jouwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen fijne vrind. Wat gaat jouw deze mooie dag brengen?
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw![]()
![]()
Wat een figuur ben je toch
Hoe dan ook; ik ben lekker aan het werk.Prima relax dagje.
Het is nog vroeg, normaal maak ik zo'n fout nooit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw![]()
![]()
Wat een figuur ben je toch
Hoe dan ook; ik ben lekker aan het werk.Prima relax dagje.
Ik gok een boom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?
Altijd subtropisch in de Bollenstreekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie een bamboebos en een lantaarnpaal.
Ik zit op de tweede verdieping, zie helaas niet wat er op het straatniveau gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik naar buiten kijk, zie ik lantaarnpalen. Dat is niet zo verrassend. Verder zie ik auto's waartussen saaie boompjes zijn geplant om de straat te verfraaien en er zijn natuurlijk huizen.
auto's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je naar buiten kijkt?
Bamboe schijnt heel voedzaam te zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanmorgen nuchter getraind en nu geen carbs gegeten.
Ga dood man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |