quote:
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik stuur heel af en toe wel online zelf in elkaar gezette kaarten
Ik vind het aankloten nog echt leuk ook
Ik heb die van Praag nog.quote:
WTF. Wie doet zoiets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
hahahahaha jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mede door jou heeft mijn adres weken dan niet maanden openbaar in mijn FoBo gestaan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ex heeft alle foto's van mijn ex voor hem verwijderd. Fucking boos dat ik was. Nooit vergeven.
we meeten best vaak hoor :SSSSquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookkaartje krijgen is ook altijd leuk
Dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wilden we eerst doen, maar hij was vergeten dat hij die maandag met een vriend had afgesproken. Dus rip droom.
Wtf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha niet geheel verrassend bij jou. Wel tof.
[..]
Ik heb die van Praag nog.Voor 'onze' meet.
die leefquote:
> date zesjarige meisjes die loombandjes maken bij de hobbyclub.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb echt nooit een cadeautje gekregen van m'n ex, behalve een of ander armbandje dat ik ergens verloren ben.
Ja, echt kutquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Daar zou ik ook boos van worden. Wat je relatie tot de persoon op de foto's ook is, daar heeft iedereen gewoon vanaf te blijven
.
alsof? dat is toch ook zo dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook. Alsof iemand aan je denkt/aandacht aan je besteedt.
Totdat iemand mij stoer noemde.quote:
Ik ook zo goed als niet. Boeiendquote:
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.quote:
Wat is dit voor Jaden Smith vraag.quote:
Retorische vraag dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn creatieve bevliegingen ja. Wil je ook een kaart?
ja dat herinner ik me ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat iemand mij stoer noemde.
Ik: Hoezo stoer?
Nou je adres staat open en bloot in je Fobo
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaaa, zij is ook leuk vind ik.
Keek je veel naar glee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |