Ik ook, want baby's zijn echt lelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet altijd huilen als ik een baby geboren zie worden
Ja ik ook. dan zie je pas wat een gore bedoeling het daar beneden kan zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet altijd huilen als ik een baby geboren zie worden
kaartjes sturen op vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, want baby's zijn echt lelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Een spiraaltje neem ik dus ook nooit
Staat onderaan. de laatste 24 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou dat niet eens bij. Heel veel games openstaan
Ik ben een n00b, wat is fa2?quote:
Oldschool=best school.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal alleen van familie en wat vrienden. Ik stuur ook altijd kaartjes.Ook als ik op vakantie ben.
#ouderwets
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaartenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ouderwets
Zie je wel. Dezelfde kuthumor.quote:
Haha dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
kaartjes sturen op vakantiedoe ik altijd naar opa en oma en nichtje en vriendinnen
niks ontvangen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ouderwets
Wat is het?quote:
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vindenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook.ik vind het echt leuk om te doen.
Maar leg uit, waarom fa2?quote:
Instellingen > Statistiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat laatst ook op pagina dat je precies de stand kon zien tegen iemand anders, maar dat kan ik nu niet meer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |