quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt ze wel scherpquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]Ja leuk. Ik weet dat het mag hier. Maar ik snap dat mensen op hun werk dit niet zo leuk vinden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
PAS OP WERKERS. DIKKE TIETEN ONDER DE SPOILER.Lans je bent een schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PAS OP SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PAS OP SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Wachtwoord en email veranderd. Ze maken mien de pis nie lauwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net als een aantal groten der aarde, is waarschijnlijk jouw account gehackt. Wat wel vreemd is dat die tweet na korte tijd verwijderd werd. Een hacker met spijt waarschijnlijk. Of iemand die penisvergotingen aan de man wil brengen en toen pas mijn nickname zag.
Zit er wel boter op?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo
Ik eet nu een broodje met kaas
Mijn twitter wordt ook de hele tijd gehackt, ik volg nu 1900 voornamelijk arabische mensen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wachtwoord en email veranderd. Ze maken mien de pis nie lauw
Geloof het of niet maar ik heb joden geteld tussen m'n facebookvrienden en het zijn er zo'n 40-45quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn twitter wordt ook de hele tijd gehackt, ik volg nu 1900 voornamelijk arabische mensen.
Oke. Mensen die geen boter gebruiken zijn viespeuken en neem ik ook niet meer serieus.quote:
Bamiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
Ik eet nu mexicaanse kip. En over 5 uur weekend tot dinsdag![]()
![]()
![]()
Niets mis mee. Gezond ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
Beetje uitgeschoten met de gember wel
Ik vraag me af wat de theorie daar achter is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
Het schijt ook gezond te zijn af en toe een teentje knoflook in je kont te stoppen. Maar die tip liet ik toch maar aan mij voorbij gaan.
Eetzequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo
Ik eet nu een broodje met kaas
Zal wel een bulgaarse traditie zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de theorie daar achter is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal wel een bulgaarse traditie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |