Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
nooit echt lange relatie gehad, laatste was 2 weken ofzo
dan doe je het niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik was super vrolijk en nu niet meer en nu wil ik niet meer hardlopen terwijl ik daar eigenlijk heel vele zin in had
Sup ouwe reus?quote:
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
huh wat doe je raarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jou
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingenquote:
Je hebt het geluk dat neimand van mij wintquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben slecht in spelletjes
Gelijk black out alles
alles op de basisschool tel ik niet mee. hele klas gehad ooitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzo![]()
Ik tel de 2 waar ik wat mee 'had' niet mee omdat het niet echt ergens op sloeg en zo kort was
waarom ga je zo laat nog in het donkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingen. Ga zo wel effukus gewoon
. En meestal als ik buiten ben heb ik binnen 3 seconden wel weer zin
.
Amaquote:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat hier zo hard nu ineens. Kan het niet bijhouden.
Dit. Zo maar slapen gaan dan maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja he? Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het nu al een toffe seriequote:
Scott Pilgrim, ik zag hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.
We worden oud Flipsels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Zo maar slapen gaan dan maar.
Lantaarnpalen zijn toch aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je zo laat nog in het donker
lijkt me onprettig
Toch nog een potje gewonnen vandaag jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het geluk dat neimand van mij wint
Je hebt toch potje gewonnen?
Ik 3.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het nu al een toffe serie
die van scott pilgrimquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |