Had het deze keer niks mee te maken. Maar de volgende mag iemand anders wel hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd dat ze je abbo afpakken, je pakt te veel lapo's.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij geen MOD wordt.
Als je al geen verstand van vrouwen hebt, hoe kun je dan ooit de complexe hiërarchie in de Klaagbaak begrijpen?
quote:
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef De_Dorstige het volgende:
Om te janken dat niemand op mij gestemd heeft:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien omdat jij over het algemeen alleen maar gare youtubevideo's en linkjes naar die site post?
Nee mijn standaard ligt hoger, zelfs mijn fapstandaardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
Klopt, maar niet op haar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel een keer op lopen fappen, jij
nee, wat zeg jij nou man...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends is het vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
dat zijn nou typisch nachtbaggertopicsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
ik wil plaatje aanvragen manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat zijn nou typisch nachtbaggertopics
Ik draai nu niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil plaatje aanvragen man
Mwah, denk niet dat de nachtbagger echt het probleem zal zijn. Meer die onophoudelijke stroom van bagger van users als beverton enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de kwaliteit niet altijd even hoog nee. Vooral 's ochtends / einde van de nacht is er vaak een diarree aan waardeloze topics waar de mods de handen vol aan hebben ze dicht te gooien. Een beetje strakker policy zal misschien helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |