verdomd weinigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
19 cent is het maximum belastingvrij
Volgens mij is het ook al in jaren niet meer aangepast. Je werkgever mag wel meer geven, maar dat extra is niet belastingvrij dus.quote:
Had jij me net getweeterd?quote:
loont de moeite niet om het bij te houden, dan kunnen ze je beter een ov kaart geven, die is wel belastingvrij voor zover ik weet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al in jaren niet meer aangepast. Je werkgever mag wel meer geven, maar dat extra is niet belastingvrij dus.
Ja volgens mij wel inderdaad, een jaarabonnement. Bij mijn laatste baan moest ik mijn kilometers altijd zelf invullen op een (digitaal) formulier, dat ging daarna automatisch naar de salarisadministratie. Dus zelf hoefden ze niets bij te houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
loont de moeite niet om het bij te houden, dan kunnen ze je beter een ov kaart geven, die is wel belastingvrij voor zover ik weet.
ervan uitgaande dat het in Amsterdam was zal het ook geen vetpot geweest zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel inderdaad, een jaarabonnement. Bij mijn laatste baan moest ik mijn kilometers altijd zelf invullen op een (digitaal) formulier, dat ging daarna automatisch naar de salarisadministratie. Dus zelf hoefden ze niets bij te houden.
Ik heb een tijdje in Velsen-Noord gewerkt, toen tikte het nog wel redelijk aan maandelijks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat het in Amsterdam was zal het ook geen vetpot geweest zijn
dat is waar maar toch lullig dat het je geld kost om naar je werk te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Velsen-Noord gewerkt, toen tikte het nog wel redelijk aan maandelijks.
Klopt maar volgens mij zijn er ook werkgevers die helemaal geen reiskostenvergoeding geven, dan ben je helemaal de lul.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar toch lullig dat het je geld kost om naar je werk te gaan
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:38:41It's Nani the other player Juventus openly requested to Manchester United. So Juventus will let Vidal move for 45-48m¤ + Chicharito+ Nani reageer retweet
Had je wat anders van hem verwacht dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
In 2016 stoppende Zlatan ook zonder CL 'blij en trots'
Zlatan Ibrahimovic speelt nog maximaal twee jaar op het hoogste niveau. Dat heeft hij laten weten in een interview met ESPN. Daarin verklapte hij dat hij zijn carrière afsluit bij Paris Saint-Germain.
'Mijn contract hier loopt nog door tot en met de zomer van 2016', vertelt de Zweedse geweldenaar in een vraaggesprek met de Amerikaanse sportzender. 'Volgend seizoen word ik 34 en ik zie mezelf daarna niet nog langer op topniveau voetballen. Dus waarschijnlijk sluit ik mijn loopbaan af bij Paris Saint-Germain.'
Het aankomende seizoen wordt derhalve de voorlaatste jaargang waarin Ibra actief zal zijn. Een jaar waarin PSG en Zlatan zelf het nóg beter moeten gaan doen, vindt de Zweed. 'In de afgelopen twee jaar is de club en alles eromheen totaal veranderd. Nu moeten we stappen gaan maken. En om dat te doen, moet ik het beter doen dan afgelopen seizoen. Meer doelpunten, meer assists, vaker beslissend zijn. Ik ben waar ik nu ben omdat ik altijd beter wil zijn dan het voorgaande seizoen.'
Champions League
Die dadendrang moet ertoe leiden dat Ibrahimovic eindelijk de enige clubprijs die nog ontbreekt op zijn palmares in de wacht sleept: de Champions League. 'We kunnen hem winnen, dit PSG is ervoor gemaakt om grote toernooien te spelen. Een obsessie? Nee. Dat zou betekenen dat ik in mijn loopbaan niet zou hebben bereikt wat ik wil. En ik heb juist álles gedaan wat ik wil. Ook als ik mijn loopbaan afsluit zónder Champions League-winst ben ik blij en trots.'
Het feit dat hij ondanks liefst elf (!) landstitels continu wordt herinnerd aan het feit dat de belangrijkste Europese clubprijs nog ontbreekt in zijn prijzenkast, lacht Zlatan weg. 'Ach, als je aan de top staat zullen mensen altijd dingen zoeken om tóch kritiek te kunnen leveren. De echte Ronaldo heeft de Champions League ook nooit gewonnen', verwijst hij naar de Braziliaanse oud-voetballer. 'Hetzelfde geldt voor mij. Je wint omdat je toevallig wint, dat zegt verder niets over wat voor speler je bent.'
![]()
![]()
Jammer dat hij in 2016 al stoptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had je wat anders van hem verwacht dan?
Hij heeft tenminste nooit gezegd dat hij ooit zal terugkeren
Doet 'ie niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat hij in 2016 al stopt
Misschien heeft hij daarna toch nog zin om bij Ajax wat te gaan doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
Net als een aantal groten der aarde, is waarschijnlijk jouw account gehackt. Wat wel vreemd is dat die tweet na korte tijd verwijderd werd. Een hacker met spijt waarschijnlijk. Of iemand die penisvergotingen aan de man wil brengen en toen pas mijn nickname zag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maatje van me vroeg het ook al. Ik weet van niks
Zeg nooit nooit maar hij lijkt me niet een type voor een trainers of managers carrière.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daarna toch nog zin om bij Ajax wat te gaan doen
Nee dat lijkt mij ook niet eigenlijk. Maar we kunnen vast wel iets verzinnen voor hemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit maar hij lijkt me niet een type voor een trainers of managers carrière.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
De kans dat hij gaat winnen is Contador: 0,00000000005%quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bertje, oh Bertje. Wat ben je toch dom.
Arme jongens die op hun werk zittenquote:
Dit jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Arme jongens die op hun werk zitten
Misschien even een spoilertje Lans? Wel zo aardig voor de werkers.
PAS OP SPOILER.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Arme jongens die op hun werk zitten
Misschien even een spoilertje Lans? Wel zo aardig voor de werkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |