&isaac4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat jouw wereld uiteen gaat storten als jij geen mod wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Staat in het bericht in MED niet dat ze maar één mod zoeken, guus&prez4mod.
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry broquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helemaal niet. Genoeg users die ik het prima gun hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Ai, solliciteer alleen niet. Sorry bro
VD is hier ook ooit MOD geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD is hier ook ooit MOD geweest.
Volgens mij doen ze gewoon ienemienemutte ofzo.
gun je het mij ook of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor, denk alleen niet dat dat een succes zou worden.
weet niet, je bent soms een beetje een debieltjequote:
oke..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet, je bent soms een beetje een debieltje
Ewa.quote:
Niet echt. Over het algemeen alleen animatieseries als South Park en Boondocks enzo.quote:
Misschien kan jij hem leren om een sollicitatie te schrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez4mod en verder maakt het me geen zak uit.
dat neppe aardig doenerijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou er ook wel mee kunnen leven als ze jou kiezen. Of heb je geen interesse meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |