Al die kleinere merken of nieuwe die het niet aankunnen, het is makkelijker om de goeie op te noemen: adidas, nike, pumaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
warrior, under armorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80'squote:
Dit kan echt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80's
Gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pas geleden stond er echt een bizar mooi shirt hier ergens. Zal eens zoeken.
Heeft potentie maar vind hem zeker niet mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mooi shirt
Sponsor te groot, logo te slecht zichtbaar.quote:
40,45quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer een stukje fietsen. Noem een getal tussen de 1 en 43 dan maak ik daar een foto om met jullie, mijn beste vrienden, te delen.
We wachten vol spanningquote:
Bijna in Roffa.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
10 punten als je weet waar dit is
quote:
Ik kots op jullie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou iets zijn voor GGMM dat laatste.
Bergse Linker Rottekadequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
10 punten graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond ik
Bijna in Roffa
Ik kots op jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik kots op jullie.
Vooral op Knut.
Kom vechten dan.quote:
ik pak je korfbal af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap je in beide knieholtes en je kunt niet meer lopen voor een tijdje.
Verstandig.quote:
Stijn hoe heet die korfbalworp in de loop ook alweer. Waar de bal meestal door iemand onder de korf wordt aangegeven.quote:
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn hoe heet die korfbalworp in de loop ook alweer. Waar de bal meestal door iemand onder de korf wordt aangegeven.
Jammer dat je mij niet gewoon antwoord kunt geven op een doodnormale vraag.quote:
10 punten voor jouquote:
Ook 10 voor jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 punten graag
[ afbeelding ]
Incorrect. JanCees noemde slechts de straat, een straat die vrij lang is zelfs. Ik gaf het enige correcte antwoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten voor jou
[ afbeelding ]
[..]
Ook 10 voor jou
[ afbeelding ]
Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten voor jou
[ afbeelding ]
[..]
Ook 10 voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV
1982
14 - 1
mad bro?
Geleend. Een vriend van me is sinds kort dakloos en ik bewaar wat spullen van 'm. Maar er staat er dus wel eenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Saind heeft een Xbox One. Ik ben wat jaloers.
Ik ben Feyenoorder debiel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat gaat er nu door je heen? woede? verdriet? ontkenning?
je bent zelf een debielquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder debiel.
Jij krijgt ook nog deze ijsberenstickersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Incorrect. JanCees noemde slechts de straat, een straat die vrij lang is zelfs. Ik gaf het enige correcte antwoord
Verkoop dat ding in een pandjeswinkel en haal er een ps4 voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Geleend. Een vriend van me is sinds kort dakloos en ik bewaar wat spullen van 'm. Maar er staat er dus wel een
Wilders wil met 2000 man door de wijk marcheren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere dag maar 20:00 Journaal kijken. Tokkies in de Schilderswijk spotten.
Hartstikke aardige knul als hij zijn bek houdtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ah, IsaacCuenca probeert weer scherp uit de hoek te komen.
En faalt weer.
Straks hebben we ons eigen oorlogsgebiedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wilders wil met 2000 man door de wijk marcheren.
Hopelijk gaat iemand nog even bruine hemdjes uitdelen.
Niet Objectieve Staatsmediaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel conflicten, zoveel onrust.
Zoveel kans dat de NOS niet objectiefi s.
Die joden moeten dood kreten zenden ze juist niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Saind het volgende:
Ja Stijn de Joodse media fuckt met je hoofd.
Ik vind het dus heel opvallend dat we geen beelden zijn van dode irakezen/syriers na bombardementen op ISIS maar israel hoeft nog maar een ruft te laten en je ziet al van die uit elkaar vallende kinderlijkjes over je beeldscherm rollen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Saind het volgende:
Ja Stijn de Joodse media fuckt met je hoofd.
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het dus heel opvallend dat we geen beelden zijn van dode irakezen/syriers na bombardementen op ISIS maar israel hoeft nog maar een ruft te laten en je ziet al van die uit elkaar vallende kinderlijkjes over je beeldscherm rollen.
Truequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zien ook geen burgerslachtoffers in Oost Oekraine na aanvallen van het Oekrainse leger.
Daar slagen ze goed in. Ik kijk zelden nog naar het Journaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.
Alsof Tokkie Nederland naar de NOS kijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Het grote boze Rusland heeft dit jaar heel veel verkeerde dingen gedaan dus is het de taak van de NOS zoveel mogelijk subjectiviteit te vertonen. Tokkie Nederland wordt steeds meer op haar oogwenken bediend.
Geaccepteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog deze ijsberenstickers
[ afbeelding ]
Wat is je tv aanbieder?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef Cara het volgende:
weet iemand een manier om fox sports goedkoper te krijgen dan 17,25 voor eredivisie of 25 voor sports + international? met een aanbieding ofzo? 200 of 300 euro per jaar, wat een schandaal
Met je muis naar de hooligans gooien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. De politie werft ICT'ers om hooligans tegen te gaan. Zullen ze hier dan daadwerkelijk meelezen?
Echt iets voor FCTwwentequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. De politie werft ICT'ers om hooligans tegen te gaan. Zullen ze hier dan daadwerkelijk meelezen?
UPCquote:
KPN doet soms tijdens start van het seizoen dat je jaar lang eredvisie krijgt. Heb ik vorig jaar gedaan. Je zou dat even kunnen aankijken.quote:
Hmm. dan moet ik denk ik morgen even UPC gaan bellen dat ik graag korting wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KPN doet soms tijdens start van het seizoen dat je jaar lang eredvisie krijgt. Heb ik vorig jaar gedaan. Je zou dat even kunnen aankijken.
Dat is wel aids jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
KPN is prut. Krijg je vaak niet eens alle kanalen.
volgens mij is jouw ph-waarde <1,0quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ah, IsaacCuenca probeert weer scherp uit de hoek te komen.
En faalt weer.
Slimme boiiiiiiii kijk hemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij is jouw ph-waarde <1,0
moet wel
Jouwe?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
https://vid.me/FhA
Mijn honden waren gisteren veel liever toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
Lief katje Knutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet lieve kad
Zou me niks verbazen als dat een sjaal van de Borne Fanatics is iddquote:
GGMM huilt niet. GGMM is emotieloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM keihard gedist, nu zit hij te huilen in zijn concubinatie
huhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
GGMM keihard gedist, nu zit hij te huilen in zijn concubinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |