DE FIK ERINquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
ken je diana agron?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
Scarlett als Black Widow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
daaaaaagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Nou ik ga weer. was gezellig hoordoei
![]()
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
quote:
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaarten
Ik vind het aankloten nog echt leuk ook
Ik heb die van Praag nog.quote:
WTF. Wie doet zoiets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
hahahahaha jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
we meeten best vaak hoor :SSSSquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
Dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wilden we eerst doen, maar hij was vergeten dat hij die maandag met een vriend had afgesproken. Dus rip droom.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
die leefquote:
> date zesjarige meisjes die loombandjes maken bij de hobbyclub.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt nooit een cadeautje gekregen van m'n ex, behalve een of ander armbandje dat ik ergens verloren ben.
Ja, echt kutquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Daar zou ik ook boos van worden. Wat je relatie tot de persoon op de foto's ook is, daar heeft iedereen gewoon vanaf te blijven
.
alsof? dat is toch ook zo dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.
Totdat iemand mij stoer noemde.quote:
Ik ook zo goed als niet. Boeiendquote:
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.quote:
Wat is dit voor Jaden Smith vraag.quote:
Retorische vraag dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?
ja dat herinner ik me ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat iemand mij stoer noemde.
Ik: Hoezo stoer?
Nou je adres staat open en bloot in je Fobo
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.
Keek je veel naar glee?
Maar dan heb ik helemaal geen blijk meer dat iemand mij ooit lief heeft gevonden.quote:
Ik durf ze alleen niet meer te lezen.quote:
Whehehehe. Nuttig cadeau iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.
Details, details. Komt gewoon op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar.Ik wist überhaupt niet wanneer die film was en toen ik 't opzocht zag ik pas dat het maandag was.
ik vond wel leuk al die liedjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aan
hi darlingquote:
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
dat rijmt
nieuw onz topic
rijmen met wp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |