KnutdePandabeerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bamboe schijnt heel voedzaam te zijn.
Zonde dit. Toch een fraaie poging. Vandaag weer een kans.quote:
Ben wel weer op de bika ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde dit. Toch een fraaie poging. Vandaag weer een kans.
Komt omdat ik een huis heb gekocht in Q2.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen. De economie is weer een procent gegroeid.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen. De economie is weer een procent gegroeid.
Het is 10 uur en pas 15 graden en ook nog geen weekend. Kun je nagaan hoe erg het hier is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
11 uur en al 30 graden. EN NOG STEEDS GEEN WEEKEND![]()
![]()
![]()
Flink huis dan. Ik heb ook een huis gekocht. In december krijgen we de sleutel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt omdat ik een huis heb gekocht in Q2.
Dat lijkt me nog iets erger ja. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is 10 uur en pas 15 graden en ook nog geen weekend. Kun je nagaan hoe erg het hier is.
Afplakken is voor amateurs.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef Saind het volgende:
Ik heb vanochtend schilderstape gekocht. Arbeidersleven alles hiero
Kom bij mij ook even beunen. Moet nog een achterwand schilderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef Saind het volgende:
Ik heb vanochtend schilderstape gekocht. Arbeidersleven alles hiero
Ik ben een trotse amateur. Gelukkig wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afplakken is voor amateurs.
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom bij mij ook even beunen. Moet nog een achterwand schilderen.
Je hebt toch nog een OV jaarkaart?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometer
Alleen in de weekendenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een OV jaarkaart?
Toen ik nog thuis woonde had ik een 1e klas OV jaarkaart. Dat was echt een feest. Op slippers met Schültenbrau de eerste klas inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een OV jaarkaart.
*gebeurt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit op de tweede verdieping, zie helaas niet wat er op het straatniveau gebeurd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik een 1e klas OV jaarkaart. Dat was echt een feest. Op slippers met Schültenbrau de eerste klas in
Bertje, oh Bertje. Wat ben je toch dom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho, bertje toch in de vuelta
19 cent is het maximum belastingvrijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Tientje per uur doe ik het voor. En 25 cent reisvergoeding per kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |