Dan heb ik nog wel een pareltje voor je om je mee te vermaken.quote:
Die is té dom, effe verder zoekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een pareltje voor je om je mee te vermaken.
WGR / 2 maanden borg is 2 maanden borg?
Neequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze al gelezen?
WGR / Iemand onslaan om Facebook chat?
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie's
[..]
Kan ie best hier even komen uitleggen
Dat ik een Lok manier en het werkt dus, heb ik van King geleerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.
Leer mij maar wat er niet wijs is aan mijn topic.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ik een Lok manier en het werkt dus, heb ik van King geleerd![]()
Hoe oud ben jij dan? Want erg wijs ben je niet met dat topic van je, misschien kunnen
wij je nog iets leren
Geef maar een gil als je klaar bent en je je nog steeds verveelt. Heb er nog wel een paar liggen.quote:
Ik ben voorlopig wel even zoet daar geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaar bent en je je nog steeds verveelt. Heb er nog wel een paar liggen.
Is goed, dan ga ik ondertussen even wielrennen kijken en mijn middagdutje doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel even zoet daar geloof ikmaar zal ik doen...
Is goed oudje...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik ondertussen even wielrennen kijken en mijn middagdutje doen.
Heey, blijven we wel even netjes doen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Want erg wijs ben je niet met dat topic van je, misschien kunnen
wij je nog iets leren
je ben zeluf triestquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom quote je me hier? Waarom zitten er überhaupt 40+ers op FOK!? Triest.
Dit kan nog best een aardig topic worden als jullie normaal doenquote:
Leg eens uit wat wakkerdier dan precies voor constructiefs bereikt met dit soort acties?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wij je nog iets leren
weinig dat is het hem nou juistquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leg eens uit wat wakkerdier dan precies voor constructiefs bereikt met dit soort acties?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Als en andere organisatie hetzelfde zegt is het dan wel goed?
http://www.ciwf.nl/vee-in(...)SomsACFfOhtAodYioAzA
Wereldwijd worden er elk jaar zo'n 70 miljard landbouwdieren (kippen, varkens, runderen en andere dieren) verbruikt voor hun vlees, eieren en melk.
Naar schatting leeft 70% van hen (zo’n 50 miljard dieren) in intensieve systemen. In Nederland noemen we dit systeem de vee-industrie.
De volle, geautomatiseerde stallen lijken immers meer op een fabriek dan op een traditionele boerderij.
Wat is er mis met de vee-industrie?
Vee-industrie is op het eerste gezicht de goedkoopste manier om de hoogste productie te verkrijgen. Er leven immers veel dieren dicht op elkaar in volle stallen. Dat is makkelijk en goedkoop voor de boer, maar gaat ten koste van het welzijn van de dieren, van mensen en van het milieu.
Je kunt hier per diersoort lezen hoe de dieren in de vee-industrie gehouden worden.
Het is geen prettig verhaal. Het gaat over volle, kale en vuile stallen of hokken.
Over opzettelijke verminkingen en over het dierenleed dat veroorzaakt wordt door verre transporten.
Meer over de schadelijke gevolgen voor mensen en aarde lees je hier.
http://www.ciwf.nl/aarde-mensen/
ze zijn er alweer vandoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit kan nog best een aardig topic worden als jullie normaal doen![]()
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?
Oh.....misschien komt er nog af en toe eentje terugquote:
Dat is nou eens héél aardig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam in dit topic naar aanleiding van een KLB topic over jullie. Maar ik zie eigenlijk alleen maar mensen die ik normaal wel tof vind als ik ze zie posten.
Dus ik kwam even hoi zeggen.
Hooi.
Wij ook van jou...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik jullie nu niet tof vind hoor.
ja ja...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jou ook tofquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van de recherche in Rijswijk dat ze de gestolen fiets gevonden hebben, die hebben we vandaag van het politiebureau opgehaaldquote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd op deze regenachtige zondagmorgen om 06.15 door mijn zoon uit bed gebeld met de mededeling dat zijn gloednieuwe Gazellefiets voor de deur van zijn vriend is gestolen
Er stond eerst KLB-hoer, dus boer is al de nette variant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heey, blijven we wel even netjes doen!
Jemig na meer dan een jaar ... In goede staat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van de recherche in Rijswijk dat ze de gestolen fiets gevonden hebben, die hebben we vandaag van het politiebureau opgehaald
Goed hč, ik was die fiets alweer vergeten. De fiets ziet er nog goed uit, de kettingkast ontbreekt wel, maar in plaats daarvan kregen we fietstassen terugquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig na meer dan een jaar ... In goede staat?
Waarom haal je een kettingkast weg? Fietstassen is altijd meegenomenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hč, ik was die fiets alweer vergeten. De fiets ziet er nog goed uit, de kettingkast ontbreekt wel, maar in plaats daarvan kregen we fietstassen terug
Die kettingskast zal wel gesloopt zijn, maar dat fiksen we wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom haal je een kettingkast weg? Fietstassen is altijd meegenomen
OKquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kettingskast zal wel gesloopt zijn, maar dat fiksen we wel.
Het lijkt buiten ondertussen wel herfst
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam in dit topic naar aanleiding van een KLB topic over jullie. Maar ik zie eigenlijk alleen maar mensen die ik normaal wel tof vind als ik ze zie posten.
Dus ik kwam even hoi zeggen.
Hooi.
Je meent het ... Hoe oud was je ook al weer ? Te jong voor onze leeftijdsgroep?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?
Ik klik bijna elke dag, maar er het blijft maar under construction.
28 chufi....quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het ... Hoe oud was je ook al weer ? Te jong voor onze leeftijdsgroep?
Mijn web pagina doet het ook niet omdat ik die heb verwijdert, maar het is wel mijn.nl domein..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
28 chufi....
Kom er maar in Lienekien.
Jij hebt geen webpagina op je profiel staan en AdoraBelle wel, dus er valt niets te klikken bij jou.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn web pagina doet het ook niet omdat ik die heb verwijdert, maar het is wel mijn.nl domein..
Is Lienekien je moeder?
Dat weet ik, dus omdat ie het niet doet, heb ik hem er ook niet op staanquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt geen webpagina op je profiel staan en AdoraBelle wel, dus er valt niets te klikken bij jou.
Toch bedankt voor het melden van je website...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus omdat ie het niet doet, heb ik hem er ook niet op staan
Vroeger was ie er wel hoor ... Maar nu alleen omdat het mn domein is en verder weinig ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het melden van je website...
ik heb de mijne 10 jaar geleden opgezegdquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was ie er wel hoor ... Maar nu alleen omdat het mn domein is en verder weinig ...
Gaat om mn mailquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb de mijne 10 jaar geleden opgezegd
Handig om te weten idd, dat het klikken op de site van AdoraBelle nutteloos is, omdat chufi zijn website offline is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het melden van je website...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |