Wowowow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij was degene die lag te kotsen
tussen de benen tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De liefde is wederzijds, zo ver de nicki minaj homeclub liefde gaat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en met jou in 1 ruimte zitten zeker?
vorige keer liep dat ook niet heel goed af
Deel 2 is nog beter dan het eerste deel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice
Planet of the Apes lijkt me ook wel tof
Mind games, dit.quote:
Omdat het ver weg is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook. En hij is half 10 afgelopen ongeveer. Dan heb je nog goede treinverbindingen ook.
[..]
Waarom twijfel je? Ik had verwacht dat juist jij wel heen zou gaan.
Zegt al genoeg zwakkelingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toen had je vriendje je al opgehaald![]()
ja hequote:
Ik kijk ook alleen toppers en Ajax hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach, ik vind een paar reeksen zoals de Studentenchauffeursreeks, betafagsreeks enzo wel leuk. Daarnaast post ik graag in een actieve SC mee, en sinds ONZ SC is te komen overlijden meng ik me hier zo nu en dan graag tussen.
Ik ben niet zo'n actieve voetbalfan als jullie. Alsof ik Legia ga kijken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Fokker89
• Aardig, mag blijven
• Klootzak, oprotten
• zolang ik er maar niet mee naar bed hoef
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eerste deel was al heel vetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deel 2 is nog beter dan het eerste deel.
Staat met een grooticoon op mijn homescreen. Erg ver dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De liefde is wederzijds, zo ver de nicki minaj homeclub liefde gaat
hij heeft altijd hongerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef Amoeba het volgende:
Wietparkiet, wat hap je fucking snel zeg.
ik eet veel ik ben dik bitchquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef Amoeba het volgende:
Wietparkiet, wat hap je fucking snel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |