Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.quote:
Aliens, DP, aliens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.
quote:
Ik heb je er vaker op gewezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
lijkt me best komisch eigenlijk.quote:
Voor hooguit vijf minuten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lijkt me best komisch eigenlijk.
en dan zijn alle klb topics verdwenenquote:
tot over twee week kan je mailenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
komt er al witte rook uit de schoorsteen, of hoe lang gaat dit nog duren?
Er kan nog twee weken gesolliciteerd worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
kijk mijn mail in één foto
[ afbeelding ]Niemand wil een strontkar kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.
nog 2 weken dan maken ze een beslissingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
2 wekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
Ik weet waarom je was gebandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
onze dm's openbaren, banquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Nu kun je dat modschap wel vergeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Gast, je baalt als een stekker.quote:
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan LN.
(Zien jullue admins: ik ga verantwoordelijk om met betrouwbare informatie)
Mijn hele dag is nu naar de klote inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, je baalt als een stekker.
gewoon deadprez.rar googlen joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?
Ik vond ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon deadprez.rar googlen joh.
Inderdaad, wat ben ik toch een verdraaide aap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu kun je dat modschap wel vergeten.
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik vond dit
[ afbeelding ]
Ben jij de linker of de rechter?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetje
quote:
Haha!quote:
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Guus_geluk7 stop aub met dat wannabe mod gedoe van je
Heb je nou al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.
&isaac4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat jouw wereld uiteen gaat storten als jij geen mod wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry broquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry bro
VD is hier ook ooit MOD geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD is hier ook ooit MOD geweest.
Volgens mij doen ze gewoon ienemienemutte ofzo.
gun je het mij ook of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.
weet niet, je bent soms een beetje een debieltjequote:
oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet, je bent soms een beetje een debieltje
Ewa.quote:
Niet echt. Over het algemeen alleen animatieseries als South Park en Boondocks enzo.quote:
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
dat neppe aardig doenerijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Ga weg jij.quote:
zemmelquote:
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen afstand te nemen van FOK! als een dagelijks dingentje, dus dat wordt hem niet
Zelf ff een kantje schrijven gaat sneller dan het aan deadprez leren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijven
ligt eraan wat hij ervoor in de plaats doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
Ik ben ook iets minder he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alle toffe users zijn steeds minder, of helemaal niet meer op FOK!. Wat is dit.
iedereen is gelijkquote:
quote:
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die anderequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
De enige juiste reactie die je hier kan plaatsen is:
Reeksen doen we niet aan jongens, dit is het laatste deel.
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarmee krijg je echt niet plotseling een leven ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Dat bepaal ik wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dis nieuwe SC jatog. slot op die andere
Goede grap.quote:
Je moet je KPD topic ook hoogstnodig eens bijwerken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar mijn activiteit nu is te laag voor mod terwijl ik echt niet actiever ga worden dan nu. Bevalt me prima zo
Solliciteren kan nog twee weken, dus ergens daarna.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer wordt er bekend wie het wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |