Dochters van FOK!ers iig wel.quote:
Wie?quote:
Zelfs jongens Loomen. Je begint die Russen toch te geloven als ze zeggen dat we hier alleen nog homofielen opvoeden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loomen is zo'n kansloze bezigheid, hé. Tragischer heb ik het nog nooit meegemaakt.
Misschien dwingen ze ons te gaan loomen als we zijn onderworpen aan de Russische tirannie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs jongens Loomen. Je begint die Russen toch te geloven als ze zeggen dat we hier alleen nog homofielen opvoeden.
Ah ja, in de afgelopen 2 jaar 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een, hou je vast, WISSEL van BURSASPOR.
Volgens mij kan jij niet zo goed hoofdrekenen. Hihi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, in de afgelopen 2 jaar 2 wedstrijden gespeeld.
Nou ja, dan heeft hij meer ervaring dan Guidetti.
Uh, oke. Hihi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet zo goed hoofdrekenen. Hihi.
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over 25 miljoen voor Blind.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.
?quote:
Ik denk dat het dan tijd is voor een nieuw Brands gifje maar dan met het hoofd van Mark Netto.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.
Dat gifje betekende juist dat hij geld uitgeeft aan van alles en nog wat. Snap niet zo goed waarom dat bij Mark zou passen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan tijd is voor een nieuw Brands gifje maar dan met het hoofd van Mark Netto.
Misschien dan iets met dagobert in een geldpakhuis. Ik noem maar wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gifje betekende juist dat hij geld uitgeeft aan van alles en nog wat. Snap niet zo goed waarom dat bij Mark zou passen.
quote:
Dat doet meer denken aan een bij ZZ Leiden mislukte Basketballerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kazim Richards vind ik een hele rare naam.
verkeerd personeelsbeleid, ze hebben het te goed, gemiddelde leeftijd ook veel te hoogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het valt me op dat KLM stewardessen vaak wat aan de dikkige kant zijn.
Van mij hoeft hij niet weg maar dit is wel een bedrag waar je moeilijk nee tegen kan zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien dan iets met dagobert in een geldpakhuis. Ik noem maar wat.
Lekker in de sportschoolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kazim Richards vind ik een hele rare naam.
Jammer dat ze hun tijd verdoen met Eto´o.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet toch met een spits komen
Hij is wel fit iigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in de sportschool
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:09 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan Knut waarderen.
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Snel eens naar Tokyo gaan. Al zijn Colombia en Bulgarije nog steeds wel goedkoper denk ik. Al heb ik wel iets met die kleine vieze aziaatjes.
Zwarten hebben een bredere vagina. Vanzelfsprekend dat een krap arisch meisje duurder is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:13 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Racisten zijn we toch.
Dat zal wel meevallen, is een lekkere afleiding, maar ondertussen is Feyenoord er met Kazimga vandoor, wel een schaduwlijstje van Yellow hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun tijd verdoen met Eto´o.
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.
Knut is allang overtuigd voor mijn liefde voor Japan. Is enkel nog nooit omgezet in een bezoekje. Maar dat zal zeker komenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.
Japan Visa not required 90 daysquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.
wowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Japan Visa not required 90 days
http://en.wikipedia.org/w(...)r_Bulgarian_citizens
Er zijn maar 17 landen op de wereld die meer vrijheid genieten dankzij hun paspoort. Net als met een Nederlands paspoort mag je met een Bulgaars paspoort zonder visa 90 dagen in Japan verblijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.
peroxide blonde maar dat ben je wel gewend in Bulgarijequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Lekker wijf. Te vroeg gestorven. Maar ik heb altijd wel iets met blonde heroinemeisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
. Maar ik heb altijd wel iets met blonde heroinemeisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scarlett bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
peroxide blonde maar dat ben je wel gewend in Bulgarije
Waarom zouden ze je een ban geven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je een ban geven?
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
Beetje aandacht zoeken bij m'n mattie GGMM ej weetogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.
Doe haar de groetjesquote:
Maak mishmashquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een kaarsje branden voor Dven om vervolgens een Bulgaars gerecht te koken.
Sterktequote:
quote:Forse krimp Japanse economie door hogere btw
De Japanse economie is in het tweede kwartaal gekrompen in het sterkste tempo van de afgelopen drie jaar.
De hogere btw die in april werd ingevoerd zette een stevige rem op de consumptie en de investeringen, zo bleek woensdag uit een eerste schatting van het Japanse statistiekbureau.
De Japanse economie kromp vorig kwartaal met 6,8 procent op jaarbasis. Dat is de sterkste krimp sinds het voorjaar van 2011, toen Japan kampte met de gevolgen van de verwoestende aardbeving en tsunami die het land in maart dat jaar troffen.
De sterke krimp van het afgelopen kwartaal kwam niet onverwacht. Economen rekenden in doorsnee op een achteruitgang met 7 procent en gaan er in het algemeen vanuit dat de economie dit kwartaal weer aantrekt.
Slechts 35 van de 257quote:Only 35 Bulgarian cities/towns have increased their population, according to the National Statistical Institute (NSI).
Seven of the 35 cities to register an increase in their population are regional capitals, including Blagoevgrad, Burgas, Veliko Tarnovo, Kardzhali, Plovdiv and Sofia.
Bulgaria has a total of 257 cities and towns.
FG Food Labs. Moeite meer dan waard!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)lland_b_5650231.html
Omdat je al zoveel gedaan hebt vandaag denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al diep in de middag is terwijl het pas vijf voor fucking elf is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het doorzichtigste geval van omkoping dat ik ken'
Omkoping of een gewoon een spectaculaire manier waarop dreigend verlies is omgebogen in winst? Tennissers Antal van der Duim en Boy Westerhof zijn in opspraak door de wel heel opzienbarende uitslag van een wedstrijd die ze tegen elkaar speelden. Gokkers hadden het bizar hoge bedrag van 630.000 euro ingezet op het derderangs partijtje.
Op internet kijken inmiddels tientallen tennisfreaks, statistici, gokkers en journalisten mee naar de derderangs wedstrijd
Al jaren zijn ze maatjes: de twee getalenteerde tennissers Van der Duim (26) en Westerhof (28). 'Ik was 8 toen ik voor het eerst tegen hem speelde', vertelde Boy Westerhof in november in een interview aan het AD. Als kleintjes kwamen ze elkaar tegen op jeugdtoernooien in het noorden. Antal is geboren Fries. Boy is Drent. Inmiddels zijn ze 26 en 28, potige kerels van dik 1.85 meter.
Vloek en een zucht
Westerhof, die met plaats 248 hoger op de wereldranglijst staat dan Van der Duim (280), komt met 6-4 en 3-1 voor. Gek genoeg wordt er op het moment dat Westerhof die enorme voorsprong heeft, door gokkers juist geld ingezet op een overwinning voor Van der Duim. Bizar is ook dat hij bij het Britse gokbedrijf Betfair zelfs bij die mega-achterstand nóg favoriet blijft.
Plotseling slaat het spel om. In een vloek en een zucht verliest Westerhof twaalf van de dertien punten en staat hij 4-3 achter. Wat de gokkers bij Betfair al dachten, komt uit. Van der Duim wint de wedstrijd. Eindstand: 4-6, 6-3 en 6-3.
Het Nederlandse duo speelt die dag de enige wedstrijd in het enkelspel zonder camera's. Op internet kijken inmiddels tientallen tennisfreaks, statistici, gokkers en journalisten mee naar de derderangs wedstrijd. De cijfers van de wedkantoren springen wereldwijd in het oog. 'Het had alle kenmerken van omkoping', vertelt de Australische journalist Shane Jones. 'Een grote fluctuatie in prijs, een enorme ommekeer in de wedstrijd en een heel voorspelbare afloop.'
Financiële problemen
De Australiër krijgt bijval van een Zweedse tennisfreak van goksite Baseline Betting, die liever niet met zijn naam in de krant wil. 'Dit is het meest doorzichtige geval van omkoping uit mijn loopbaan.' Ian Dorward, op Twitter beter bekend als @sportdw, zet zelfs in een acht pagina's tellend epistel uiteen waarom er omkoping in het spel zou zijn bij de wedstrijd tussen het Nederlandse duo. Dorward wijst op het enorme bedrag van ruim een half miljoen pond, zo'n 630.000 euro, dat is ingezet op de wedstrijd. 'Ruim twintig keer zoveel als er normaal wordt ingezet op zo'n wedstrijd.'
Van der Duim en Westerhof lieten na afloop aan de NOS weten dat het wel vaker gebeurt dat je na een achterstand toch wint. Van der Duim: 'Het is voor ons altijd lastig tegen elkaar te spelen, omdat we goede vrienden zijn.' Volgens hem zijn de 'gokkers gefrustreerd omdat ze geld verliezen'.
Toch kampte het tennisduo al langer met financiële problemen, bekende Westerhof in november in een interview met deze krant. Zijn sponsor hield ermee op, waardoor hij zijn fulltime coach, Mark Duncker, alleen nog kon inhuren bij belangrijke toernooien. 'Anders is het financieel niet te doen voor een tennisser van mijn ranking', zei hij destijds. 'De meeste spelers gaan in december op vakantie. Dat kan ik niet, ik moet geld blijven verdienen en dus blijven tennissen. Pas als je eenmaal in de top-50 of top-100 staat, is het makkelijk geld verdienen.'
Als toerist heb je in principe weinig last van die gang related moorden, interessanter is te weten waar de meeste toeristen worden beroofd en eventueel afgemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
http://travel.amerikanki.com/most-dangerous-cities-in-the-world
Allemaal zuid- en midden Amerika. Onverwacht zeg.
Zeker, maar globaal gezien lastig te berekenen. Maar zal zeker uitmaken. Zo weet ik dat wanneer je bijvoorbeeld dat soort zaken uit de statistieken van Bulgarije weglaat, het moordcijfer ineens 2/3e lager is. Meeste is mafia tegen criminele rivalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als toerist heb je in principe weinig last van die gang related moorden, interessanter is te weten waar de meeste toeristen worden beroofd en eventueel afgemaakt
Dat is in de steden van die lijst ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, maar globaal gezien lastig te berekenen. Maar zal zeker uitmaken. Zo weet ik dat wanneer je bijvoorbeeld dat soort zaken uit de statistieken van Bulgarije weglaat, het moordcijfer ineens 2/3e lager is. Meeste is mafia tegen criminele rivalen.
Volendam opeens op 1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in de steden van die lijst ook
Je hoort sowieso wel veel meer verhalen over berovingen/geweld van toeristen in Z Amerika dan azie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in de steden van die lijst ook
Het is ook wel onveiliger in het algemeen maar dit soort statistieken zeggen me weinigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hoort sowieso wel veel meer verhalen over berovingen/geweld van toeristen in Z Amerika dan azie.
van wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:13 schreef JanCees het volgende:
31 augustus eerste officiële wedstrijd
Succes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:13 schreef JanCees het volgende:
31 augustus eerste officiële wedstrijd
Een paar glazen vodka en de poes van de stewardessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou je nog wat te vreten krijgen als je pas om 22:00 vliegt
dat is wel begrijpelijk, welke stad woon je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, gaat allemaal nog niet vanzelf
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel begrijpelijk, welke stad woon je?
Nee, maar ik denk dat ik pas na mn vakantie ga trainen. Wel paar wedstrijdjes spelen eerst. Maar in september kan ik nog genoeg fietsen om conditie meer dan ok te houden, geen zin om dan op doordeweekse avonden naar utrecht te reizen voor beetje op goal rammen en een partijtje 4 vs 4.quote:
FC Bal op het dak dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef JanCees het volgende:
[..]klein dorpje in de buurt van Hoorn
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik pas na mn vakantie ga trainen. Wel paar wedstrijdjes spelen eerst. Maar in september kan ik nog genoeg fietsen om conditie meer dan ok te houden, geen zin om dan op doordeweekse avonden naar utrecht te reizen voor beetje op goal rammen en een partijtje 4 vs 4.
Ja, ik ben te lamlendig om een nieuw team te zoekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou je nog wat te vreten krijgen als je pas om 22:00 vliegt
als ik maar spits magquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bepaal ik he. Ben spelerscoach.
Maar ik zet JeeCee linksback.
Als dat inhoudt de bank warm houden en met bidons en een spons het veld inrennen als 1 van ons is gesneuveld dan klopt dat ja.quote:
Serero zit niet op de bank.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dat inhoudt de bank warm houden en met bidons en een spons het veld inrennen als 1 van ons is gesneuveld dan klopt dat ja.
ik ben een type de pelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik speel zelf op 10, dus je mag spits als je beetje lekker balletje kan kaatsen.
Ik loop lekker aan het einde van mijn contract gratis de deur uit naar Real Madridquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zet ik je op de transferlijst vanwege uiteenlopende verwachtingen.
Ja. Veel maatschappijen hebben als beleid dat ze je eten moéten geven. Hoe laat ook en hoe kort de vlucht ook.quote:
Dan kan je ver lopen want Real komt je zeker niet halenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop lekker aan het einde van mijn contract gratis de deur uit naar Real Madrid
Privejet draait al warm.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je ver lopen want Real komt je zeker niet halen
XD
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja. Veel maatschappijen hebben als beleid dat ze je eten moéten geven. Hoe laat ook en hoe kort de vlucht ook.
Mja, maar zouden ze het dan serveren nog als avondeten, of pas tegen het einde van de vlucht alst ontbijt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook verplicht dacht ik op lange vluchten
Je krijgt 2 maaltijden dus ik neem aan dat ze de eerste zo snel mogelijk na vertrek doen en de tweede zo'n 3-2 uur voor de landingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar zouden ze het dan serveren nog als avondeten, of pas tegen het einde van de vlucht alst ontbijt?
Genot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt 2 maaltijden dus ik neem aan dat ze de eerste zo snel mogelijk na vertrek doen en de tweede zo'n 3-2 uur voor de landing
Als ik in vorm ben kan ik best aardig ballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho vs JR voetbal wie het eerst bij de 10 is.
Place your bets
Ik zet mn geld op stinho.
Ook niet gewoon rustig op zijn Sjaak Swarts ballen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
Ik mis het af en toe wel het voetbal maar ga het risico niet meer lopen, momenteel geen last van mijn knie maar had daar een kruisbandprobleem
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik in vorm ben kan ik best aardig ballen.
Schoonpa ging tot zn 55ste door. Moet nu nieuwe kniequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
Ik mis het af en toe wel het voetbal maar ga het risico niet meer lopen, momenteel geen last van mijn knie maar had daar een kruisbandprobleem
Yesquote:
4,5 seizoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?
Wow.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb als kind nog tegen Typgod gespeeld vermoedelijk
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?
[..]
Schoonpa ging tot zn 55ste door. Moet nu nieuwe knie
[..]
Yes
http://www.destinationtravel.info/reviews/evaair.htmlquote:EVA Air’s meal service is simply amazing! Budget travellers no longer used to a free meal are in for a very pleasant surprise as the airline provides cooked meals on all legs, even short hops to Hong Kong. On longer flights services are large and appetising. All meals are nicely presented and meals trays look packed. Catering is generally a delicious choice of local Chinese cuisine and Western options as well. Vegetarian travellers will be thrilled to discover their meal service is in no way inferior as EVA Air gives them equal priority. EVA Air is generous with their drinks service and top ups are cheerfully offered.
Ik voel een band ontstaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow.
Ik lag met typisch op het strand.
Ik was met jou in de dierentuinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow.
Ik lag met typisch op het strand.
Ik ben ook wel eens in de dierentuin geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was met jou in de dierentuin
Ik las al vaker dat het eten prima was. Hopelijk hebben ze ook nog taiwanees bier ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
http://www.destinationtravel.info/reviews/evaair.html
Daarom ga ik ook naar de sportschool, ik vond voetbal leuker maar dit is wel veiliger
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was met jou in de dierentuin
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in de dierentuin geweest.
Komt allemaal wel erg dichtbij zo.
quote:
SOOOOWquote:
Ik heb ook wel eens kippenvel gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SOOOOW
Kippenvel joh.
Ik kwam er vroeger wel regelmatig in Taiwan, zijn eigenlijk de leukste Chinezen, qua eten wel een niveautje minder dan Hong Kong. Ik kan me geen naam van een lokaal bier herinneren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las al vaker dat het eten prima was. Hopelijk hebben ze ook nog taiwanees bier ofzo.
Komt dit mijn positie voor een plek in je stapelbed ten goede?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SOOOOW
Kippenvel joh.
Ik heb ook een tuinquote:
Ik heb ook geen tuin in Groningen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt dit mijn positie voor een plek in je stapelbed ten goede?
[..]
Ik heb ook een tuin
Niet in Groningen trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens kippenvel gehad.
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook wel eens een tuin met een dier erin gezien
Ik heb ook wel eens in een stapelbed geslapenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar staan die blaarkoppen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een tuin
Niet in Groningen trouwens.
Ik heb wel eens herten gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in een stapelbed geslapen
Staat niet voor niets bekend als één van de meest gastvrije en broederlijke regio's ter wereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een paar bevriende boeren in Groningen. Eigenlijk zijn alle Groningers mijn vrienden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.
Ik ben ook wel eens dichtbij geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurde
Komt zo wel erg dichtbij
Hebben ze nog kaartjes en foto's gestuurd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurde
Komt zo wel erg dichtbij
Oh ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens dichtbij geweest.
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat niet voor niets bekend als één van de meest gastvrije en broederlijke regio's ter wereld.
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben ze nog kaartjes en foto's gestuurd?
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel eens in Polen geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Met de trein?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Polen geweest.
Johannes ik moet nog een beetje wennen aan je nieuwe ui. Ik heb nog niet automatisch die reactie van "wow, hier komt weer een kwaliteitspost aan" zoals ik met je oude ui had.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik niet.
[..]
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Gewoon toch lezen, en als je dan die kwaliteitspost in je hebt opgenomen weet je dat je met mij te maken hebt en dan wen je vanzelf aan die UIquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes ik moet nog een beetje wennen aan je nieuwe ui. Ik heb nog niet automatisch die reactie van "wow, hier komt weer een kwaliteitspost aan" zoals ik met je oude ui had.
Er zijn betere all inclusive resorts ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet klopt
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet klopt
Ze hadden daar een sportschool moeten plaatsen, al die ecto's kan toch nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Dat soort dingen lees je in die afval / fitness topicsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washuquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik niet.
[..]
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.
Ik heb geen grammetje vet, maar allesbehalve een sixpackquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort dingen lees je in die afval / fitness topics
Is de blaarkop van oorsprong Gronings? Wist ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washu
Weer een eerlijk stukje toegepaste rassenleer, daar houd ik nou vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washu
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het bewerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen grammetje vet, maar allesbehalve een sixpack
Misschien zijn het wel ondervoede endo's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden daar een sportschool moeten plaatsen, al die ecto's kan toch niet
Jazeker. Topkoe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de blaarkop van oorsprong Gronings? Wist ik niet
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer een eerlijk stukje toegepaste rassenleer, daar houd ik nou van
Zolang de juiste rassen maar worden gebruikt is er niks aan de hand.
Dat zijn domme mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Groningen was helaas iets te communistisch om toegelaten te worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?
Kaas raspen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat je perse iets aan een sixpack hebt
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.
Het gaat allemaal om verhoudingen
zonder alcohol, doe dan maar waterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar.
Jazeker. Opvallend is ook de afwezigheid van de volgende toprassen in Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie koe, zeker hier waar 95%? Fries stamboek is
Buikspieroefeningen zijn in principe ook niet nodig. De situp's, crunches etc. Genoeg deadlifts en squats en je komt er ook wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet klopt
Zou in mezelf laten transplanteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk iets waar Japan niet het beste in is
Volgens mij is malt in deze niet zonder alcohol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder alcohol, doe dan maar water
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou in mezelf laten transplanteren.
Screenshot graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.
Ik moest meteen aan jou denken.
Dit boeit echt niemand.
Kan me niet vinden in regel 5.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
Zo simpel kan voetbal zijn:
[ afbeelding ]
Nummertje 5 lijkt me wel wat om in te voeren
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je het voor je, je club staat voor met 5-0 en in de laatste seconde scoort de tegenstander, die heeft dan gewonnenquote:
In Rotterdam kankerden we hem gewoon de maas in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):
JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. x100
Ballen onder auto'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je club staat voor met 5-0 en in de laatste seconde scoort de tegenstander, die heeft dan gewonnen
Altijd iemand die hem erin schoot en hem niet wilden haalden. Werd altijd ruziequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):
JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. x100
Dat kon dus niet door dit lied want dan moest je een nieuwe betaluhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd iemand die hem erin schoot en hem niet wilden haalden. Werd altijd ruzie
De buurman werd een keer boos alleen maar omdat we de spiegel van zijn auto hadden afgeschotenquote:
Wij hebben daar voor een oude fietsband aan een touwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Ik ging weleens kijken bij de amateurs en daar ging de bal ook weleens de sloot in, een van de spelers moest hem dan soms eruit halenMet zo een grote stok met een soort ring eraan.
Wagyu koeien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat liedje hadden wij dus niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kon dus niet door dit lied want dan moest je een nieuwe betaluh
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De buurman werd een keer boos alleen maar omdat we de spiegel van zijn auto hadden afgeschoten
Er was altijd de 'rozenvrouw', die raakte zeer gefrustreerd als er een bal in de buurt van haar geliefde bloemen kwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat liedje hadden wij dus niet.
[..]
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalen
ja, altijd wel zo'n kerel bij wie je de bal echt niet in de tuin moest trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalen
Er dan altijd verhalen dat hij/zij met een mes voor het raam stondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
Wij speelde altijd op een schoolplein. Schoot je die bal op het dak moest je via de regenpijp het dak op. Helemaal balen als bleek dat hij er aan de andere kant weer was afgekomen.
Muren was wel een topspelVeel bloedneuzen gezien als mensen op de muur moesten zitten
Later deden we in het fietsenhok het briljante spel "Via daken neuzen raken". Denk dat iedereen doel van het spelletje kent.
Yep. Lekker hoor. Prima weertje om een balletje te trappen dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zon schijnt volop zie ik buiten
Wilde dit nog vermelden ja, bij ons ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daar
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was altijd de 'rozenvrouw', die raakte zeer gefrustreerd als er een bal in de buurt van haar geliefde bloemen kwam.
Je zou maar zo zuur zijn dat je dan ballen lek gaat steken van kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, altijd wel zo'n kerel bij wie je de bal echt niet in de tuin moest trappen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ken toevallig iemand die die heeft
GGMMquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je zou maar zo zuur zijn dat je dan ballen lek gaat steken van kinderen
Op onze basisschool mochten we alleen voetballen met een soort pluche bal (die veranderde in een spons als het had geregend) omdat de bal te vaak tegen het raam werd geschoten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daar
Al die indianenverhalen altijd jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er dan altijd verhalen dat hij/zij met een mes voor het raam stond
Bij ons moest je dan helemaal via een schuurtje het dak op, heb dat wel zelden gedaan want schoot hem nooit het dak zelf op. Altijd op die punten of door het raamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wilde dit nog vermelden ja, bij ons ook.Ook link wanneer je het dak op moest omdat ze ook rondom de regenpijp zaten.
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij ons was er eentje die in de nacht allemaal flessen frituurvet over het plein gegooid had. Wisten precies wie het was. Elke maand voor straf wel een raam ingegooid met een baksteen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)
[..]
Dus je was een kinderlokker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dus
[Grammar nazi]quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Elanquote:
Die puddingballen altijd met gym toenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op onze basisschool mochten we alleen voetballen met een soort pluche bal (die veranderde in een spons als het had geregend) omdat de bal te vaak tegen het raam werd geschoten.
Je bent zelf niemand is hem iemand is hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan
[..]
Die puddingballen altijd met gym toenVoor "niemand is hem iemand is hem"
Dat zou iets zijn voor GGMM dat laatste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)
[..]
Je hebt veel verzuurde mensen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dus
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij ons was er eentje die in de nacht allemaal flessen frituurvet over het plein gegooid had. Wisten precies wie het was. Elke maand voor straf wel een raam ingegooid met een baksteen.
Waarom weet je dit nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan
[..]
Die puddingballen altijd met gym toenVoor "niemand is hem iemand is hem"
Nee zij gooiden hem bij mij in de tuin he, ik denk dat ze stiekem verliefd op me warenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je was een kinderlokker?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf niemand is hem iemand is hem.
Dat moet het zijn, geen idee waarom ik er niet eerder aan dachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zij gooiden hem bij mij in de tuin he, ik denk dat ze stiekem verliefd op me waren
Kerel woonde naast Jantje Pis. Elan kent hem welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt veel verzuurde mensen ja.
[..]
Dat denk ik dus niet, na squatten en deadlifts heb ik nog nooit "buikspierpijn" gehad, je gebruikt ze wel maar nooit maximaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen zijn in principe ook niet nodig. De situp's, crunches etc. Genoeg deadlifts en squats en je komt er ook wel.
Kinderrefo's zijn het ergste ja. Eentje heeft me een keer onderuit getrapt toen ik op krukken liep omdat ik er wat van zei toen hij gevangen visjes kapotsmeet op straatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeker wel werden er ballen lek gestoken, vooral door griffos. Daar deden de kinderen het ook omdat ze zelf niet mochten voetballen
Griffos?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeker wel werden er ballen lek gestoken, vooral door griffos. Daar deden de kinderen het ook omdat ze zelf niet mochten voetballen
top, maar zoals zoveel dingen daarvandaan, te duur voor wat het isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je iets perfectioneerd zonder concessies te doen aan de kostprijs krijg je dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
top, maar zoals zoveel dingen daarvandaan, te duur voor wat het is
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ons woont er een vrouw die altijd gefrustreerd raakte wanneer we voetbalden. Nu zult u denken: komt Ajacied422 wel eens buiten? Dat klopt, maar dat geheel terzijde. Na een aantal weken kwam ze boos naar buiten: ''Het is godverdomme niet te geloven stelletje teringlijers nu heb ik al miljoenen deuken in mijn auto door jullie geweld''. Daar stond ze dan met een sigaret tussen haar vies dikke vingers. Bij mezelf dacht ik maar aan een ding: ''Jij rookt nog meer aan euro's bij elkaar dan dat het herstellen van zulke deuken kost''. Het leuke was dat onze bal nooit van zulke grote afstanden forse deuken in die auto kon krijgen.
Goede anekdote.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ons woont er een vrouw die altijd gefrustreerd raakte wanneer we voetbalden. Nu zult u denken: komt Ajacied422 wel eens buiten? Dat klopt, maar dat geheel terzijde. Na een aantal weken kwam ze boos naar buiten: ''Het is godverdomme niet te geloven stelletje teringlijers nu heb ik al miljoenen deuken in mijn auto door jullie geweld''. Daar stond ze dan met een sigaret tussen haar vies dikke vingers. Bij mezelf dacht ik maar aan een ding: ''Jij rookt nog meer aan euro's bij elkaar dan dat het herstellen van zulke deuken kost''. Het leuke was dat onze bal nooit van zulke grote afstanden forse deuken in die auto kon krijgen.
SPT / Vuelta a Espana 2014 #1 Bedevaart richting Santiago de Compostelaquote:
Dan moet je echt wel een heel triest leven hebben als je kinderen gaat aanvallen voor wat sneeuwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Een vriend van mij werd fysiek aangevallen door een man waar we een sneeuwbal op de ruit gegooid hadden
Tot op zekere hoogte wel maar het verschil in prijs tussen Kobe en Wagyu is toch aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je iets perfectioneert zonder concessies te doen aan de kostprijs krijg je dat.
Ik ging altijd met mocrootjes bij Lombardijen ijsballen op mensen gooien. Niets durfden ze dan te doen, alleen maar roepen : "Stop nu zeg!" en dan snel doorlopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Een vriend van mij werd fysiek aangevallen door een man waar we een sneeuwbal op de ruit gegooid hadden
In Kobe was het echt goed te betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel maar het verschil in prijs tussen Kobe en Wagyu is toch aardig
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Er is iemand wel eens 8 maanden zonder proces in de bak gezet voor het gooien van een waxinelichthoudertjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbal
Er is ook wel eens iemand doodgereden door een voetballer!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbal
Racist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef Saind het volgende:
Ik liet net een plens verf over m'n shirt lopen en nu is m'n pens helemaal wit. Zwaar leven
terechtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
James was slecht, amai.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Liep het al een beetje bij madrid?
Dat is echt een topper maar ik blijf het vreemd vinden dat Di Maria die toch wel de beste speler was van de afgelopen 2e seizoenshelft mag vertrekken, z'n hoofd heeft hij niet echt mee maar ballen kan hij wel.quote:
Joost mag het weten. Real - Bayernquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zou voor 14/15 de droom CL finale zijn? Real - ?
Real - Barcaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/685667-ronaldo-zet-real-op-voorsprong.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelt al sinds 2002 CL voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke omschakeling bij Real is gewoon gevaarlijk. Je zou overigens niet denken dat CR7 al 29 is.
Dat was een vriendschappelijke wedstrijd in 2003.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen voor sporting tegen utd als 17 jarig mannetje iedereen dollen![]()
Of was dat uefa cup.
Mijn voetbalkennis laat me weer eens in de steekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een vriendschappelijke wedstrijd in 2003.
Toen maakte ik brei- en borduurwerkjes in groep 2. Dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn voetbalkennis laat me weer eens in de steek![]()
Stijn zat toen nog in de luiers
puinhoop en waarschijnlijk ook zelfverrijkingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Guardiola weg is, doen ze gekke dingen.
Mathieu is toch wel een dieptepuntquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barca is verkeerd bezig, die spelen nu ook de money game, daar is Real gewoon de betere in
Vermaelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mathieu is toch wel een dieptepunt
WAT ZIT JE ME TE ACHTERVOLGEN :Squote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die mexicaanse spits van atletico het gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |