Al die kleinere merken of nieuwe die het niet aankunnen, het is makkelijker om de goeie op te noemen: adidas, nike, pumaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
warrior, under armorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is de slechtste en kutste kledingsponsor ooit jongens?
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80'squote:
Dit kan echt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Warrior kon een NL club niet leveren meen ik dit seizoen, ik weet niet meer welke, Liverpool doen ze wel goed al zijn de uitshirts wel back to the 80's
Gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pas geleden stond er echt een bizar mooi shirt hier ergens. Zal eens zoeken.
Heeft potentie maar vind hem zeker niet mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mooi shirt
Sponsor te groot, logo te slecht zichtbaar.quote:
40,45quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer een stukje fietsen. Noem een getal tussen de 1 en 43 dan maak ik daar een foto om met jullie, mijn beste vrienden, te delen.
We wachten vol spanningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |