Yep. Lekker hoor. Prima weertje om een balletje te trappen dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zon schijnt volop zie ik buiten
Wilde dit nog vermelden ja, bij ons ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daar
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was altijd de 'rozenvrouw', die raakte zeer gefrustreerd als er een bal in de buurt van haar geliefde bloemen kwam.
Je zou maar zo zuur zijn dat je dan ballen lek gaat steken van kinderenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, altijd wel zo'n kerel bij wie je de bal echt niet in de tuin moest trappen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ken toevallig iemand die die heeft
GGMMquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je zou maar zo zuur zijn dat je dan ballen lek gaat steken van kinderen
Op onze basisschool mochten we alleen voetballen met een soort pluche bal (die veranderde in een spons als het had geregend) omdat de bal te vaak tegen het raam werd geschoten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daar
Al die indianenverhalen altijd jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er dan altijd verhalen dat hij/zij met een mes voor het raam stond
Bij ons moest je dan helemaal via een schuurtje het dak op, heb dat wel zelden gedaan want schoot hem nooit het dak zelf op. Altijd op die punten of door het raamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wilde dit nog vermelden ja, bij ons ook.Ook link wanneer je het dak op moest omdat ze ook rondom de regenpijp zaten.
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij ons was er eentje die in de nacht allemaal flessen frituurvet over het plein gegooid had. Wisten precies wie het was. Elke maand voor straf wel een raam ingegooid met een baksteen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)
[..]
Dus je was een kinderlokker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dus
[Grammar nazi]quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
Zo simpel kan voetbal zijn:
[ afbeelding ]
Nummertje 5 lijkt me wel wat om in te voeren
Elanquote:
Die puddingballen altijd met gym toenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op onze basisschool mochten we alleen voetballen met een soort pluche bal (die veranderde in een spons als het had geregend) omdat de bal te vaak tegen het raam werd geschoten.
Je bent zelf niemand is hem iemand is hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan
[..]
Die puddingballen altijd met gym toenVoor "niemand is hem iemand is hem"
Dat zou iets zijn voor GGMM dat laatste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een of andere kerel die tuinkabouters verzamelde (niet johan derksen)
[..]
Je hebt veel verzuurde mensen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden mensen dat nou echt doen? Dan ben je wel heel triest hoor. Als kinderen vroeger bij mij een bal in de tuin schopten dan riep ik, kom hem maar halen, niet teruggooien dus
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij ons was er eentje die in de nacht allemaal flessen frituurvet over het plein gegooid had. Wisten precies wie het was. Elke maand voor straf wel een raam ingegooid met een baksteen.
Waarom weet je dit nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan
[..]
Die puddingballen altijd met gym toenVoor "niemand is hem iemand is hem"
Nee zij gooiden hem bij mij in de tuin he, ik denk dat ze stiekem verliefd op me warenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je was een kinderlokker?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf niemand is hem iemand is hem.
Dat moet het zijn, geen idee waarom ik er niet eerder aan dachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zij gooiden hem bij mij in de tuin he, ik denk dat ze stiekem verliefd op me waren
Kerel woonde naast Jantje Pis. Elan kent hem welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt veel verzuurde mensen ja.
[..]
Dat denk ik dus niet, na squatten en deadlifts heb ik nog nooit "buikspierpijn" gehad, je gebruikt ze wel maar nooit maximaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen zijn in principe ook niet nodig. De situp's, crunches etc. Genoeg deadlifts en squats en je komt er ook wel.
Kinderrefo's zijn het ergste ja. Eentje heeft me een keer onderuit getrapt toen ik op krukken liep omdat ik er wat van zei toen hij gevangen visjes kapotsmeet op straatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeker wel werden er ballen lek gestoken, vooral door griffos. Daar deden de kinderen het ook omdat ze zelf niet mochten voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |