Weggooien is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang ik het kan gebruiken houd ik het nog.Zoals sieraden of zo.
best apart maar wel liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
ik kan best goed dingen weggooien
en anders zo doen dat als je het over een maand nog steeds niet hebt gebruikt/aangetrokken/iets mee hebt gedaan, gewoon weg doen.
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Vanavond 2 horrorfilms gekeken en nu ben ik een beetje bang als ik iets hoor.
ahwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Dat is echt awesome.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Juist bijzonderquote:
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik had dit ook toen ik de vlog van Elan bekeek hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Nee, daarom. Zelfs een ring met een naam van een ex heb ik nog een tijdje gehouden. Maar volgens mij ben ik hem nu gewoon kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weggooien is ook zoiets. Als je het zelf had gekocht zou je dat ook niet doen...
Iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoort
Ja die is goed.quote:
heb je ze alleen gekeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iddvandaag m'n tv gekregen en alles geïnstalleerd, dus ook films enzo en ik wilde t uitproberen
Ach, straks even snel naar boven rennen en in m'n bed verstoppen.
divergent?quote:
Eerder iemand die mij in m'n slaap vastbindt met kettingen enzo zoals in die film.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Haha Etsu denkt dat er ook een raar wijf uit zijn tv komt lopen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |