Watjes zijn het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ga je naar Scheveningen voor een avondje knallen met vuurwerk, wordt het afgelast wegens te harde wind en golven van 2 meter. Waar kan je in Nederland nou nog wel op aan?
Kun je beter naar Valencia gaan ... Daar knallen ze gewoon 2-3 weken door elke dag weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ga je naar Scheveningen voor een avondje knallen met vuurwerk, wordt het afgelast wegens te harde wind en golven van 2 meter. Waar kan je in Nederland nou nog wel op aan?
Me vorige job...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
Tapes is een probeersel.. Maar ik heb wel last en en dat is computer gerelateerd .. Me vorige job was het erger om eerlijk te zijn .. Ik draag het nog niet op het werk
Doe ik dat morgen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je beter naar Valencia gaan ... Daar knallen ze gewoon 2-3 weken door elke dag weer
Ik kom tenminste nog ergens buiten in plaats van de hele dag achter mijn toetsenbord te hangen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren liep ie ook al te zeiken over een natte broek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 handquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
Wat een ENORME grote handen heb jij
[..]
Ik mag toch hopen dat je ander hand even groot isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
1 hand
Staat er niet al te charmant op .. Maar tis wel een lieve hand ..
Voor jou altijd Fann... Nu achteraf gezien een beetje ongelukkigge fotoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je ander hand even groot is![]()
Of ie lief is kan ik niet beoordelen natuurlijk, maar ik geloof je dan maar op je woord.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou altijd Fann... Nu achteraf gezien een beetje ongelukkigge foto
Gaat nooit over vermoedt ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah, ja,tis maar een hand, al kan je niet zonder natuurlijkkan wel, maar lijkt me
verdomd lastig![]()
Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat, is best lastig dat zo'n muishand,pijnlijk oo
zeker?
quote:
Nooit? Serieus?quote:
Ik kluif er idd niet meer aan ... Maar als je een keer wilt komen om ze te bewonderen of wie weet te verzorgen ... Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]ik zag toch héél even nog een foto staan,maar je was snel met weghalen,
je hebt mooiere nagels dan ik zag ik nog net, ik kluif ze afhéél charmant ...
Jawel , wanneer we alles touchscreen hebben ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit? Serieus?![]()
Ik dacht altijd dat dat weer overging, misschien mer 'rust'' maar dat is lastig met jou werk natuurlijk,
wl balen dan...
Jij nodigt écht IEDEREEN uit geloof ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kluif er idd niet meer aan ... Maar als je een keer wilt komen om ze te bewonderen of wie weet te verzorgen ... Zeg maar wanneer
ah, ja, da's waar...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel , wanneer we alles touchscreen hebben ...
In mijn gvoel was het alleen op jou gericht ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nodigt écht IEDEREEN uit geloof ikdan maakt het niet meer zoveel indruk Chf, moet je
niet doen
Niet iedereen....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nodigt écht IEDEREEN uit geloof ikdan maakt het niet meer zoveel indruk Chf, moet je
niet doen
Op dit moment wel, dat is dan wel weer waar, morgen is weer een andere dagquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn gvoel was het alleen op jou gericht ..
Dan poeier ok die dames morgen af of in ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Op dit moment wel, dat is dan wel weer waar, morgen is weer een andere dag
Heb je nog spannende plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan poeier ok die dames morgen af of in ..
WTF Fann Ga jij dat bepalen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je nog spannende plannen voor het weekend?![]()
Het wordt wel eens een keer tijd dat je verkering krijgt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga me maar om laten bouwen....
Ik zal morgen m'n kledingkasten eens gaan doorzoeken....er moet nog wel het e.e.a. liggen om mee te oefenen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]zou best eens kunnen schelen...
Leuk jurkie aan, paar hakkies dan kom je al een heel eind
Ach als ie/ze lief is en geld mee brengt ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]zou best eens kunnen schelen...
Leuk jurkie aan, paar hakkies dan kom je al een heel eind
Neequote:
Hoe laat doe jij boodschappen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemoet je zelf weten natuurlijk, was maar een losse opmerking
![]()
Niet zo serieus.... veel te laat voor serieuze gesprekken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach als ie/ze lief is en geld mee brengt ..
Hoezo dat?quote:
Je mag iets meenemen , maar niet nodig Je komt in de gratis sector. met persoonlijk gesprek en eventuele overnachtingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]moet ik ook geld meebrengen als ik langskom?
![]()
Dan wil ik wel waar voor mijn geld ook
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag iets meenemen , maar niet nodig Je komt in de gratis sector. met persoonlijk gesprek en eventuele overnachting
eh..... hier snap ik weer niks van, maar ga ik ook een nachtje over slapen dan maar.quote:
Hoor ik het morgen en pikken we een datum OKquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]Persoonlijke begeleiding? Klinkt wel goed
Nah, ik ga er een nachtje over slapen
![]()
Voor nu ga ik iedereen Welterusten wensen.
Ik zorg dat in in beweging blijft ... komt goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
eh..... hier snap ik weer niks van, maar ga ik ook een nachtje over slapen dan maar.
Truste Chuf, sterkte met je hand
Tuurlijk niet rare, ik heb mijn Griek toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoor ik het morgen en pikken we een datum OK
Da's waar, wat het is weet is ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
Fann en ik hebben iets in gemeen .. en dat is het
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor een goed bedrag mag die van mij wel weg.
Als jij die vrijgezelle dames doet krijg je van mij een blommetjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet rare, ik heb mijn Griek toch?![]()
Er moeten hier gewoon meer dames komen die vrijgezel zijn, aan mij heb je ook niks
Vn je vrouw blijf ik af PP en paarden heb ik helaas niet ... Sorry matequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inruilen voor jonger model is mogelijk.
soulmates in the basic sense .. It simply happened 1 dayquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar, wat het is weet is ook niet, maar ja
Nu ga ik slapen. en nu écht
Mijn god zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
soulmates in the basic sense .. It simply happened 1 day
Je moet toch wat wanneer het hier dood is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je maakt me in de war Piet met die uitstapjes van je.
Zeker, maar kun je voortaan even plaatsnaamborden neerzetten, zodat ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet toch wat wanneer het hier dood is?
Daar kan ik niet aan beginnen, heb mijn handen al vol.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker, maar kun je voortaan even plaatsnaamborden neerzetten, zodat ik me niet vergis?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, heb mijn handen al vol.
Dit vind ik eng worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef sacha het volgende:
weemoed en ander gezeik diagonaal, onzin recht door het midden
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef chufi het volgende:
Word ik mn nest uitgebeld door PostNl... Sliep ik eens een keer lekker ....
Schijt aan de bel smeren wil ook wel helpen denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
Iemand ooit van deze religie gehoord?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-rijbewijsfoto.html
Een 36-jarige man uit Canada is in strijd met verzekeringsmaatschappij ICBC vanwege de pasfoto voor zijn nieuwe rijbewijs, waarop hij om religieuze redenen met een vergiet op zijn hoofd op staat.
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/grenzel(...)foto-om-religie.html
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!
Dan loop ik ook achter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
NWS / Oostenrijker met vergiet op rijbewijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
Ik weet weer alles over Totilas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt vast door onze leeftijd, dan krijg je dat...
Kranten zijn achterhaald.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet weer alles over Totilas.
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Ah... er zijn meer van die gekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.
In Oostenrijk zijn ze wat vooruitstrevender....daar wordt het wel geaccepteerd.
De schimmige peerdenwereld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dus
Ik weet daar ook niets van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, daar weet ik weinig van af hoor...
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, daar weet ik weinig van af hoor...
De meeste wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?
Ik ben er een keer vanaf gedonderd en toen vond ik het niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?
Nou, ik weet wel ''iets'' hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of zal ik wat kleine klappen van de zweep vertellen?
Mijn dirty mind maakt overuren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
Later nog wel eens geprobeerd maar toen liep ik 2 dagen wijdbeens![]()
vond ik ook geen succes
was niet geil hoor net zoiets als een blauw oog, ook pijnlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn dirty mind maakt overuren.
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet geil hoor net zoiets als een blauw oog, ook pijnlijk
en het liefst tegelijk zeker?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.
Daar weet ik dan wel weer een hoop vanafquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dus
Ik blijf bij de glanzende leggins met kant.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is een klein varkentje bij de kinderboerderij gekomen
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 16-08-2014 21:29:34 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kafkaquote:
Ik ben er in halve minuut klaar mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd leuk....het halfjaarlijkse "Sacha gaat haar moeder bashen-uurtje"
Gooi het er maar uit!
Mij gaat het zeker nog 20 jaar therapie kosten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er in halve minuut klaar mee.
Met aftrek van eigen risico, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mij gaat het zeker nog 20 jaar therapie kosten.
Als ik nog een paar jaar wacht, krijg ik dan ook 50+ korting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met aftrek van eigen risico, dat dan weer wel...
met mijn moedàh?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er in halve minuut klaar mee.
Ja hoor, van mij mag je, als dat al bestaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik nog een paar jaar wacht, krijg ik dan ook 50+ korting?
Ik ben meer van de Duitse literatuur. Na de middelbare school amper Engelse boeken meer gelezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
We zijn immers allemaal gelijk, de ene wat meer dan de andere. Dat wel...
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een vloek en en een zucht...
Piet toch....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uitwonen terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Plaatsvervangende schaamte, altijd leuk...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Zou je hem niet uithoren . zoals het normaal is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Jij kent de zus niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je hem niet uithoren . zoals het normaal is?
Op weg naar huis is ze dan altijd boos maar kan d'r lach moeilijk inhouden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, altijd leuk...
Dat lijkt me wel een interessant experiment.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook worteltrekken uit een aardappel...
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een interessant experiment.
Een aardappel wortel laten schieten kan ook op een balkon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..
Koop beneden bij de Appie morgen even een zak bintjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..
Niet op de mijne PP Ik heb al weinig met planten ... Heb er ook geen een meer ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een aardappel wortel laten schieten kan ook op een balkon.
Ja dat doen ze meestal wel in de kast omdat ik te weinig aardappels eet ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop beneden bij de Appie morgen even een zak bintjes.
Je hoeft die aardappelen niet zelf te telen, alleen de wortel er uit trekken...
Je kunt er toch drank mee stoken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Aardappelen zijn ook nutteloze wezens.
Als je de bladeren nou nog kon roken of zo...
Je kunt overal drank van stoken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er toch drank mee stoken?
Of frieten van bakken ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er toch drank mee stoken?
inderdaad, misschien valt ze vannacht wel uit de hoogslaperquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk ... maar als het anders is ,,, Beter voor je moeder ..
Vaag kan ik die nog herinneren, echt bekend zijn ze nooit geworden toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
Eindelijk heb ik het nummer gevonden waar ik naar zat te zoeken toen ik deze TT zag....
Jaij haat ook noooit .. Vind ik zo mooi aan jequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, misschien valt ze vannacht wel uit de hoogslaper
Klinkt erg goedkoep in mijn orenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
Eindelijk heb ik het nummer gevonden waar ik naar zat te zoeken toen ik deze TT zag....
Welke cactussen heb jij staan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaij haat ook noooit .. Vind ik zo mooi aan je
Nee....paar (kleine) hitjes gehad in de early 80's, maar dat was het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaag kan ik die nog herinneren, echt bekend zijn ze nooit geworden toch?
Soms ben je geweldig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef chufi het volgende:
Sziget festival is ook live te volgen ..
http://www.ustream.tv/telekom-sziget2014
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal weg![]()
gegeven, verkocht, of weggegooid
dat is heel aardigquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen eens in mijn singlecollectie kijken of Blue Rondo er nog tussen zit. Krijg je die van mij.
Denk dat ze uit gespeeld zijn ,, morgen laatste dagquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kutzooi, zet dat ding op, werkt 15 seconden en nu ineens "off Air"
Ik haat koude voeten en houd ze aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
15 min geleden heb ik mn kousen uitgedaan ...
Mijn dochter is nu moeder en ik steun waar ik kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje steun in deze zware "moeder is aanwezig" tijd leek me wel gepast.
Ja OK maar jij gaat nog min. 8 uur doorquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat koude voeten en houd ze aan.
Mijn dochter moet nog geboren worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu moeder en ik steun waar ik kan.
Vannacht niet want ik moet morgenmiddag mee op bezoek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK maar jij gaat nog min. 8 uur door
quote:
Ja shit happens ... Maar wie weet weer een leuke foto van de kleine .. Geen idee waar je mee heen moet btwquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vannacht niet want ik moet morgenmiddag mee op bezoek.
Die was ook tofquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die heb ik zeker nog in mijn singlescollectie zitten.
Kan ook zijn dat het "Going Left Right" is.
Mezelf kennende zal het deze wel zijn....iets meer uptempo en dat past beter bij me.quote:
Sorry ..quote:
Toen waren ze nog niet bekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is Softcell OK maar ik verwachte iets anders en dit nummer was niet mn ding blijkbaar
Ya dat wel inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen waren ze nog niet bekend.
Deze kent iedereen.
Ik kan wel een vrolijk liedje gebruiken na de film die ik net heb gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
Heeft wel wat van Kid Creole met al die blazers.
Welke film heeft de Griek je nu weer door je mik gedouwd?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel een vrolijk liedje gebruiken na de film die ik net heb gezien![]()
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIIquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke film heeft de Griek je nu weer door je mik gedouwd?
Volgens mij dacht ik daar niet vrolijk van te worden en heb hem nooit bekeken toen ie op Film 1 draaide ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Nee, vrolijk ga je er niet van worden, dat dan weer niet, maar ik was wel onder de indruk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik daar niet vrolijk van te worden en heb hem nooit bekeken toen ie op Film 1 draaide ..
Ik heb er mogelijk wat voorstukjes van gezien toen der tijd .... Maar ik vond het niet in mn aard liggen om deze te bekijken ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, vrolijk ga je er niet van worden, dat dan weer niet, maar ik was wel onder de indruk.
Jaquote:
Heb de eerste helft gecheckt en nog geen Blue Rondo gezien.quote:
Wat zit er in dat blikje op de voorgrond?quote:
Zij kunnen hier dierenvoer in krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit er in dat blikje op de voorgrond?
Zit er een rietje in waardoor die kinderen kunnen slurpen?
De kinderen kunnen dierenvoer eten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zij kunnen hier dierenvoer in krijgen.
Leuk hèquote:
de ouders zijn er bij stand-byquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kinderen kunnen dierenvoer eten?
Is dat niet gevaarlijk?
dat is ook niet gezondquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
hoezo is zij er rijk mee geworden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
quote:
quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten.....
In de loop van 2013 bleek hoe reusachtig, ingewikkeld en uiterst winstgevend het netwerkje van fake profielen was dat Shelly had opgezet.
Da;s best ernstig, maar dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
Is dat haar eigen keuze, of is het ook een kneusje?quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten. De 29-jarige vrouw zit altijd op haar kamer, met de gordijnen gesloten. Het enige licht dat in haar kamer wordt toegestaan, is het helle beeldscherm van haar MacBook.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik trouwens heel oud als ik niet weet wat Primark of Zara is?
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél een beetje ziek in d'r kop in elk geval, of gewoon evel
Dan is het goed....was even bang dat ik écht wereldvreemd aan het worden was, maar zolang het aan mijn leeftijd ligt is het prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]gewoon oud...
al heb ik e ook niet veel mee
Balkenendequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie'squote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef Kingstown het volgende:
Dat Zara/Primark kwam trouwens voorbij in een topic waar ik zielige dieren aan het steunen was.
KLB / Wakkerdier teringmongolen
Kan ie best hier even komen uitleggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De laatste tijd maakt wakkerdier regelmatig antireclame over supermarkten. Neem hier een voorbeeld over de AH:Tyfushippies.
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie's
[..]
Kan ie best hier even komen uitleggen
Maakt niet uit, ik verveel mequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
Dan heb ik nog wel een pareltje voor je om je mee te vermaken.quote:
Die is té dom, effe verder zoekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een pareltje voor je om je mee te vermaken.
WGR / 2 maanden borg is 2 maanden borg?
Neequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze al gelezen?
WGR / Iemand onslaan om Facebook chat?
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie's
[..]
Kan ie best hier even komen uitleggen
Dat ik een Lok manier en het werkt dus, heb ik van King geleerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.
Leer mij maar wat er niet wijs is aan mijn topic.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ik een Lok manier en het werkt dus, heb ik van King geleerd![]()
Hoe oud ben jij dan? Want erg wijs ben je niet met dat topic van je, misschien kunnen
wij je nog iets leren
Geef maar een gil als je klaar bent en je je nog steeds verveelt. Heb er nog wel een paar liggen.quote:
Ik ben voorlopig wel even zoet daar geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaar bent en je je nog steeds verveelt. Heb er nog wel een paar liggen.
Is goed, dan ga ik ondertussen even wielrennen kijken en mijn middagdutje doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel even zoet daar geloof ikmaar zal ik doen...
Is goed oudje...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik ondertussen even wielrennen kijken en mijn middagdutje doen.
Heey, blijven we wel even netjes doen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Want erg wijs ben je niet met dat topic van je, misschien kunnen
wij je nog iets leren
je ben zeluf triestquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.
Dit kan nog best een aardig topic worden als jullie normaal doenquote:
Leg eens uit wat wakkerdier dan precies voor constructiefs bereikt met dit soort acties?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wij je nog iets leren
weinig dat is het hem nou juistquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leg eens uit wat wakkerdier dan precies voor constructiefs bereikt met dit soort acties?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Als en andere organisatie hetzelfde zegt is het dan wel goed?
http://www.ciwf.nl/vee-in(...)SomsACFfOhtAodYioAzA
Wereldwijd worden er elk jaar zo'n 70 miljard landbouwdieren (kippen, varkens, runderen en andere dieren) verbruikt voor hun vlees, eieren en melk.
Naar schatting leeft 70% van hen (zo’n 50 miljard dieren) in intensieve systemen. In Nederland noemen we dit systeem de vee-industrie.
De volle, geautomatiseerde stallen lijken immers meer op een fabriek dan op een traditionele boerderij.
Wat is er mis met de vee-industrie?
Vee-industrie is op het eerste gezicht de goedkoopste manier om de hoogste productie te verkrijgen. Er leven immers veel dieren dicht op elkaar in volle stallen. Dat is makkelijk en goedkoop voor de boer, maar gaat ten koste van het welzijn van de dieren, van mensen en van het milieu.
Je kunt hier per diersoort lezen hoe de dieren in de vee-industrie gehouden worden.
Het is geen prettig verhaal. Het gaat over volle, kale en vuile stallen of hokken.
Over opzettelijke verminkingen en over het dierenleed dat veroorzaakt wordt door verre transporten.
Meer over de schadelijke gevolgen voor mensen en aarde lees je hier.
http://www.ciwf.nl/aarde-mensen/
ze zijn er alweer vandoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit kan nog best een aardig topic worden als jullie normaal doen![]()
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?
Oh.....misschien komt er nog af en toe eentje terugquote:
Dat is nou eens héél aardig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam in dit topic naar aanleiding van een KLB topic over jullie. Maar ik zie eigenlijk alleen maar mensen die ik normaal wel tof vind als ik ze zie posten.
Dus ik kwam even hoi zeggen.
Hooi.
Wij ook van jou...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik jullie nu niet tof vind hoor.
ja ja...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jou ook tofquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van de recherche in Rijswijk dat ze de gestolen fiets gevonden hebben, die hebben we vandaag van het politiebureau opgehaaldquote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd op deze regenachtige zondagmorgen om 06.15 door mijn zoon uit bed gebeld met de mededeling dat zijn gloednieuwe Gazellefiets voor de deur van zijn vriend is gestolen
Er stond eerst KLB-hoer, dus boer is al de nette variant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heey, blijven we wel even netjes doen!
Jemig na meer dan een jaar ... In goede staat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van de recherche in Rijswijk dat ze de gestolen fiets gevonden hebben, die hebben we vandaag van het politiebureau opgehaald
Goed hè, ik was die fiets alweer vergeten. De fiets ziet er nog goed uit, de kettingkast ontbreekt wel, maar in plaats daarvan kregen we fietstassen terugquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig na meer dan een jaar ... In goede staat?
Waarom haal je een kettingkast weg? Fietstassen is altijd meegenomenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hè, ik was die fiets alweer vergeten. De fiets ziet er nog goed uit, de kettingkast ontbreekt wel, maar in plaats daarvan kregen we fietstassen terug
Die kettingskast zal wel gesloopt zijn, maar dat fiksen we wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom haal je een kettingkast weg? Fietstassen is altijd meegenomen
OKquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kettingskast zal wel gesloopt zijn, maar dat fiksen we wel.
Het lijkt buiten ondertussen wel herfst
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam in dit topic naar aanleiding van een KLB topic over jullie. Maar ik zie eigenlijk alleen maar mensen die ik normaal wel tof vind als ik ze zie posten.
Dus ik kwam even hoi zeggen.
Hooi.
Je meent het ... Hoe oud was je ook al weer ? Te jong voor onze leeftijdsgroep?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?
Ik klik bijna elke dag, maar er het blijft maar under construction.
28 chufi....quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het ... Hoe oud was je ook al weer ? Te jong voor onze leeftijdsgroep?
Mijn web pagina doet het ook niet omdat ik die heb verwijdert, maar het is wel mijn.nl domein..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
28 chufi....
Kom er maar in Lienekien.
Jij hebt geen webpagina op je profiel staan en AdoraBelle wel, dus er valt niets te klikken bij jou.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn web pagina doet het ook niet omdat ik die heb verwijdert, maar het is wel mijn.nl domein..
Is Lienekien je moeder?
Dat weet ik, dus omdat ie het niet doet, heb ik hem er ook niet op staanquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt geen webpagina op je profiel staan en AdoraBelle wel, dus er valt niets te klikken bij jou.
Toch bedankt voor het melden van je website...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus omdat ie het niet doet, heb ik hem er ook niet op staan
Vroeger was ie er wel hoor ... Maar nu alleen omdat het mn domein is en verder weinig ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het melden van je website...
ik heb de mijne 10 jaar geleden opgezegdquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was ie er wel hoor ... Maar nu alleen omdat het mn domein is en verder weinig ...
Gaat om mn mailquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb de mijne 10 jaar geleden opgezegd
Handig om te weten idd, dat het klikken op de site van AdoraBelle nutteloos is, omdat chufi zijn website offline is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het melden van je website...
mailen kan wel ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Handig om te weten idd, dat het klikken op de site van AdoraBelle nutteloos is, omdat chufi zijn website offline is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |