quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Een spiraaltje neem ik dus ook nooit
Staat onderaan. de laatste 24 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou dat niet eens bij. Heel veel games openstaan
Ik ben een n00b, wat is fa2?quote:
Oldschool=best school.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
Zie je wel. Dezelfde kuthumor.quote:
Haha dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
kaartjes sturen op vakantiedoe ik altijd naar opa en oma en nichtje en vriendinnen
niks ontvangen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ouderwets
Wat is het?quote:
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vindenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook.ik vind het echt leuk om te doen.
Maar leg uit, waarom fa2?quote:
Instellingen > Statistiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vinden
DE FIK ERINquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds een paar kaartjes bewaard die ik van mijn ex heb gekregen omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen ze weg te doen.
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
ken je diana agron?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
Scarlett als Black Widow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scarlett met kort haar
daaaaaagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Nou ik ga weer. was gezellig hoordoei
![]()
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |