QFTquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:19 schreef wouter456 het volgende:
Beste,
7 jaar geleden ben ik op een studentenkamer gaan wonen. Ik heb destijds 2 maanden borg betaald. Inmiddels ga ik weg en ik krijg ik mijn borg weer terug. Het is echter precies het bedrag wat ik 7 jaar geleden heb betaald. Met de huidige huurprijs zouden 2 maanden huur 80 euro meer zijn. Nu vraag ik me af: he ik recht op precies hetzelfde bedrag terug? Of heb ik recht op twee maanden huur als borg terug (wat dus 80 euro meer is).
bedankt
Wouter
A phrase used on internet forums. Use it when another user makes a post which describes your opinion about something so perfectly you just have to quote them in your own post, but don't know what to say about it. Often shortened to QFT or QTF.quote:
Dat was eerder een quote voor het nageslachtquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
A phrase used on internet forums. Use it when another user makes a post which describes your opinion about something so perfectly you just have to quote them in your own post, but don't know what to say about it. Often shortened to QFT or QTF.
http://nl.urbandictionary(...)quoted%20for%20truth
Oftewel, je bent het met de OP eens?
Beste Wouter,quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:19 schreef wouter456 het volgende:
Beste,
7 jaar geleden ben ik op een studentenkamer gaan wonen. Ik heb destijds 2 maanden borg betaald. Inmiddels ga ik weg en ik krijg ik mijn borg weer terug. Het is echter precies het bedrag wat ik 7 jaar geleden heb betaald. Met de huidige huurprijs zouden 2 maanden huur 80 euro meer zijn. Nu vraag ik me af: he ik recht op precies hetzelfde bedrag terug? Of heb ik recht op twee maanden huur als borg terug (wat dus 80 euro meer is).
bedankt
Wouter
beste wouter,quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:19 schreef wouter456 het volgende:
Beste,
bedankt
Wouter
Gefeliciteerd met je functie van 'forum manager fok', heb sterk het vermoeden dat jij niet meer gaat bereiken in het leven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
beste wouter,
plas in zijn kont. daarna heb je recht op twee keer de helft.
gr
jeroen
forum manager fok
bestequote:Op zondag 17 augustus 2014 11:31 schreef wouter456 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je functie van 'forum manager fok', heb sterk het vermoeden dat jij niet meer gaat bereiken in het leven.
Kusjes
Wouter
Precies het punt dat ik maak... De inflatie staat ongeveer gelijk aan de jaarlijkse huurverhogingquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef Yaros het volgende:
Heb je de inflatie van de afgelopen 7 jaar al gecheckt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |