Ook niet gewoon rustig op zijn Sjaak Swarts ballen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
Ik mis het af en toe wel het voetbal maar ga het risico niet meer lopen, momenteel geen last van mijn knie maar had daar een kruisbandprobleem
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik in vorm ben kan ik best aardig ballen.
Schoonpa ging tot zn 55ste door. Moet nu nieuwe kniequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
Ik mis het af en toe wel het voetbal maar ga het risico niet meer lopen, momenteel geen last van mijn knie maar had daar een kruisbandprobleem
Yesquote:
4,5 seizoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?
Wow.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb als kind nog tegen Typgod gespeeld vermoedelijk
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt 1 seizoen op voetbal gezeten toch?
[..]
Schoonpa ging tot zn 55ste door. Moet nu nieuwe knie
[..]
Yes
http://www.destinationtravel.info/reviews/evaair.htmlquote:EVA Air’s meal service is simply amazing! Budget travellers no longer used to a free meal are in for a very pleasant surprise as the airline provides cooked meals on all legs, even short hops to Hong Kong. On longer flights services are large and appetising. All meals are nicely presented and meals trays look packed. Catering is generally a delicious choice of local Chinese cuisine and Western options as well. Vegetarian travellers will be thrilled to discover their meal service is in no way inferior as EVA Air gives them equal priority. EVA Air is generous with their drinks service and top ups are cheerfully offered.
Ik voel een band ontstaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow.
Ik lag met typisch op het strand.
Ik was met jou in de dierentuinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow.
Ik lag met typisch op het strand.
Ik ben ook wel eens in de dierentuin geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was met jou in de dierentuin
Ik las al vaker dat het eten prima was. Hopelijk hebben ze ook nog taiwanees bier ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
http://www.destinationtravel.info/reviews/evaair.html
Daarom ga ik ook naar de sportschool, ik vond voetbal leuker maar dit is wel veiliger
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was met jou in de dierentuin
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in de dierentuin geweest.
Komt allemaal wel erg dichtbij zo.
quote:
SOOOOWquote:
Ik heb ook wel eens kippenvel gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SOOOOW
Kippenvel joh.
Ik kwam er vroeger wel regelmatig in Taiwan, zijn eigenlijk de leukste Chinezen, qua eten wel een niveautje minder dan Hong Kong. Ik kan me geen naam van een lokaal bier herinneren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las al vaker dat het eten prima was. Hopelijk hebben ze ook nog taiwanees bier ofzo.
Komt dit mijn positie voor een plek in je stapelbed ten goede?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SOOOOW
Kippenvel joh.
Ik heb ook een tuinquote:
Ik heb ook geen tuin in Groningen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt dit mijn positie voor een plek in je stapelbed ten goede?
[..]
Ik heb ook een tuin
Niet in Groningen trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens kippenvel gehad.
Wij hadden vroeger soms herten in de tuin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook wel eens een tuin met een dier erin gezien
Ik heb ook wel eens in een stapelbed geslapenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar staan die blaarkoppen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een tuin
Niet in Groningen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |