Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Vond het al rap aangezien ik het op de brommert deed.
Bolletjes met maanzaad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken.
Ik maan mezelf tot rust met stokbrood en bolletjes.
Ik vermoed dat hij meer van manzaad is.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fiets
Knut rijdt puur natuurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut heeft net als Cancellara een motortje in zijn fiets
Ik pieker er niet over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
JE NEEMT DIT TERUG OF IK SLA JE IN ELKAAR MET MIJN FIETSPOMP MAFKEES
hou me tegen stijn.
Ieder geval goede slachtoffers uitgekozen, dat moet ik hem meegeven.quote:Een 26-jarige man uit Groningen gaat als het aan justitie ligt zes jaar de cel in voor het verkrachten en aanranden van vijf studentes. De man is in 2010 al eens veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf voor verkrachting.
Dit klinkt als GGMMquote:Vervolgens duwde hij hen tegen de muur of hun woning binnen en betastte de vrouwen op een grove wijze. Daarbij werd menigmaal de kleding kapot gescheurd. De man opperde tijdens de zitting dat hij de slachtoffers slechts 'knuffelde' of per ongeluk met de fiets tegen hen aan botste.
Wat heeft ze gedaan met je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, de schoonmaakster is weer weg
Schoongemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan met je?
Onder de douche gezet #dikviesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan met je?
Ook achter het randje?quote:
Het was z'n zusje. Z'n vader begroet hij met aspergesteker.quote:
Ik heb (nog) geen zusje joh debielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was z'n zusje. Z'n vader begroet hij met aspergesteker.
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, de schoonmaakster is weer weg
Geen schoonmaakster hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...
Als er maar Engelse woordjes ingaan. Cock, dick, penis, fist.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen woord Engels komt er uit.
Inso_, het wordt tijd dat ik je iets vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen zusje joh debiel
Je vriendin een schoonmaakster vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster hebben
Weet jij veel waar ze nog meer haar kont verkoopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
Mijn vriendin is tenminste schoonmaakster/kok/neukobject/hoofdverdiener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |