quote:
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:[..]
wp hou je muil
je graaft voor jezelf een kuil
je bent vervelend
wees niet zo veroordelend
anders kom ik achter je aan
wil jij dat gevecht aangaan?
lr, flips en sof horen bij de club
dit was de laatste drup
pelpeace out nigga
Op WP zijn egoïsme zit momenteel rem. Je kunt nog zo mooi dichten maar het is nooit goed voor hem
Dan wijdt je meerdere zinnen over zijn weldaden. Om je slechts enkele minuten later te verraden.
Toch zal mijn liefde voor hem nooit verdwijnen. Hem nu laten vallen zou hem ook op zeker doen wegkwijnen
Want hoewel de lof voornamelijk van mij moet afkomen. Zal hij ook altijd trouw aan ons zijn en onze vriendschap belonen.
Toch ga ik hem nogmaals mijn gedicht in het gezicht drukken. Hopende dat hij hieruit toch nog zijn liefde kan plukken.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.
Zonder jou beste WP kan ik niet leven. Voor een wereld met meerdere WP's zou ik mijn leven willen geven.
Want hoewel ook jij een mens blijft en bent. Is jouw grootsheid ongekend.
Een wereld waarin jij met de scepter zwaait is waar ik graag ademhaal. Een utopie wereld waarin trollen en raddraaiers zullen buigen voor jouw pracht en praal.
Oh Wietparkiet, oh prachtige parkiet van mij. Blijf voor eeuwig in mijn leven en maak mij blij