Ik heb wel eens herten gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in een stapelbed geslapen
Staat niet voor niets bekend als één van de meest gastvrije en broederlijke regio's ter wereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een paar bevriende boeren in Groningen. Eigenlijk zijn alle Groningers mijn vrienden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je grootouders ook zo'n 40-45 keer, jood.
Ik ben ook wel eens dichtbij geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurde
Komt zo wel erg dichtbij
Hebben ze nog kaartjes en foto's gestuurd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen over wat er in 40-45 gebeurde
Komt zo wel erg dichtbij
Oh ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens dichtbij geweest.
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat niet voor niets bekend als één van de meest gastvrije en broederlijke regio's ter wereld.
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben ze nog kaartjes en foto's gestuurd?
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel eens in Polen geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Met de trein?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Polen geweest.
Johannes ik moet nog een beetje wennen aan je nieuwe ui. Ik heb nog niet automatisch die reactie van "wow, hier komt weer een kwaliteitspost aan" zoals ik met je oude ui had.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik niet.
[..]
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Gewoon toch lezen, en als je dan die kwaliteitspost in je hebt opgenomen weet je dat je met mij te maken hebt en dan wen je vanzelf aan die UIquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes ik moet nog een beetje wennen aan je nieuwe ui. Ik heb nog niet automatisch die reactie van "wow, hier komt weer een kwaliteitspost aan" zoals ik met je oude ui had.
Er zijn betere all inclusive resorts ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet klopt
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt toch wel weer duidelijk dat de definitie "als je maar genoeg vet verliest komt dat sixpack vanzelf" niet klopt
Ze hadden daar een sportschool moeten plaatsen, al die ecto's kan toch nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Grussen aus Polen
[ afbeelding ]
Dat soort dingen lees je in die afval / fitness topicsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washuquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik niet.
[..]
Het is dan ook weinig verbazingwekkend dat Groningen al eeuwen lang bekend staat om haar nauwe band met Bulgarije en Japan.
Ik heb geen grammetje vet, maar allesbehalve een sixpackquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort dingen lees je in die afval / fitness topics
Is de blaarkop van oorsprong Gronings? Wist ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washu
Weer een eerlijk stukje toegepaste rassenleer, daar houd ik nou vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zal je dan ook niet verbazen dat de autoriteiten positief ingestemd hebben op mijn verzoek de Groninger Blaarkop met de Bulgaarse Iskarkoe te mogen kruisen om zo een prachtras te creeeren dat vervolgens voor nakomelingen mag zorgen met de Japanse Akage Washu
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het bewerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen grammetje vet, maar allesbehalve een sixpack
Misschien zijn het wel ondervoede endo's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden daar een sportschool moeten plaatsen, al die ecto's kan toch niet
Jazeker. Topkoe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de blaarkop van oorsprong Gronings? Wist ik niet
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer een eerlijk stukje toegepaste rassenleer, daar houd ik nou van
Zolang de juiste rassen maar worden gebruikt is er niks aan de hand.
Dat zijn domme mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Groningen was helaas iets te communistisch om toegelaten te worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?
Kaas raspen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat je perse iets aan een sixpack hebt
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.
Het gaat allemaal om verhoudingen
zonder alcohol, doe dan maar waterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar.
Jazeker. Opvallend is ook de afwezigheid van de volgende toprassen in Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie koe, zeker hier waar 95%? Fries stamboek is
Buikspieroefeningen zijn in principe ook niet nodig. De situp's, crunches etc. Genoeg deadlifts en squats en je komt er ook wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet klopt
Zou in mezelf laten transplanteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk iets waar Japan niet het beste in is
Volgens mij is malt in deze niet zonder alcohol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder alcohol, doe dan maar water
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou in mezelf laten transplanteren.
Screenshot graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.
Ik moest meteen aan jou denken.
Dit boeit echt niemand.
Kan me niet vinden in regel 5.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
Zo simpel kan voetbal zijn:
[ afbeelding ]
Nummertje 5 lijkt me wel wat om in te voeren
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je het voor je, je club staat voor met 5-0 en in de laatste seconde scoort de tegenstander, die heeft dan gewonnenquote:
In Rotterdam kankerden we hem gewoon de maas in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):
JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. x100
Ballen onder auto'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Nummertje 5 lijkt me wel wat om in te voeren
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je club staat voor met 5-0 en in de laatste seconde scoort de tegenstander, die heeft dan gewonnen
Altijd iemand die hem erin schoot en hem niet wilden haalden. Werd altijd ruziequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potje kindervoetbal bij ons was pas compleet als iemand hem in de plomp schoot en dan met z'n allen zingen (behalve degene die m in de pomp schoot):
JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. JA DAT WORDT HALUH. OF EEN NIEUWE BETALUH. x100
Dat kon dus niet door dit lied want dan moest je een nieuwe betaluhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd iemand die hem erin schoot en hem niet wilden haalden. Werd altijd ruzie
De buurman werd een keer boos alleen maar omdat we de spiegel van zijn auto hadden afgeschotenquote:
Wij hebben daar voor een oude fietsband aan een touwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Ik ging weleens kijken bij de amateurs en daar ging de bal ook weleens de sloot in, een van de spelers moest hem dan soms eruit halenMet zo een grote stok met een soort ring eraan.
Wagyu koeien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat liedje hadden wij dus niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kon dus niet door dit lied want dan moest je een nieuwe betaluh
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De buurman werd een keer boos alleen maar omdat we de spiegel van zijn auto hadden afgeschoten
Er was altijd de 'rozenvrouw', die raakte zeer gefrustreerd als er een bal in de buurt van haar geliefde bloemen kwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat liedje hadden wij dus niet.
[..]
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalen
ja, altijd wel zo'n kerel bij wie je de bal echt niet in de tuin moest trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker in de gevreesde tuin schieten en dan moest de dapperste de bal terughalen
Er dan altijd verhalen dat hij/zij met een mes voor het raam stondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Onze school had van die ijzeren punten op de bovenkant van de muur zitten, hoevaak ik wel niet een bal lek heb geschoten daarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
Wij speelde altijd op een schoolplein. Schoot je die bal op het dak moest je via de regenpijp het dak op. Helemaal balen als bleek dat hij er aan de andere kant weer was afgekomen.
Muren was wel een topspelVeel bloedneuzen gezien als mensen op de muur moesten zitten
Later deden we in het fietsenhok het briljante spel "Via daken neuzen raken". Denk dat iedereen doel van het spelletje kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |