Goedemiddag medefokker,quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
[quote]Goedemiddag forumgenoten,
Wat beweegt jullie om als 40-plussers op FOK! te zitten?
Nou....... om eerlijk te zijn gaat het best snel, voordat je het weet ben je zover, dat zal je snel genoeg merken.quote:Hoe voelt het om de 40 al gepasseerd te zijn?
Nou, kijk dat is dan wel weer een verschil, de KLB heb je op deze leeftijd welquote:Laten we ervoor zorgen dat KLB en 40+ nader tot elkaar komen.![]()
Mvg,
Copthorne
Je mag hier best posten als je nog geen 40+ bent hoor, wij zijn heel tolerant,quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Nober het volgende:
Dit is mijn derde post in 40+ terwijl ik die leeftijd nog niet bereikt heb, waarom is er trouwens geen 40- subforum? Ik voel mij gediscrimineerd.
Goedemiddag!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Goedemiddag medefokker,
Is er een maximum leeftijd verbonden aan FOK?
Ik ben 25 en dat vind ik al oud.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Nou....... om eerlijk te zijn gaat het best snel, voordat je het weet ben je zover, dat zal je snel genoeg merken.
In je hoofd verandert er niet zoveel, hoewel.... dat is niet helemaal waar, je gaat over sommige dingen wel anders denken of langer nadenken voordat je een beslissing neemt.
Zelf ben ik een kind van KLB.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Nou, kijk dat is dan wel weer een verschil, de KLB heb je op deze leeftijd wel
een beetje gezien hoor, of er moet een érg grappig topic zijn, dan wil ik daar
nog wel eens meelezen, maar reageren doe ik zelden, want dat heeft meestal
weinig zin![]()
Groetjes
FANN
ik word in december 53quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Copthorne het volgende:
[quote]Goedemiddag!Gelukkig niet, het is juist leuk dat er een beetje afwisseling is en dat er niet alleen maar pubers en adolescenten op het forum hangen.
quote:Ik ben 25 en dat vind ik al oud.Ik zie er best tegenop om straks 30, laat staan 40 te zijn. Ik voel me verre van volwassen en het lijkt me raar als mensen je "meneer" gaan noemen en als ze je gaan aanspreken met "u". Gelukkig gaan daar nog een paar jaar overheen.
Ach ja, soms vermaak ik me daar ook wel hoor, maar dan lees ik een beetje, de behoeftequote:Zelfs ben ik een kind van KLB.Een topsubforum als je het mij vraagt met een leuke afwisseling van serieuze klachten en satire. Helaas is de toon af en toe wat hard en lopen vele topics uit in backfire topics, maar dat hoort er ook bij.
dat kun je (formu)leren, je bent nog zò jong!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Waarom kan ik nooit zo kort formuleren?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kun je (formu)leren, je bent nog zò jong!
Voor de pubers hier: Big Brother was een real life soap in de vorige eeuw, waarbij een groep mensen zich vrijwillig liet opsluiten in een blokkendoos in Almere en ze continue gevolgd werden door 'verborgen' camera's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef sacha het volgende:
maar om eerlijk te zijn, het is allemaal de schuld van Big Brother...
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
Goedemiddag forumgenoten,
Wat beweegt jullie om als 40-plussers op FOK! te zitten?
Hoe voelt het om de 40 al gepasseerd te zijn?
Laten we ervoor zorgen dat KLB en 40+ nader tot elkaar komen.![]()
Mvg,
Copthorne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |