Ik twijfel over Balut, verder vreet ik allesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ei met dubbele dooier eet ik trouwens niet.
Tweeling. Niet veel anders dan bij mensen. Na onderzoek zal je ook twee vruchtcellen vinden, in plaats van de gebruikelijke 1quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die dubbeldooiers, dan heb ik toch altijd het idee dat er iets niet klopt
ja hoor dat was gewoon in tact al heb ik eerst die andere ingrediënten klein gemaakt, dus dan nog een paar seconden en het is goed gemixtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
blijft er iets van panko over als je het door de blender rommelt?
Ik drink eieren rauw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak de dooiers expres kapot
Zo rol ik
Kom eens van je roze wolk af, naïeve kut. Van kippenborstfilet krijg je salmonella. Is dat een verkapte doodswens naar Saind?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.
dan is het nog een behoorlijk resultaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ze eerst op de vloer geflikkerd.
Enchilada's. Heerlijk man. Of köfte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben bij m'n ouders aan het schilderen dus er is alleen een dorpsspar
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het nog een behoorlijk resultaat
Helemaal nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom eens van je roze wolk af, naïeve kut. Van kippenborstfilet krijg je salmonella. Is dat een verkapte doodswens naar Saind?
Oké. Dan is het goed, Stijn. Ik zal mijn gemachte TR terug laten draaien. Maar let op dat ik je niet weer betrap op zoiets.quote:
Toch wel de Balkanvariant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enchilada's. Heerlijk man. Of köfte.
Kiwi met of zonder schil?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn smoothie bevat, naast banaan, aarbeien en kiwi, ook nog rode besjes. Zure shit man.Wel lekker.
Als je de goede verf hebt gekozen en geen ramen opent dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Saind het volgende:
Ik ga weer schuren en schilderenFucking brak ook nog
nee.quote:
Met natuurlijk. Ik ben geen homo.quote:
200 km in drie uur. Goed bezig. Mijn record is 200 km in 3,5quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet een paar gelletjes denk ik. Zo nog naar huis fietsen, dan rondje van een uur met de chick en dan nog rondje van 2 uur met de buurman.
#200km #tourdeknut
Goedzo. Vol goede vezels. Noodzakelijk voor de harde drinkers onder ons om een stabiele, evenwichtige en vaste drol te creeeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met natuurlijk. Ik ben geen homo.
Heb vanmorgen al 2 uur gedaan he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
200 km in drie uur. Goed bezig. Mijn record is 200 km in 3,5
Vezels vreten. Vanmorgen nog een bak yoghurt met geperst lijnzaad, pompoenpitten en lecuthinegranulaat op. Beetje gember thee erbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedzo. Vol goede vezels. Noodzakelijk voor de harde drinkers onder ons om een stabiele, evenwichtige en vaste drol te creeeren.
Bulgaarse yoghurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vezels vreten. Vanmorgen nog een bak yoghurt met geperst lijnzaad, pompoenpitten en lecuthinegranulaat op. Beetje gember thee erbij.
Oke. Vond het al rap aangezien ik het op de brommert deed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb vanmorgen al 2 uur gedaan he.
Ik zal eraan denken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dan is het goed, Stijn. Ik zal mijn gemachte TR terug laten draaien. Maar let op dat ik je niet weer betrap op zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |