Dat ze je pener niet in haar mond heeft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.
Is het haar vrije wil? Ik heb er ook een hekel aan als ze nee zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.
Ach, misschien stuur ik je wel een lief kaartje dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel logisch.Begrijpelijk wel.
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk. Kaartjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, misschien stuur ik je wel een lief kaartje dan.
ohjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de straathoek dealende en je buurt te beschermen zo blijkt.
Soms wel idd. Maar ze kan juist ook heerlijk geil kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangen
[ afbeelding ]
feminismequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangen
[ afbeelding ]
zo maar eens jointje draaien denkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren nog een joint gepakt, maar dat is het niet man. Liever spacecake.
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo maar eens jointje draaien denk
heb er nu wel echt zin in
ja doe maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik hem met een groepje aanspreken? ff laten schrikken
Wp niet rustig vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerel
IK BEN ZO DRUK OMG OMG OMG HOUD ME TEGEN HOOR BEL DE POLITIE EN DANNY EN YVONNE HOOR WANT OH MIJN GOD IK GA HELEMAAL WILD WORDEN ZOOOOOOquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ze je pener niet in haar mond heeft?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het haar vrije wil? Ik heb er ook een hekel aan als ze nee zeggen.
Wel een tanktop aandoen he. Laat die biceps maar rollen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik hem met een groepje aanspreken? ff laten schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |