Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.quote:
Aliens, DP, aliens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk, om dit soort posts noemen mensen jou dus niet.
quote:
Ik heb je er vaker op gewezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
lijkt me best komisch eigenlijk.quote:
Voor hooguit vijf minuten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lijkt me best komisch eigenlijk.
en dan zijn alle klb topics verdwenenquote:
tot over twee week kan je mailenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
komt er al witte rook uit de schoorsteen, of hoe lang gaat dit nog duren?
Er kan nog twee weken gesolliciteerd worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
kijk mijn mail in één foto
[ afbeelding ]Niemand wil een strontkar kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach die post verwijder je gewoon als het zo ver is. niet dat er iemand dan nog een neuk geeft, maar gewoon, omdat het kan.
nog 2 weken dan maken ze een beslissingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
2 wekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Fapsalon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
Ik weet waarom je was gebandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
Whehe, epic fail een user die allemaal dm's stuurt waarin hij bedelt om de reden waarom ik was gebanned. Ik steeds aangeven dat 't m niks aan gaat en dan maar ineens reacties sturen als "lekker voor je , je hebt hem verdiend etc "
[ afbeelding ]
onze dm's openbaren, banquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |