SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ga weg met je pollquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Fokker89
• Aardig, mag blijven
• Klootzak, oprotten
• zolang ik er maar niet mee naar bed hoef
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja hallo jij noemt mij tyfushondquote:
gewoon wifebeater met houthakkershemd en mijn strap half laten zien zodat ze weten dat ze niet met me moeten fucken tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een tanktop aandoen he. Laat die biceps maar rollen.
Hehe. Misschien is dat het wel, ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangen
[ afbeelding ]
Krijg je veel kaartjes?quote:
sorryquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hallo jij noemt mij tyfushond
[..]
gewoon wifebeater met houthakkershemd en mijn strap half laten zien zodat ze weten dat ze niet met me moeten fucken toch
Ik voelde een kriebel in een intiem plekje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon wifebeater met houthakkershemd en mijn strap half laten zien zodat ze weten dat ze niet met me moeten fucken toch
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Misschien is dat het wel, ja.
[..]
Krijg je veel kaartjes?
Dit is de druppel. Een spiraaltje neem ik dus ook nooitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde een kriebel in een intiem plekje.
Ja. Zo lelijk zijn ze dan nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet altijd huilen als ik een baby geboren zie worden
hoop dat je fa2 maakt :$$$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde een kriebel in een intiem plekje.
Ik ook, want baby's zijn echt lelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ook. dan zie je pas wat een gore bedoeling het daar beneden kan zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
kaartjes sturen op vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, want baby's zijn echt lelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Een spiraaltje neem ik dus ook nooit
Staat onderaan. de laatste 24 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou dat niet eens bij. Heel veel games openstaan
Ik ben een n00b, wat is fa2?quote:
Oldschool=best school.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ouderwets
Zie je wel. Dezelfde kuthumor.quote:
Haha dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
kaartjes sturen op vakantiedoe ik altijd naar opa en oma en nichtje en vriendinnen
niks ontvangen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ouderwets
Wat is het?quote:
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vindenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook.ik vind het echt leuk om te doen.
Maar leg uit, waarom fa2?quote:
Instellingen > Statistiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vinden
DE FIK ERINquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
ken je diana agron?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
Scarlett als Black Widow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
daaaaaagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Nou ik ga weer. was gezellig hoordoei
![]()
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
quote:
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaarten
Ik vind het aankloten nog echt leuk ook
Ik heb die van Praag nog.quote:
WTF. Wie doet zoiets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
hahahahaha jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
we meeten best vaak hoor :SSSSquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
Dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wilden we eerst doen, maar hij was vergeten dat hij die maandag met een vriend had afgesproken. Dus rip droom.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
die leefquote:
> date zesjarige meisjes die loombandjes maken bij de hobbyclub.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt nooit een cadeautje gekregen van m'n ex, behalve een of ander armbandje dat ik ergens verloren ben.
Ja, echt kutquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Daar zou ik ook boos van worden. Wat je relatie tot de persoon op de foto's ook is, daar heeft iedereen gewoon vanaf te blijven
.
alsof? dat is toch ook zo dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.
Totdat iemand mij stoer noemde.quote:
Ik ook zo goed als niet. Boeiendquote:
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.quote:
Wat is dit voor Jaden Smith vraag.quote:
Retorische vraag dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?
ja dat herinner ik me ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat iemand mij stoer noemde.
Ik: Hoezo stoer?
Nou je adres staat open en bloot in je Fobo
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.
Keek je veel naar glee?
Maar dan heb ik helemaal geen blijk meer dat iemand mij ooit lief heeft gevonden.quote:
Ik durf ze alleen niet meer te lezen.quote:
Whehehehe. Nuttig cadeau iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.
Details, details. Komt gewoon op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar.Ik wist überhaupt niet wanneer die film was en toen ik 't opzocht zag ik pas dat het maandag was.
ik vond wel leuk al die liedjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aan
hi darlingquote:
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
dat rijmt
nieuw onz topic
rijmen met wp
Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
nooit echt lange relatie gehad, laatste was 2 weken ofzo
dan doe je het niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik was super vrolijk en nu niet meer en nu wil ik niet meer hardlopen terwijl ik daar eigenlijk heel vele zin in had
Sup ouwe reus?quote:
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
huh wat doe je raarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jou
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingenquote:
Je hebt het geluk dat neimand van mij wintquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben slecht in spelletjes
Gelijk black out alles
alles op de basisschool tel ik niet mee. hele klas gehad ooitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzo![]()
Ik tel de 2 waar ik wat mee 'had' niet mee omdat het niet echt ergens op sloeg en zo kort was
waarom ga je zo laat nog in het donkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingen. Ga zo wel effukus gewoon
. En meestal als ik buiten ben heb ik binnen 3 seconden wel weer zin
.
Amaquote:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat hier zo hard nu ineens. Kan het niet bijhouden.
Dit. Zo maar slapen gaan dan maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja he? Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het nu al een toffe seriequote:
Scott Pilgrim, ik zag hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.
We worden oud Flipsels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Zo maar slapen gaan dan maar.
Lantaarnpalen zijn toch aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je zo laat nog in het donker
lijkt me onprettig
Toch nog een potje gewonnen vandaag jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het geluk dat neimand van mij wint
Je hebt toch potje gewonnen?
Ik 3.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het nu al een toffe serie
die van scott pilgrimquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.
wp hou je muilquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh wat doe je raar
wow lr dit wist ik niet
ik dacht dat wij echt waren
maar dit doet mij verdriet
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 3.
Maar ik kende het al van Psycho. Briljante film
zitten genoeg kogels in mijn clipquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wp hou je muil
je graaft voor jezelf een kuil
je bent vervelend
wees niet zo veroordelend
anders kom ik achter je aan
wil jij dat gevecht aangaan?
lr, flips en sof horen bij de club
dit was de laatste druppel
peace out nigga
En Freddy Highmorequote:
welke club?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wp hou je muil
je bent vervelend
peace out nigga
act like your skinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
en snow je bent wit
geen nigga zeggen
Hij is idd briljantquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Freddy HighmoreLeuke acteur. Charlie and the chocolate factory
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
en snow je bent wit
geen nigga zeggen
leuke naamquote:
Ik vond het een toffe film.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van scott pilgrim
heb die film ooit eens gezien maar was echt superstoned toen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
ik mag het wel zeggen want ik heb een vriend die zwart is
ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
Als je op de wc zit zeker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een vriend en zijn moeder is zwartquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een vriend die wel eens iemand is tegengekomen die zwart is, komt wel heel dichtbij nu.
Terug naar joekelland met hemquote:
Heloef.quote:
quote:
Ja.quote:
Eigendoms rechtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heloef.
Hij noemde mij ooit zijn neger.
Zeaauuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en zijn moeder is zwart
En hoe voelde je je daarbij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben wel eens in amsterdam geweest
komt erg dichtbij zo
Klopt.quote:
ohja bij ene myreasklsdke ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Heb VA slechts 1 keer gezien en Heloefje was daar niet bij.
hoe was het?quote:
Op WP zijn egoïsme zit momenteel rem. Je kunt nog zo mooi dichten maar het is nooit goed voor hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wp hou je muil
je bent vervelend
peace out nigga
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.
Zonder jou beste WP kan ik niet leven. Voor een wereld met meerdere WP's zou ik mijn leven willen geven.
Want hoewel ook jij een mens blijft en bent. Is jouw grootsheid ongekend.
Een wereld waarin jij met de scepter zwaait is waar ik graag ademhaal. Een utopie wereld waarin trollen en raddraaiers zullen buigen voor jouw pracht en praal.
Oh Wietparkiet, oh prachtige parkiet van mij. Blijf voor eeuwig in mijn leven en maak mij blij
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben wel eens in amsterdam geweest
komt erg dichtbij zo
Velux.quote:
Had je mes in je ribben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geshockeerd vooral. Je had zomaar een halte later kunnen uitstappen.
nou hartstikke leuk.quote:
Je laten struikelen over een stuk watermeloenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja of stukjes kip tegen je hoofd aan gegooid
#vooroordelen
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Nuttig cadeau iig.
Ik heb ook nog ergens cadeau van haar. Maar dat was te persoonlijk om weg te gooien.
En heb ook nog meer cadeaus van haar liggen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Stuggles Nijn.
arm beestje ben je ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou hartstikke leuk.
nja mediapark in hilversum was wel grappig. daarna wouden die twee naar amsterdam. ik had er al een slecht gevoel over, we lopen 10 seconden buiten het station en er kwam al een gastje op ons/mij af. ben maar gelijk terug naar binnen gegaan. we zijn daarna de hele dag random de trein in gegaan dus was opzich wel okee verder.
had laatst hoodbbqquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laten struikelen over een stuk watermeloen
wat nou wp internet dat is brabants internetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
14 minuten voor mijn bericht er doorheen kwam. Gg wp internet.
Chilllquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had laatst hoodbbq
had banken buiten staan en harde muziek en mijn ps3 met gta en we waren aan het blowen en kip op de bbq
Ja nou voor je het weet had die rare man een mes tussen m'n ribben gestokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dat nooit meer man, daar komen ongelukken van.
Zolang ik het kan gebruiken houd ik het nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"![]()
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat nou wp internet dat is brabants internet
Ja of een rib tussen je messen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou voor je het weet had die rare man een mes tussen m'n ribben gestoken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een rib tussen je messen.
Dan kijk je gekker op denk ik.
Hehe, dat ook ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"![]()
.
Zo liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
Weggooien is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang ik het kan gebruiken houd ik het nog.Zoals sieraden of zo.
best apart maar wel liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
ik kan best goed dingen weggooien
en anders zo doen dat als je het over een maand nog steeds niet hebt gebruikt/aangetrokken/iets mee hebt gedaan, gewoon weg doen.
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Vanavond 2 horrorfilms gekeken en nu ben ik een beetje bang als ik iets hoor.
ahwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Dat is echt awesome.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Juist bijzonderquote:
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik had dit ook toen ik de vlog van Elan bekeek hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Nee, daarom. Zelfs een ring met een naam van een ex heb ik nog een tijdje gehouden. Maar volgens mij ben ik hem nu gewoon kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weggooien is ook zoiets. Als je het zelf had gekocht zou je dat ook niet doen...
Iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoort
Ja die is goed.quote:
heb je ze alleen gekeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iddvandaag m'n tv gekregen en alles geïnstalleerd, dus ook films enzo en ik wilde t uitproberen
Ach, straks even snel naar boven rennen en in m'n bed verstoppen.
divergent?quote:
Eerder iemand die mij in m'n slaap vastbindt met kettingen enzo zoals in die film.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Haha Etsu denkt dat er ook een raar wijf uit zijn tv komt lopen vannacht
Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijkenquote:
dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijken
Zeker. Maar dat was ze sowieso. Nog nooit iemand meegemaakt die zo lief voor me was.quote:
Ik wist eerst ook niet goed wat ik er mee aan moest. Was beetje overdonderd.quote:
Awww.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooid.
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.quote:
LoLquote:
Klagen vanwege een föhn is sowieso bullshit. Gewoon woongeluiden dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Iedereen heeft zijn eigen manier van liefde uiten. Ik heb voor Hep ook een tekening gemaakt. Maar niet iedereen kan tekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezienquote:
had er heengelopen en hun muziek uitgezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezien
dacht ook aan die ja
wat vond je er van?
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.quote:
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.
Vond die Lola alleen een stomme del
Ja maar ze speelde echt een domme sletquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
Zijn wel rennende zombies tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.
ZOmbie-gehalte valt erg mee hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel rennende zombies toch
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
huh geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?
Ja dusquote:
In een oude sok onder je matras tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
en nu loop ik met los geld en dan ga ik het zo makkelijk uitgeven
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
oooooh ja hijquote:
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
quote:
Hoi Heppie.quote:
gewoon naar smullers gaan jatochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
ohja matras is ook wel goedequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een oude sok onder je matras toch
hoi fokkiequote:
nee geld verstoppen is leuker tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.
Alles goed?quote:
nee ik ga tijdje geen friet etenquote:
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.quote:
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.quote:
bamischijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
Toch kutfilmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.
Ik vond eens twintig euro onder mijn kast, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
Heb je hem al gezien?quote:
Niet nodigquote:
ik spaar vijfcenten hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.
ook geen mexicano dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
nog nooit opquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook geen mexicano dus
wat is dit
quote:
what? seriously?quote:
Hij lijkt mij wel leuk.quote:
Best leuk hoor, zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar vijfcenten hehe er al ongeveer 400 ofzo
misschien iets minder
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Ik heb er ook nog ergens eentje lopen, maar daar kom ik niet meer aan tot ik meubels nodig heb ik als het huis uitga ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik ook paar jaar terug. Totaal vergeten dat ik er één had
jaquote:
ga etenquote:
xdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamiheppie eigenlijk niet lekker
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
oh wtfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel leuk.En FOK!kers meeten.
[..]
Best leuk hoor, zoiets.Mijn moeder heeft ook een potje voor die kleine meuk. Alleen mijn broertje jat eruit om sigaretten te halen.
![]()
![]()
Idd. Bah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Je had vroeger van die kipknotsen gebaseerd op the Flintstonesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
ik houd niet van chinees etenquote:
Zo lekker is het ook weer nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog nooit mexicano gegeten hebben is gemis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |