&isaac4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat jouw wereld uiteen gaat storten als jij geen mod wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry broquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry bro
VD is hier ook ooit MOD geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD is hier ook ooit MOD geweest.
Volgens mij doen ze gewoon ienemienemutte ofzo.
gun je het mij ook of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.
weet niet, je bent soms een beetje een debieltjequote:
oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet, je bent soms een beetje een debieltje
Ewa.quote:
Niet echt. Over het algemeen alleen animatieseries als South Park en Boondocks enzo.quote:
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
dat neppe aardig doenerijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Ga weg jij.quote:
zemmelquote:
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Zelf ff een kantje schrijven gaat sneller dan het aan deadprez leren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijven
ligt eraan wat hij ervoor in de plaats doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
Ik ben ook iets minder he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.
iedereen is gelijkquote:
quote:
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die anderequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
De enige juiste reactie die je hier kan plaatsen is:
Reeksen doen we niet aan jongens, dit is het laatste deel.
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Dat bepaal ik wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Goede grap.quote:
Je moet je KPD topic ook hoogstnodig eens bijwerken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zo
Solliciteren kan nog twee weken, dus ergens daarna.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer wordt er bekend wie het wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |