Dochters van FOK!ers iig wel.quote:
Wie?quote:
Zelfs jongens Loomen. Je begint die Russen toch te geloven als ze zeggen dat we hier alleen nog homofielen opvoeden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loomen is zo'n kansloze bezigheid, hé. Tragischer heb ik het nog nooit meegemaakt.
Misschien dwingen ze ons te gaan loomen als we zijn onderworpen aan de Russische tirannie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs jongens Loomen. Je begint die Russen toch te geloven als ze zeggen dat we hier alleen nog homofielen opvoeden.
Ah ja, in de afgelopen 2 jaar 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een, hou je vast, WISSEL van BURSASPOR.
Volgens mij kan jij niet zo goed hoofdrekenen. Hihi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, in de afgelopen 2 jaar 2 wedstrijden gespeeld.
Nou ja, dan heeft hij meer ervaring dan Guidetti.
Uh, oke. Hihi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet zo goed hoofdrekenen. Hihi.
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over 25 miljoen voor Blind.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.
?quote:
Ik denk dat het dan tijd is voor een nieuw Brands gifje maar dan met het hoofd van Mark Netto.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed bedrag wel. Ben benieuwd of Ajax er nog wat meer uit weet te onderhandelen, maar met 25 mil. zou ik in principe content zijn.
Dat gifje betekende juist dat hij geld uitgeeft aan van alles en nog wat. Snap niet zo goed waarom dat bij Mark zou passen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan tijd is voor een nieuw Brands gifje maar dan met het hoofd van Mark Netto.
Misschien dan iets met dagobert in een geldpakhuis. Ik noem maar wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gifje betekende juist dat hij geld uitgeeft aan van alles en nog wat. Snap niet zo goed waarom dat bij Mark zou passen.
quote:
Dat doet meer denken aan een bij ZZ Leiden mislukte Basketballerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kazim Richards vind ik een hele rare naam.
verkeerd personeelsbeleid, ze hebben het te goed, gemiddelde leeftijd ook veel te hoogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het valt me op dat KLM stewardessen vaak wat aan de dikkige kant zijn.
Van mij hoeft hij niet weg maar dit is wel een bedrag waar je moeilijk nee tegen kan zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien dan iets met dagobert in een geldpakhuis. Ik noem maar wat.
Lekker in de sportschoolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kazim Richards vind ik een hele rare naam.
Jammer dat ze hun tijd verdoen met Eto´o.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet toch met een spits komen
Hij is wel fit iigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in de sportschool
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:09 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan Knut waarderen.
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Snel eens naar Tokyo gaan. Al zijn Colombia en Bulgarije nog steeds wel goedkoper denk ik. Al heb ik wel iets met die kleine vieze aziaatjes.
Zwarten hebben een bredere vagina. Vanzelfsprekend dat een krap arisch meisje duurder is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:13 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Racisten zijn we toch.
Dat zal wel meevallen, is een lekkere afleiding, maar ondertussen is Feyenoord er met Kazimga vandoor, wel een schaduwlijstje van Yellow hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun tijd verdoen met Eto´o.
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.
Knut is allang overtuigd voor mijn liefde voor Japan. Is enkel nog nooit omgezet in een bezoekje. Maar dat zal zeker komenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut probeert het al jaren en ik heb Dven met 1 post bekeerd.
Japan Visa not required 90 daysquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.
wowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Japan Visa not required 90 days
http://en.wikipedia.org/w(...)r_Bulgarian_citizens
Er zijn maar 17 landen op de wereld die meer vrijheid genieten dankzij hun paspoort. Net als met een Nederlands paspoort mag je met een Bulgaars paspoort zonder visa 90 dagen in Japan verblijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven komt Japan denk ik niet in met zn Bulgaarse paspoort, al zal ik kijken wat ik tegen die tijd kan doen natuurlijk.
peroxide blonde maar dat ben je wel gewend in Bulgarijequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Lekker wijf. Te vroeg gestorven. Maar ik heb altijd wel iets met blonde heroinemeisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
. Maar ik heb altijd wel iets met blonde heroinemeisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scarlett bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
peroxide blonde maar dat ben je wel gewend in Bulgarije
Waarom zouden ze je een ban geven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je een ban geven?
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Als ik straks een ban heb :
Ik zal jullie missen.
Behalve GGMM. Dat is een eikel.
Beetje aandacht zoeken bij m'n mattie GGMM ej weetogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je ban nog tegenhouden, maar oke prima.
Doe haar de groetjesquote:
Maak mishmashquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een kaarsje branden voor Dven om vervolgens een Bulgaars gerecht te koken.
Sterktequote:
quote:Forse krimp Japanse economie door hogere btw
De Japanse economie is in het tweede kwartaal gekrompen in het sterkste tempo van de afgelopen drie jaar.
De hogere btw die in april werd ingevoerd zette een stevige rem op de consumptie en de investeringen, zo bleek woensdag uit een eerste schatting van het Japanse statistiekbureau.
De Japanse economie kromp vorig kwartaal met 6,8 procent op jaarbasis. Dat is de sterkste krimp sinds het voorjaar van 2011, toen Japan kampte met de gevolgen van de verwoestende aardbeving en tsunami die het land in maart dat jaar troffen.
De sterke krimp van het afgelopen kwartaal kwam niet onverwacht. Economen rekenden in doorsnee op een achteruitgang met 7 procent en gaan er in het algemeen vanuit dat de economie dit kwartaal weer aantrekt.
Slechts 35 van de 257quote:Only 35 Bulgarian cities/towns have increased their population, according to the National Statistical Institute (NSI).
Seven of the 35 cities to register an increase in their population are regional capitals, including Blagoevgrad, Burgas, Veliko Tarnovo, Kardzhali, Plovdiv and Sofia.
Bulgaria has a total of 257 cities and towns.
FG Food Labs. Moeite meer dan waard!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)lland_b_5650231.html
Omdat je al zoveel gedaan hebt vandaag denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al diep in de middag is terwijl het pas vijf voor fucking elf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |