Al die kleinere merken of nieuwe die het niet aankunnen, het is makkelijker om de goeie op te noemen: adidas, nike, pumaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
warrior, under armorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80'squote:
Dit kan echt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80's
Gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pas geleden stond er echt een bizar mooi shirt hier ergens. Zal eens zoeken.
Heeft potentie maar vind hem zeker niet mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mooi shirt
Sponsor te groot, logo te slecht zichtbaar.quote:
40,45quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer een stukje fietsen. Noem een getal tussen de 1 en 43 dan maak ik daar een foto om met jullie, mijn beste vrienden, te delen.
We wachten vol spanningquote:
Bijna in Roffa.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
10 punten als je weet waar dit is
quote:
Ik kots op jullie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou iets zijn voor GGMM dat laatste.
Bergse Linker Rottekadequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
10 punten graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
Ik kots op jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik kots op jullie.
Vooral op Knut.
Kom vechten dan.quote:
ik pak je korfbal af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap je in beide knieholtes en je kunt niet meer lopen voor een tijdje.
Verstandig.quote:
Stijn hoe heet die korfbalworp in de loop ook alweer. Waar de bal meestal door iemand onder de korf wordt aangegeven.quote:
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn hoe heet die korfbalworp in de loop ook alweer. Waar de bal meestal door iemand onder de korf wordt aangegeven.
Jammer dat je mij niet gewoon antwoord kunt geven op een doodnormale vraag.quote:
10 punten voor jouquote:
Ook 10 voor jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 punten graag
[ afbeelding ]
Incorrect. JanCees noemde slechts de straat, een straat die vrij lang is zelfs. Ik gaf het enige correcte antwoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten voor jou
[ afbeelding ]
[..]
Ook 10 voor jou
[ afbeelding ]
Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten voor jou
[ afbeelding ]
[..]
Ook 10 voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV
1982
14 - 1
mad bro?
Geleend. Een vriend van me is sinds kort dakloos en ik bewaar wat spullen van 'm. Maar er staat er dus wel eenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Saind heeft een Xbox One. Ik ben wat jaloers.
Ik ben Feyenoorder debiel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat gaat er nu door je heen? woede? verdriet? ontkenning?
je bent zelf een debielquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder debiel.
Jij krijgt ook nog deze ijsberenstickersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Incorrect. JanCees noemde slechts de straat, een straat die vrij lang is zelfs. Ik gaf het enige correcte antwoord
Verkoop dat ding in een pandjeswinkel en haal er een ps4 voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Geleend. Een vriend van me is sinds kort dakloos en ik bewaar wat spullen van 'm. Maar er staat er dus wel een
Wilders wil met 2000 man door de wijk marcheren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere dag maar 20:00 Journaal kijken. Tokkies in de Schilderswijk spotten.
Hartstikke aardige knul als hij zijn bek houdtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ah, IsaacCuenca probeert weer scherp uit de hoek te komen.
En faalt weer.
Straks hebben we ons eigen oorlogsgebiedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wilders wil met 2000 man door de wijk marcheren.
Hopelijk gaat iemand nog even bruine hemdjes uitdelen.
Niet Objectieve Staatsmediaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel conflicten, zoveel onrust.
Zoveel kans dat de NOS niet objectiefi s.
Die joden moeten dood kreten zenden ze juist niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Saind het volgende:
Ja Stijn de Joodse media fuckt met je hoofd.
Ik vind het dus heel opvallend dat we geen beelden zijn van dode irakezen/syriers na bombardementen op ISIS maar israel hoeft nog maar een ruft te laten en je ziet al van die uit elkaar vallende kinderlijkjes over je beeldscherm rollen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Saind het volgende:
Ja Stijn de Joodse media fuckt met je hoofd.
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het dus heel opvallend dat we geen beelden zijn van dode irakezen/syriers na bombardementen op ISIS maar israel hoeft nog maar een ruft te laten en je ziet al van die uit elkaar vallende kinderlijkjes over je beeldscherm rollen.
Truequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.
Daar slagen ze goed in. Ik kijk zelden nog naar het Journaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.
Alsof Tokkie Nederland naar de NOS kijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.
Geaccepteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog deze ijsberenstickers
[ afbeelding ]
Wat is je tv aanbieder?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef Cara het volgende:
weet iemand een manier om fox sports goedkoper te krijgen dan 17,25 voor eredivisie of 25 voor sports + international? met een aanbieding ofzo? 200 of 300 euro per jaar, wat een schandaal
Met je muis naar de hooligans gooien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. De politie werft ICT'ers om hooligans tegen te gaan. Zullen ze hier dan daadwerkelijk meelezen?
Echt iets voor FCTwwentequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. De politie werft ICT'ers om hooligans tegen te gaan. Zullen ze hier dan daadwerkelijk meelezen?
UPCquote:
KPN doet soms tijdens start van het seizoen dat je jaar lang eredvisie krijgt. Heb ik vorig jaar gedaan. Je zou dat even kunnen aankijken.quote:
Hmm. dan moet ik denk ik morgen even UPC gaan bellen dat ik graag korting wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KPN doet soms tijdens start van het seizoen dat je jaar lang eredvisie krijgt. Heb ik vorig jaar gedaan. Je zou dat even kunnen aankijken.
Dat is wel aids jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
KPN is prut. Krijg je vaak niet eens alle kanalen.
volgens mij is jouw ph-waarde <1,0quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ah, IsaacCuenca probeert weer scherp uit de hoek te komen.
En faalt weer.
Slimme boiiiiiiii kijk hemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij is jouw ph-waarde <1,0
moet wel
Jouwe?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
https://vid.me/FhA
Mijn honden waren gisteren veel liever toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
Lief katje Knutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
Zou me niks verbazen als dat een sjaal van de Borne Fanatics is iddquote:
GGMM huilt niet. GGMM is emotieloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM keihard gedist, nu zit hij te huilen in zijn concubinatie
huhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM keihard gedist, nu zit hij te huilen in zijn concubinatie
Uh, oké.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgekeurd bij de medische keuring, had ebola
Verrassend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgekeurd bij de medische keuring, had ebola
Ja en dat gaat dus echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, Samuel bij Ajax.
Want?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus echt niet gebeuren.
Daar valt vast wel over te praten. Maar waar denk je dat hij heen gaat dan? Liverpool, Inter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij 170k de week wil die gek.
Everton als 3e spits zoietsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar valt vast wel over te praten. Maar waar denk je dat hij heen gaat dan? Liverpool, Inter.
Ik kijk Warsaw Shorequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Godverdomme ik heb eventjes Xite opstaan, draaien ze Euphoria, zit dat kutlied de hele avond in mijn kop
Kan je met zo'n ploeg ook zeg maar Eredivisie of zelfs Europa in? Of is het spel wel realistisch.quote:
jouwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen fijne vrind. Wat gaat jouw deze mooie dag brengen?
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw![]()
![]()
Wat een figuur ben je toch
Hoe dan ook; ik ben lekker aan het werk.Prima relax dagje.
Het is nog vroeg, normaal maak ik zo'n fout nooit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw![]()
![]()
Wat een figuur ben je toch
Hoe dan ook; ik ben lekker aan het werk.Prima relax dagje.
Ik gok een boom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?
Altijd subtropisch in de Bollenstreekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie een bamboebos en een lantaarnpaal.
Ik zit op de tweede verdieping, zie helaas niet wat er op het straatniveau gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik naar buiten kijk, zie ik lantaarnpalen. Dat is niet zo verrassend. Verder zie ik auto's waartussen saaie boompjes zijn geplant om de straat te verfraaien en er zijn natuurlijk huizen.
auto's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?
Bamboe schijnt heel voedzaam te zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanmorgen nuchter getraind en nu geen carbs gegeten.
Ga dood man
KnutdePandabeerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bamboe schijnt heel voedzaam te zijn.
Zonde dit. Toch een fraaie poging. Vandaag weer een kans.quote:
Ben wel weer op de bika ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde dit. Toch een fraaie poging. Vandaag weer een kans.
Komt omdat ik een huis heb gekocht in Q2.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen. De economie is weer een procent gegroeid.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen. De economie is weer een procent gegroeid.
Het is 10 uur en pas 15 graden en ook nog geen weekend. Kun je nagaan hoe erg het hier is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
11 uur en al 30 graden. EN NOG STEEDS GEEN WEEKEND![]()
![]()
![]()
Flink huis dan. Ik heb ook een huis gekocht. In december krijgen we de sleutel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt omdat ik een huis heb gekocht in Q2.
Dat lijkt me nog iets erger ja. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is 10 uur en pas 15 graden en ook nog geen weekend. Kun je nagaan hoe erg het hier is.
Afplakken is voor amateurs.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef Saind het volgende:
Ik heb vanochtend schilderstape gekocht. Arbeidersleven alles hiero
Kom bij mij ook even beunen. Moet nog een achterwand schilderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef Saind het volgende:
Ik heb vanochtend schilderstape gekocht. Arbeidersleven alles hiero
Ik ben een trotse amateur. Gelukkig wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afplakken is voor amateurs.
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom bij mij ook even beunen. Moet nog een achterwand schilderen.
Je hebt toch nog een OV jaarkaart?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometer
Alleen in de weekendenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een OV jaarkaart?
Toen ik nog thuis woonde had ik een 1e klas OV jaarkaart. Dat was echt een feest. Op slippers met Schültenbrau de eerste klas inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een OV jaarkaart.
*gebeurt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit op de tweede verdieping, zie helaas niet wat er op het straatniveau gebeurd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik een 1e klas OV jaarkaart. Dat was echt een feest. Op slippers met Schültenbrau de eerste klas in
Bertje, oh Bertje. Wat ben je toch dom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho, bertje toch in de vuelta
19 cent is het maximum belastingvrijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometer
verdomd weinigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
19 cent is het maximum belastingvrij
Volgens mij is het ook al in jaren niet meer aangepast. Je werkgever mag wel meer geven, maar dat extra is niet belastingvrij dus.quote:
Had jij me net getweeterd?quote:
loont de moeite niet om het bij te houden, dan kunnen ze je beter een ov kaart geven, die is wel belastingvrij voor zover ik weet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al in jaren niet meer aangepast. Je werkgever mag wel meer geven, maar dat extra is niet belastingvrij dus.
Ja volgens mij wel inderdaad, een jaarabonnement. Bij mijn laatste baan moest ik mijn kilometers altijd zelf invullen op een (digitaal) formulier, dat ging daarna automatisch naar de salarisadministratie. Dus zelf hoefden ze niets bij te houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
loont de moeite niet om het bij te houden, dan kunnen ze je beter een ov kaart geven, die is wel belastingvrij voor zover ik weet.
ervan uitgaande dat het in Amsterdam was zal het ook geen vetpot geweest zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel inderdaad, een jaarabonnement. Bij mijn laatste baan moest ik mijn kilometers altijd zelf invullen op een (digitaal) formulier, dat ging daarna automatisch naar de salarisadministratie. Dus zelf hoefden ze niets bij te houden.
Ik heb een tijdje in Velsen-Noord gewerkt, toen tikte het nog wel redelijk aan maandelijks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat het in Amsterdam was zal het ook geen vetpot geweest zijn
dat is waar maar toch lullig dat het je geld kost om naar je werk te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Velsen-Noord gewerkt, toen tikte het nog wel redelijk aan maandelijks.
Klopt maar volgens mij zijn er ook werkgevers die helemaal geen reiskostenvergoeding geven, dan ben je helemaal de lul.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar toch lullig dat het je geld kost om naar je werk te gaan
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:38:41It's Nani the other player Juventus openly requested to Manchester United. So Juventus will let Vidal move for 45-48m¤ + Chicharito+ Nani reageer retweet
Had je wat anders van hem verwacht dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
In 2016 stoppende Zlatan ook zonder CL 'blij en trots'
Zlatan Ibrahimovic speelt nog maximaal twee jaar op het hoogste niveau. Dat heeft hij laten weten in een interview met ESPN. Daarin verklapte hij dat hij zijn carričre afsluit bij Paris Saint-Germain.
'Mijn contract hier loopt nog door tot en met de zomer van 2016', vertelt de Zweedse geweldenaar in een vraaggesprek met de Amerikaanse sportzender. 'Volgend seizoen word ik 34 en ik zie mezelf daarna niet nog langer op topniveau voetballen. Dus waarschijnlijk sluit ik mijn loopbaan af bij Paris Saint-Germain.'
Het aankomende seizoen wordt derhalve de voorlaatste jaargang waarin Ibra actief zal zijn. Een jaar waarin PSG en Zlatan zelf het nóg beter moeten gaan doen, vindt de Zweed. 'In de afgelopen twee jaar is de club en alles eromheen totaal veranderd. Nu moeten we stappen gaan maken. En om dat te doen, moet ik het beter doen dan afgelopen seizoen. Meer doelpunten, meer assists, vaker beslissend zijn. Ik ben waar ik nu ben omdat ik altijd beter wil zijn dan het voorgaande seizoen.'
Champions League
Die dadendrang moet ertoe leiden dat Ibrahimovic eindelijk de enige clubprijs die nog ontbreekt op zijn palmares in de wacht sleept: de Champions League. 'We kunnen hem winnen, dit PSG is ervoor gemaakt om grote toernooien te spelen. Een obsessie? Nee. Dat zou betekenen dat ik in mijn loopbaan niet zou hebben bereikt wat ik wil. En ik heb juist álles gedaan wat ik wil. Ook als ik mijn loopbaan afsluit zónder Champions League-winst ben ik blij en trots.'
Het feit dat hij ondanks liefst elf (!) landstitels continu wordt herinnerd aan het feit dat de belangrijkste Europese clubprijs nog ontbreekt in zijn prijzenkast, lacht Zlatan weg. 'Ach, als je aan de top staat zullen mensen altijd dingen zoeken om tóch kritiek te kunnen leveren. De echte Ronaldo heeft de Champions League ook nooit gewonnen', verwijst hij naar de Braziliaanse oud-voetballer. 'Hetzelfde geldt voor mij. Je wint omdat je toevallig wint, dat zegt verder niets over wat voor speler je bent.'
![]()
![]()
Jammer dat hij in 2016 al stoptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had je wat anders van hem verwacht dan?
Hij heeft tenminste nooit gezegd dat hij ooit zal terugkeren
Doet 'ie niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat hij in 2016 al stopt
Misschien heeft hij daarna toch nog zin om bij Ajax wat te gaan doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
Net als een aantal groten der aarde, is waarschijnlijk jouw account gehackt. Wat wel vreemd is dat die tweet na korte tijd verwijderd werd. Een hacker met spijt waarschijnlijk. Of iemand die penisvergotingen aan de man wil brengen en toen pas mijn nickname zag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maatje van me vroeg het ook al. Ik weet van niks
Zeg nooit nooit maar hij lijkt me niet een type voor een trainers of managers carričre.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daarna toch nog zin om bij Ajax wat te gaan doen
Nee dat lijkt mij ook niet eigenlijk. Maar we kunnen vast wel iets verzinnen voor hemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit maar hij lijkt me niet een type voor een trainers of managers carričre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
De kans dat hij gaat winnen is Contador: 0,00000000005%quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bertje, oh Bertje. Wat ben je toch dom.
Arme jongens die op hun werk zittenquote:
Dit jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Arme jongens die op hun werk zitten
Misschien even een spoilertje Lans? Wel zo aardig voor de werkers.
PAS OP SPOILER.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Arme jongens die op hun werk zitten
Misschien even een spoilertje Lans? Wel zo aardig voor de werkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt ze wel scherpquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]Ja leuk. Ik weet dat het mag hier. Maar ik snap dat mensen op hun werk dit niet zo leuk vinden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
PAS OP WERKERS. DIKKE TIETEN ONDER DE SPOILER.Lans je bent een schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PAS OP SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PAS OP SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Wachtwoord en email veranderd. Ze maken mien de pis nie lauwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net als een aantal groten der aarde, is waarschijnlijk jouw account gehackt. Wat wel vreemd is dat die tweet na korte tijd verwijderd werd. Een hacker met spijt waarschijnlijk. Of iemand die penisvergotingen aan de man wil brengen en toen pas mijn nickname zag.
Zit er wel boter op?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo
Ik eet nu een broodje met kaas
Mijn twitter wordt ook de hele tijd gehackt, ik volg nu 1900 voornamelijk arabische mensen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wachtwoord en email veranderd. Ze maken mien de pis nie lauw
Geloof het of niet maar ik heb joden geteld tussen m'n facebookvrienden en het zijn er zo'n 40-45quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn twitter wordt ook de hele tijd gehackt, ik volg nu 1900 voornamelijk arabische mensen.
Oke. Mensen die geen boter gebruiken zijn viespeuken en neem ik ook niet meer serieus.quote:
Bamiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
Ik eet nu mexicaanse kip. En over 5 uur weekend tot dinsdag![]()
![]()
![]()
Niets mis mee. Gezond ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
Beetje uitgeschoten met de gember wel
Ik vraag me af wat de theorie daar achter is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
Het schijt ook gezond te zijn af en toe een teentje knoflook in je kont te stoppen. Maar die tip liet ik toch maar aan mij voorbij gaan.
Eetzequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo
Ik eet nu een broodje met kaas
Zal wel een bulgaarse traditie zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de theorie daar achter is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal wel een bulgaarse traditie zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren de 1e aflevering van mad man gezien. Wat moeten die jaren 50 toch heerlijk zijn geweest. Donder op vrouwmens, trek je shirt uit of ga ergens in een hoekje typen.
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureauquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren de 1e aflevering van mad man gezien. Wat moeten die jaren 50 toch heerlijk zijn geweest. Donder op vrouwmens, trek je shirt uit of ga ergens in een hoekje typen.
Ook dit jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureau
daytime drinking
Niet op 't werkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig not dun dan?
Hah beunhaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
3 spiegeleieren. 1 kapotte dooier.
die dubbeldooiers, dan heb ik toch altijd het idee dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah beunhaas
Ik had gisteren een ei met een dubbele dooier
zieke shit
je moet ze op een plat vlak breken, niet op de rand van de panquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik maak de dooiers expres kapotquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.quote:
Jij rolt niet, jij bent een vierkant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak de dooiers expres kapot
Zo rol ik
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mondquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.
[..]
Jij rolt niet, jij bent een vierkant.
Ben bij m'n ouders aan het schilderen dus er is alleen een dorpssparquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
straks naar de Sligro, normaal doe ik dat vrijdags maar morgen een bruiloft
Vis van de markt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mond
Nee , ik had van de week wel kipfilet blokjes in panko met toevoeging van knoflook, koriander en chili gemaakt (even in de blender), was lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mond
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah beunhaas
Ik had gisteren een ei met een dubbele dooier
zieke shit
blijft er iets van panko over als je het door de blender rommelt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee , ik had van de week wel kipfilet blokjes in panko met toevoeging van knoflook, koriander en chili gemaakt (even in de blender), was lekker
Liquid Lunch bevalt mij altijd zeer goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureau
daytime drinking
Ik heb ze eerst op de vloer geflikkerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ze op een plat vlak breken, niet op de rand van de pan
Ik twijfel over Balut, verder vreet ik allesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ei met dubbele dooier eet ik trouwens niet.
Tweeling. Niet veel anders dan bij mensen. Na onderzoek zal je ook twee vruchtcellen vinden, in plaats van de gebruikelijke 1quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die dubbeldooiers, dan heb ik toch altijd het idee dat er iets niet klopt
ja hoor dat was gewoon in tact al heb ik eerst die andere ingrediënten klein gemaakt, dus dan nog een paar seconden en het is goed gemixtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
blijft er iets van panko over als je het door de blender rommelt?
Ik drink eieren rauw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak de dooiers expres kapot
Zo rol ik
Kom eens van je roze wolk af, naďeve kut. Van kippenborstfilet krijg je salmonella. Is dat een verkapte doodswens naar Saind?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.
dan is het nog een behoorlijk resultaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ze eerst op de vloer geflikkerd.
Enchilada's. Heerlijk man. Of köfte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben bij m'n ouders aan het schilderen dus er is alleen een dorpsspar
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het nog een behoorlijk resultaat
Helemaal nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom eens van je roze wolk af, naďeve kut. Van kippenborstfilet krijg je salmonella. Is dat een verkapte doodswens naar Saind?
Oké. Dan is het goed, Stijn. Ik zal mijn gemachte TR terug laten draaien. Maar let op dat ik je niet weer betrap op zoiets.quote:
Toch wel de Balkanvariant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enchilada's. Heerlijk man. Of köfte.
Kiwi met of zonder schil?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn smoothie bevat, naast banaan, aarbeien en kiwi, ook nog rode besjes. Zure shit man.Wel lekker.
Als je de goede verf hebt gekozen en geen ramen opent dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Ik ga weer schuren en schilderenFucking brak ook nog
nee.quote:
Met natuurlijk. Ik ben geen homo.quote:
200 km in drie uur. Goed bezig. Mijn record is 200 km in 3,5quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet een paar gelletjes denk ik. Zo nog naar huis fietsen, dan rondje van een uur met de chick en dan nog rondje van 2 uur met de buurman.
#200km #tourdeknut
Goedzo. Vol goede vezels. Noodzakelijk voor de harde drinkers onder ons om een stabiele, evenwichtige en vaste drol te creeeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met natuurlijk. Ik ben geen homo.
Heb vanmorgen al 2 uur gedaan he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
200 km in drie uur. Goed bezig. Mijn record is 200 km in 3,5
Vezels vreten. Vanmorgen nog een bak yoghurt met geperst lijnzaad, pompoenpitten en lecuthinegranulaat op. Beetje gember thee erbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedzo. Vol goede vezels. Noodzakelijk voor de harde drinkers onder ons om een stabiele, evenwichtige en vaste drol te creeeren.
Bulgaarse yoghurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vezels vreten. Vanmorgen nog een bak yoghurt met geperst lijnzaad, pompoenpitten en lecuthinegranulaat op. Beetje gember thee erbij.
Oke. Vond het al rap aangezien ik het op de brommert deed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb vanmorgen al 2 uur gedaan he.
Ik zal eraan denken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dan is het goed, Stijn. Ik zal mijn gemachte TR terug laten draaien. Maar let op dat ik je niet weer betrap op zoiets.
Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Vond het al rap aangezien ik het op de brommert deed.
Bolletjes met maanzaad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken.
Ik maan mezelf tot rust met stokbrood en bolletjes.
Ik vermoed dat hij meer van manzaad is.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fiets
Knut rijdt puur natuurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fiets
Ik pieker er niet over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
JE NEEMT DIT TERUG OF IK SLA JE IN ELKAAR MET MIJN FIETSPOMP MAFKEES
hou me tegen stijn.
Ieder geval goede slachtoffers uitgekozen, dat moet ik hem meegeven.quote:Een 26-jarige man uit Groningen gaat als het aan justitie ligt zes jaar de cel in voor het verkrachten en aanranden van vijf studentes. De man is in 2010 al eens veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf voor verkrachting.
Dit klinkt als GGMMquote:Vervolgens duwde hij hen tegen de muur of hun woning binnen en betastte de vrouwen op een grove wijze. Daarbij werd menigmaal de kleding kapot gescheurd. De man opperde tijdens de zitting dat hij de slachtoffers slechts 'knuffelde' of per ongeluk met de fiets tegen hen aan botste.
Wat heeft ze gedaan met je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, de schoonmaakster is weer weg
Schoongemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan met je?
Onder de douche gezet #dikviesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan met je?
Ook achter het randje?quote:
Het was z'n zusje. Z'n vader begroet hij met aspergesteker.quote:
Ik heb (nog) geen zusje joh debielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was z'n zusje. Z'n vader begroet hij met aspergesteker.
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, de schoonmaakster is weer weg
Geen schoonmaakster hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...
Als er maar Engelse woordjes ingaan. Cock, dick, penis, fist.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen woord Engels komt er uit.
Inso_, het wordt tijd dat ik je iets vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen zusje joh debiel
Je vriendin een schoonmaakster vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster hebben
Weet jij veel waar ze nog meer haar kont verkoopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
Mijn vriendin is tenminste schoonmaakster/kok/neukobject/hoofdverdiener
Daarom neuk ik haar bij voorkeur met twee condooms over elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel waar ze nog meer haar kont verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |