Griffos?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeker wel werden er ballen lek gestoken, vooral door griffos. Daar deden de kinderen het ook omdat ze zelf niet mochten voetballen
top, maar zoals zoveel dingen daarvandaan, te duur voor wat het isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk iets waar Japan niet het beste in is
Als je iets perfectioneerd zonder concessies te doen aan de kostprijs krijg je dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
top, maar zoals zoveel dingen daarvandaan, te duur voor wat het is
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ons woont er een vrouw die altijd gefrustreerd raakte wanneer we voetbalden. Nu zult u denken: komt Ajacied422 wel eens buiten? Dat klopt, maar dat geheel terzijde. Na een aantal weken kwam ze boos naar buiten: ''Het is godverdomme niet te geloven stelletje teringlijers nu heb ik al miljoenen deuken in mijn auto door jullie geweld''. Daar stond ze dan met een sigaret tussen haar vies dikke vingers. Bij mezelf dacht ik maar aan een ding: ''Jij rookt nog meer aan euro's bij elkaar dan dat het herstellen van zulke deuken kost''. Het leuke was dat onze bal nooit van zulke grote afstanden forse deuken in die auto kon krijgen.
Goede anekdote.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ons woont er een vrouw die altijd gefrustreerd raakte wanneer we voetbalden. Nu zult u denken: komt Ajacied422 wel eens buiten? Dat klopt, maar dat geheel terzijde. Na een aantal weken kwam ze boos naar buiten: ''Het is godverdomme niet te geloven stelletje teringlijers nu heb ik al miljoenen deuken in mijn auto door jullie geweld''. Daar stond ze dan met een sigaret tussen haar vies dikke vingers. Bij mezelf dacht ik maar aan een ding: ''Jij rookt nog meer aan euro's bij elkaar dan dat het herstellen van zulke deuken kost''. Het leuke was dat onze bal nooit van zulke grote afstanden forse deuken in die auto kon krijgen.
SPT / Vuelta a Espana 2014 #1 Bedevaart richting Santiago de Compostelaquote:
Dan moet je echt wel een heel triest leven hebben als je kinderen gaat aanvallen voor wat sneeuwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Een vriend van mij werd fysiek aangevallen door een man waar we een sneeuwbal op de ruit gegooid hadden
Tot op zekere hoogte wel maar het verschil in prijs tussen Kobe en Wagyu is toch aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je iets perfectioneert zonder concessies te doen aan de kostprijs krijg je dat.
Ik ging altijd met mocrootjes bij Lombardijen ijsballen op mensen gooien. Niets durfden ze dan te doen, alleen maar roepen : "Stop nu zeg!" en dan snel doorlopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Een vriend van mij werd fysiek aangevallen door een man waar we een sneeuwbal op de ruit gegooid hadden
In Kobe was het echt goed te betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel maar het verschil in prijs tussen Kobe en Wagyu is toch aardig
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
Er is iemand wel eens 8 maanden zonder proces in de bak gezet voor het gooien van een waxinelichthoudertjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbal
Er is ook wel eens iemand doodgereden door een voetballer!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is wel eens iemand doodgeschoten in Nederland na het gooien van een sneeuwbal
Racist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef Saind het volgende:
Ik liet net een plens verf over m'n shirt lopen en nu is m'n pens helemaal wit. Zwaar leven
terechtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |