we die foto gezien hebben?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Net jezelf 10x afgetrokken en nu heb je geen libido meer bedoel jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een man jongen met klasse
Vreemde snuiter.quote:
Nee, ik zou d'r serieus niet doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Net jezelf 10x afgetrokken en nu heb je geen libido meer bedoel je
sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kutzooi, worden we nu allemaal opgepakt omdat we die foto gezien hebben?
me exquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Op je 15e al zulke jetsers hebben
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.quote:
Is niet zo erg hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.
Watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wil, maar jij probeert zusjes van FOK!kers te hosselen. Ik weet niet wat erger is.
Hehe was me ook al opgevallenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Dag 1 van de zoektocht naar een nieuwe klb-mod
Half 11 - Enthousiast opende ik een topic om het nieuws kenbaar te maken: heden zijn wij op zoek naar een nieuwe mod! De eerste reacties stroomden snel binnen, namen werden genoemd, suggesties gedaan, anderen afgewezen, het publiek is betrokken.
Half 2 - Het tweede topic is geopend, het is fijn om te zien dat de gemeenschap haar interesse toont. Over twee weken zal de naam van de nieuwe mod bekend worden gemaakt. Tot dusver loopt het goed.
Half 6 - Deadprez opent plichtsgetrouw de reekstopics. Tot dusver houdt iedereen het bij het onderwerp, het lijkt een van de minst verzande klb-topics ooit te worden
Half 7 - Deadprez heeft wederom het volgende topic geopend. Het onderwerp klb-mod vervaagd steeds verder naar de achtergrond maar in sommige posts wordt gerefereerd naar users die vooral geen mod moeten worden.
Kwart over 9 - Deadprez heeft opnieuw het volgende topic geopend. Zover er spraken was van het zoeken naar een nieuwe mod, alle hoop is vervlogen. Tietfoto's worden gepost. Het topic is verzand in een nachtbagger. Helaas moeten we nog twee weken.
Als mevrouw Debrin dit bericht leest, ik hou van je.
Ja het is wel erg offtopic inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Half 11 - Enthousiast opende ik een topic om het nieuws kenbaar te maken: heden zijn wij op zoek naar een nieuwe mod! De eerste reacties stroomden snel binnen, namen werden genoemd, suggesties gedaan, anderen afgewezen, het publiek is betrokken.
Half 2 - Het tweede topic is geopend, het is fijn om te zien dat de gemeenschap haar interesse toont. Over twee weken zal de naam van de nieuwe mod bekend worden gemaakt. Tot dusver loopt het goed.
Half 6 - Deadprez opent plichtsgetrouw de reekstopics. Tot dusver houdt iedereen het bij het onderwerp, het lijkt een van de minst verzande klb-topics ooit te worden
Half 7 - Deadprez heeft wederom het volgende topic geopend. Het onderwerp klb-mod vervaagd steeds verder naar de achtergrond maar in sommige posts wordt gerefereerd naar users die vooral geen mod moeten worden.
Kwart over 9 - Deadprez heeft opnieuw het volgende topic geopend. Zover er spraken was van het zoeken naar een nieuwe mod, alle hoop is vervlogen. Tietfoto's worden gepost. Het topic is verzand in een nachtbagger. Helaas moeten we nog twee weken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha prutser je faalt zelfs op fok. iedere meid hier is zo makkelijk als wat
Was hij niet ook forumadmin op het laatst?quote:
SG niet, die is highclass.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha prutser je faalt zelfs op fok. iedere meid hier is zo makkelijk als wat
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
Als mevrouw Debrin dit bericht leest, ik hou van je.
Het is abo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd dat ze je abbo afpakken, je pakt te veel lapo's.
Nee, de meeste bloeden gewoon langzaam dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eindigt niet elk topic in KLB in een soort nachtbagger uiteindelijk?
ja, diequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met dat kuikentje als foto?
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Je kan het altijd proberen en gewoon solliciteren als het je leuk lijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zou een prima mod zijn denk ik, ben denk ik niet actief genoeg op FOK! om deze verantwoordelijkheid te dragen.
Zal direct een gemotiveerde sollicitatiebrief gaan pennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn mods die minder actief zijn dan jij, dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie beslissen eigenlijk?
De Opa+Pharkus+Danny+Yv of wat?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
yvonne vraagt eerst mij om advies, dan wordt er officieel gekozen.
quote:Fylax for mod
quote:
dealquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik tip je een goede niggerkapper als ik mod mag worden.
Ook als ze iemand anders kiezen, als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh trouwens drie dagen lang ontgroening als dp het wordt
thnx broquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |