neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Zullen we allemaal naar die fok film gaan?
Ik wil ook gaan.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt by far de beste forum van FOK!.
De rest is echt bagger.
I kid, I kid. Zelf wel eens gepost. Was op zich best gezellig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk best een tof forum, alleen je moet daar even tussenkomen enzo.
Denk dat Fylax dat wel lukt.
Ja ineens begint die vent random tegen mij aan te lullen. Ik speel dat spel niet eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nummertjes?maar geen probleem denk ik.
hunnie beginnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd eens op met je VBL. Voor je het weet lokken jullie nog mensen en moet ik wat doen.
Je moet ook gewoon overal in VBL posten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk best een tof forum, alleen je moet daar even tussenkomen enzo.
Denk dat Fylax dat wel lukt.
neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Nee lijkt me echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Ga met gingerqueenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan.
[..]
[..]
I kid, I kid. Zelf wel eens gepost. Was op zich best gezellig.
Wat precies is wat ik wilde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nu expres mijn baardje afscheren voor de meet
en met jou in 1 ruimte zitten zeker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Ga ergens anders zielig doen sufkut.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nu ook dikke fittie hier toch![]()
en ik dacht nog wel dat ik aardig was
Mij ook. En hij is half 10 afgelopen ongeveer. Dan heb je nog goede treinverbindingen ook.quote:
Waarom twijfel je? Ik had verwacht dat juist jij wel heen zou gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze diss was me wel een note waard.
Ow nee wacht, mijn aartsvijand is hier niet de mod.
[..]
Ik ga nu expres mijn baardje afscheren voor de meet
[..]
Oef, wat een dilemma dit.
Dat zou een goede gelegenheid zijn om je voor de tweede keer aan te raken.
Alleen weet ik dus niet of ik nog ga.
Lucy is tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee lijkt me echt een kutfilm.
Als het nou naar Lucy was
Ik houd van jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was sowieso niet uitgenodigd
cry me a riverquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nu ook dikke fittie hier toch![]()
en ik dacht nog wel dat ik aardig was
Dat wilden we eerst doen, maar hij was vergeten dat hij die maandag met een vriend had afgesproken. Dus rip droom.quote:
Jij was degene die lag te kotsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en met jou in 1 ruimte zitten zeker?
vorige keer liep dat ook niet heel goed af
ik gisterenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lucy is tof.Heb zaterdag 's nachts gekeken
Nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lucy is tof.Heb zaterdag 's nachts gekeken
Ach, ik vind een paar reeksen zoals de Studentenchauffeursreeks, betafagsreeks enzo wel leuk. Daarnaast post ik graag in een actieve SC mee, en sinds ONZ SC is te komen overlijden meng ik me hier zo nu en dan graag tussen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon overal in VBL posten.
toen had je vriendje je al opgehaaldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was degene die lag te kotsen
Wowowow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was degene die lag te kotsen
tussen de benen tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De liefde is wederzijds, zo ver de nicki minaj homeclub liefde gaat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en met jou in 1 ruimte zitten zeker?
vorige keer liep dat ook niet heel goed af
Deel 2 is nog beter dan het eerste deel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice
Planet of the Apes lijkt me ook wel tof
Mind games, dit.quote:
Omdat het ver weg is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook. En hij is half 10 afgelopen ongeveer. Dan heb je nog goede treinverbindingen ook.
[..]
Waarom twijfel je? Ik had verwacht dat juist jij wel heen zou gaan.
Zegt al genoeg zwakkelingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toen had je vriendje je al opgehaald![]()
ja hequote:
Ik kijk ook alleen toppers en Ajax hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach, ik vind een paar reeksen zoals de Studentenchauffeursreeks, betafagsreeks enzo wel leuk. Daarnaast post ik graag in een actieve SC mee, en sinds ONZ SC is te komen overlijden meng ik me hier zo nu en dan graag tussen.
Ik ben niet zo'n actieve voetbalfan als jullie. Alsof ik Legia ga kijken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Fokker89
• Aardig, mag blijven
• Klootzak, oprotten
• zolang ik er maar niet mee naar bed hoef
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eerste deel was al heel vetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter dan het eerste deel.
Staat met een grooticoon op mijn homescreen. Erg ver dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De liefde is wederzijds, zo ver de nicki minaj homeclub liefde gaat
hij heeft altijd hongerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef Amoeba het volgende:
Wietparkiet, wat hap je fucking snel zeg.
ik eet veel ik ben dik bitchquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef Amoeba het volgende:
Wietparkiet, wat hap je fucking snel zeg.
Dude kap ff. Ik ben echt geen fan van Snowbells maar dit is gewoon sneuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel gelachen om dronken snow die niet goed kon lopen
Gewoon waar je die dag zin in hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mind games, dit.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik ben sowieso glad voor de bruiloft paar dagen daarna.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waggelde ze?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet er iets ergs aan zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude kap ff. Ik ben echt geen fan van Snowbells maar dit is gewoon sneu
Dat had ik laatst tegen Mexicanoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
Ik die vraag van jou in te vullen, pas ik en leg mn telefoon weg.
eigen vraag vergeten en nu af
ik loop maar te fuckenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij je nu gewoon aanvalt omdat je een keer 2 pilsjes drinkt.
Op de straathoek dealende en je buurt te beschermen zo blijkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik loop maar te fucken
als snow het echt kut vind dan weet ze me te vinden
We deden een drankspel, eerst gooide ik al trojka troep over m'n broek en de rest van de avond kon ik eigenlijk alleen maar hangen/over flips heenrollenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij je nu gewoon aanvalt omdat je een keer 2 pilsjes drinkt.
Dat is wel logisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mind games, dit.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik ben sowieso glad voor de bruiloft paar dagen daarna.
[..]
Omdat het ver weg is.
Het is voor mij praktischer om een week later hier naar die film te gaan. Ben ik minder tijd en geld kwijt
Snow kan wel wat hebben hoor.quote:
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.quote:
truste dagquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We deden een drankspel, eerst gooide ik al trojka troep over m'n broek en de rest van de avond kon ik eigenlijk alleen maar hangen/over flips heenrollen
Dat ze je pener niet in haar mond heeft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.
Is het haar vrije wil? Ik heb er ook een hekel aan als ze nee zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.
Ach, misschien stuur ik je wel een lief kaartje dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel logisch.Begrijpelijk wel.
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk. Kaartjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, misschien stuur ik je wel een lief kaartje dan.
ohjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de straathoek dealende en je buurt te beschermen zo blijkt.
Soms wel idd. Maar ze kan juist ook heerlijk geil kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangen
[ afbeelding ]
feminismequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft iets dommigs over zich heen hangen
[ afbeelding ]
zo maar eens jointje draaien denkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren nog een joint gepakt, maar dat is het niet man. Liever spacecake.
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo maar eens jointje draaien denk
heb er nu wel echt zin in
ja doe maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik hem met een groepje aanspreken? ff laten schrikken
Wp niet rustig vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerel
IK BEN ZO DRUK OMG OMG OMG HOUD ME TEGEN HOOR BEL DE POLITIE EN DANNY EN YVONNE HOOR WANT OH MIJN GOD IK GA HELEMAAL WILD WORDEN ZOOOOOOquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lijkt me goed ja. word je wat rustiger kerel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ze je pener niet in haar mond heeft?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het haar vrije wil? Ik heb er ook een hekel aan als ze nee zeggen.
Wel een tanktop aandoen he. Laat die biceps maar rollen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik hem met een groepje aanspreken? ff laten schrikken
nee maar wel vervelend tegen mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK BEN ZO DRUK OMG OMG OMG HOUD ME TEGEN HOOR BEL DE POLITIE EN DANNY EN YVONNE HOOR WANT OH MIJN GOD IK GA HELEMAAL WILD WORDEN ZOOOOOO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |