Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het bewerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen grammetje vet, maar allesbehalve een sixpack
Misschien zijn het wel ondervoede endo's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden daar een sportschool moeten plaatsen, al die ecto's kan toch niet
Jazeker. Topkoe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de blaarkop van oorsprong Gronings? Wist ik niet
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer een eerlijk stukje toegepaste rassenleer, daar houd ik nou van
Zolang de juiste rassen maar worden gebruikt is er niks aan de hand.
Dat zijn domme mensen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Levend bewijs dus dat het niet klopt maar toch zijn er mensen die het beweren
Groningen was helaas iets te communistisch om toegelaten te worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de afwezigheid van Groningen binnen de asmogendheden? Een duistere plek op een verder smetteloze historie?
Kaas raspen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat je perse iets aan een sixpack hebt
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Deels wel waar natuurlijk. Je kan zulke sterke buikspieren hebben als het maar zijn kan, heb je een te hoog vetpercentage, zie je daar nog steeds geen reet van.
Het gaat allemaal om verhoudingen
zonder alcohol, doe dan maar waterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar.
Jazeker. Opvallend is ook de afwezigheid van de volgende toprassen in Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie koe, zeker hier waar 95%? Fries stamboek is
Buikspieroefeningen zijn in principe ook niet nodig. De situp's, crunches etc. Genoeg deadlifts en squats en je komt er ook wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je je buikspieren niet hoeft te trainen want die komen "vanzelf" te voorschijn denk ik toch wel dat het niet klopt
Zou in mezelf laten transplanteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk iets waar Japan niet het beste in is
Volgens mij is malt in deze niet zonder alcohol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder alcohol, doe dan maar water
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk iets waar Japan niet het beste in is
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou in mezelf laten transplanteren.
Screenshot graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren werd Japan in mijn FM-game wereldkampioen voetbal.
Ik moest meteen aan jou denken.
Dit boeit echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |