Dat geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Nu kun je dat modschap wel vergeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik kan even geen onthoofdingsfilmpjes vinden, sorry.
Gast, je baalt als een stekker.quote:
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan LN.
(Zien jullue admins: ik ga verantwoordelijk om met betrouwbare informatie)
Mijn hele dag is nu naar de klote inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, je baalt als een stekker.
gewoon deadprez.rar googlen joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je wilde die pics van deadprez toch hebben?
Ik vond ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon deadprez.rar googlen joh.
Inderdaad, wat ben ik toch een verdraaide aap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu kun je dat modschap wel vergeten.
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik vond dit
[ afbeelding ]
Ben jij de linker of de rechter?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De linker natuurlijk. Deadprez doet zich hier dan wel stoer voor maar in werkelijkheid is het een mak schattig jongetje
quote:
Haha!quote:
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Guus_geluk7 stop aub met dat wannabe mod gedoe van je
Heb je nou al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets wannabe, gewoon voorbereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |