quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren de 1e aflevering van mad man gezien. Wat moeten die jaren 50 toch heerlijk zijn geweest. Donder op vrouwmens, trek je shirt uit of ga ergens in een hoekje typen.
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureauquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren de 1e aflevering van mad man gezien. Wat moeten die jaren 50 toch heerlijk zijn geweest. Donder op vrouwmens, trek je shirt uit of ga ergens in een hoekje typen.
Ook dit jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureau
daytime drinking
Niet op 't werkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig not dun dan?
Hah beunhaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
3 spiegeleieren. 1 kapotte dooier.
die dubbeldooiers, dan heb ik toch altijd het idee dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah beunhaas
Ik had gisteren een ei met een dubbele dooier
zieke shit
je moet ze op een plat vlak breken, niet op de rand van de panquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik maak de dooiers expres kapotquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.quote:
Jij rolt niet, jij bent een vierkant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak de dooiers expres kapot
Zo rol ik
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mondquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kippenborstfilet op een bedje van spinazie.
[..]
Jij rolt niet, jij bent een vierkant.
Ben bij m'n ouders aan het schilderen dus er is alleen een dorpssparquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
straks naar de Sligro, normaal doe ik dat vrijdags maar morgen een bruiloft
Vis van de markt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mond
Nee , ik had van de week wel kipfilet blokjes in panko met toevoeging van knoflook, koriander en chili gemaakt (even in de blender), was lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus kip met spinazie. Het water loopt me nog niet in de mond
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah beunhaas
Ik had gisteren een ei met een dubbele dooier
zieke shit
blijft er iets van panko over als je het door de blender rommelt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee , ik had van de week wel kipfilet blokjes in panko met toevoeging van knoflook, koriander en chili gemaakt (even in de blender), was lekker
Liquid Lunch bevalt mij altijd zeer goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
En een sigaar/sigaret en een goed glas whisky achter je bureau
daytime drinking
Ik heb ze eerst op de vloer geflikkerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ze op een plat vlak breken, niet op de rand van de pan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |