Dude kap ff. Ik ben echt geen fan van Snowbells maar dit is gewoon sneuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel gelachen om dronken snow die niet goed kon lopen
Gewoon waar je die dag zin in hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mind games, dit.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik ben sowieso glad voor de bruiloft paar dagen daarna.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waggelde ze?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet er iets ergs aan zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude kap ff. Ik ben echt geen fan van Snowbells maar dit is gewoon sneu
Dat had ik laatst tegen Mexicanoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
Ik die vraag van jou in te vullen, pas ik en leg mn telefoon weg.
eigen vraag vergeten en nu af
ik loop maar te fuckenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij je nu gewoon aanvalt omdat je een keer 2 pilsjes drinkt.
Op de straathoek dealende en je buurt te beschermen zo blijkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik loop maar te fucken
als snow het echt kut vind dan weet ze me te vinden
We deden een drankspel, eerst gooide ik al trojka troep over m'n broek en de rest van de avond kon ik eigenlijk alleen maar hangen/over flips heenrollenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij je nu gewoon aanvalt omdat je een keer 2 pilsjes drinkt.
Dat is wel logisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mind games, dit.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik ben sowieso glad voor de bruiloft paar dagen daarna.
[..]
Omdat het ver weg is.
Het is voor mij praktischer om een week later hier naar die film te gaan. Ben ik minder tijd en geld kwijt
Snow kan wel wat hebben hoor.quote:
Ik vind haar best knap. Maar er is iets aan haar, wat ik niet kan benoemen, wat ik wat minder vind.quote:
truste dagquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We deden een drankspel, eerst gooide ik al trojka troep over m'n broek en de rest van de avond kon ik eigenlijk alleen maar hangen/over flips heenrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |