Waarom zouden ze je een ban geven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je een ban geven?
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
Beetje aandacht zoeken bij m'n mattie GGMM ej weetogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.
Doe haar de groetjesquote:
Maak mishmashquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een kaarsje branden voor Dven om vervolgens een Bulgaars gerecht te koken.
Sterktequote:
quote:Forse krimp Japanse economie door hogere btw
De Japanse economie is in het tweede kwartaal gekrompen in het sterkste tempo van de afgelopen drie jaar.
De hogere btw die in april werd ingevoerd zette een stevige rem op de consumptie en de investeringen, zo bleek woensdag uit een eerste schatting van het Japanse statistiekbureau.
De Japanse economie kromp vorig kwartaal met 6,8 procent op jaarbasis. Dat is de sterkste krimp sinds het voorjaar van 2011, toen Japan kampte met de gevolgen van de verwoestende aardbeving en tsunami die het land in maart dat jaar troffen.
De sterke krimp van het afgelopen kwartaal kwam niet onverwacht. Economen rekenden in doorsnee op een achteruitgang met 7 procent en gaan er in het algemeen vanuit dat de economie dit kwartaal weer aantrekt.
Slechts 35 van de 257quote:Only 35 Bulgarian cities/towns have increased their population, according to the National Statistical Institute (NSI).
Seven of the 35 cities to register an increase in their population are regional capitals, including Blagoevgrad, Burgas, Veliko Tarnovo, Kardzhali, Plovdiv and Sofia.
Bulgaria has a total of 257 cities and towns.
FG Food Labs. Moeite meer dan waard!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)lland_b_5650231.html
Omdat je al zoveel gedaan hebt vandaag denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al diep in de middag is terwijl het pas vijf voor fucking elf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |