Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Solliciteren kan nog twee weken, dus ergens daarna.
Ik hoop dat ze voldoende ruimte hebben in de inbox, afgaande op dit topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.
Ja vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd hoeveel mails ze krijgen.
Dat denk ik dus echt nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook al af.Denk dat het er best veel zullen zijn.
Misschien ook niet idd.quote:
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef Remqo het volgende:
En toch he, ik dacht dat een klotebaantje als mod werd toegewezen door admins die je een opvallende gebruiker vinden. Maar nu moet je solliciteren voor dat baantje, is KLB nou zo'n puinhoop geworden?
Opvallend ja..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)
denk dat veel mensen gewoon een poging wagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Ik wordt de nieuwe KLB mod en ga de eerste dag jullie allemaal anaal vernederen.
Heerlijk, ik kijk ernaar uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Ik wordt de nieuwe KLB mod en ga de eerste dag jullie allemaal anaal vernederen.
Fijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Roken het volgende:
Dat je opvallend bent is een feit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)
FOK! is ook een gevaarlijke drugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is het toekomstperspectief. Iets waar je als klein jongetje van droomde. Waar je ouders, toen je geboren werd, stilzwijgend over fantaseerden, maar nooit uitspraken uit angst om wel erg arrogant te klinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wat is het salaris?
En wat voor toekomstperspectief heeft deze job?
Ik ga me aanmelden!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is het toekomstperspectief. Iets waar je als klein jongetje van droomde. Waar je ouders, toen je geboren werd, stilzwijgend over fantaseerden, maar nooit uitspraken uit angst om wel erg arrogant te klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |