FC Bal op het dak dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef JanCees het volgende:
[..]klein dorpje in de buurt van Hoorn
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik pas na mn vakantie ga trainen. Wel paar wedstrijdjes spelen eerst. Maar in september kan ik nog genoeg fietsen om conditie meer dan ok te houden, geen zin om dan op doordeweekse avonden naar utrecht te reizen voor beetje op goal rammen en een partijtje 4 vs 4.
Ja, ik ben te lamlendig om een nieuw team te zoekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ga je daar helemaal voor naar Utrecht?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou je nog wat te vreten krijgen als je pas om 22:00 vliegt
als ik maar spits magquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bepaal ik he. Ben spelerscoach.
Maar ik zet JeeCee linksback.
Als dat inhoudt de bank warm houden en met bidons en een spons het veld inrennen als 1 van ons is gesneuveld dan klopt dat ja.quote:
Serero zit niet op de bank.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dat inhoudt de bank warm houden en met bidons en een spons het veld inrennen als 1 van ons is gesneuveld dan klopt dat ja.
ik ben een type de pelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik speel zelf op 10, dus je mag spits als je beetje lekker balletje kan kaatsen.
Ik loop lekker aan het einde van mijn contract gratis de deur uit naar Real Madridquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zet ik je op de transferlijst vanwege uiteenlopende verwachtingen.
Ja. Veel maatschappijen hebben als beleid dat ze je eten moéten geven. Hoe laat ook en hoe kort de vlucht ook.quote:
Dan kan je ver lopen want Real komt je zeker niet halenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop lekker aan het einde van mijn contract gratis de deur uit naar Real Madrid
Privejet draait al warm.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je ver lopen want Real komt je zeker niet halen
XD
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja. Veel maatschappijen hebben als beleid dat ze je eten moéten geven. Hoe laat ook en hoe kort de vlucht ook.
Mja, maar zouden ze het dan serveren nog als avondeten, of pas tegen het einde van de vlucht alst ontbijt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook verplicht dacht ik op lange vluchten
Je krijgt 2 maaltijden dus ik neem aan dat ze de eerste zo snel mogelijk na vertrek doen en de tweede zo'n 3-2 uur voor de landingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar zouden ze het dan serveren nog als avondeten, of pas tegen het einde van de vlucht alst ontbijt?
Genot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt 2 maaltijden dus ik neem aan dat ze de eerste zo snel mogelijk na vertrek doen en de tweede zo'n 3-2 uur voor de landing
Als ik in vorm ben kan ik best aardig ballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho vs JR voetbal wie het eerst bij de 10 is.
Place your bets
Ik zet mn geld op stinho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |